paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poloha paty v zatáčce
5.6.2017 v 12:54
Zdravím,
mám dotaz, který nevím úplně kam zařadit. Na mé ninje zx6r 06 v zatáčce pořád nemůžů přijít na ideální polohy chodidla na vnitřní straně při zatáčení a vysednutí. Špička nohy(prsty) jsou opřené o okraj stupačky, noha vytočená cca 45 stupňů, ale problém mám s patou na levé straně motorky, v zatáčce mi do ní brnká kyvka a mě to vyhazuje z rovnováhy. Mám i přepákování od PP tuningu, nastavené úplně nahoru, takže tam už taky nic nevymyslím.
Dělá vám to taky na supersportech? Řešíte to např. vyšším custom chráničem pat, jinou polohou nohy nebo vám nevadí, že vám kyvka nadzvedává patu, když se zhoupne? Botu mám normální velikosti, cca 44, racingovou... Na pravé straně je to vpohodě, tam se zapřu špičkou o stupačku a patou o heel guard a jsem vklidu.
Za postřehy nebo rady budu rád :)

1 reakcí na tento příspěvek Poloha paty v zatáčce

6.6.2017 v 13:16 | Nahoru | #1
Hele, komerční sportování mě míjí na všech úrovních, žel už i včetně toho motoristického, takže o sundavání nohy před zatáčkou na silničních motorkách jsem už něco zaslech, ale ještě jsem to neviděl. Až teď v tomhle videu. To plachtění nohou před zatáčkou, to je uhozenej módní hit, nebo to má i nějaký skutečný praktický přínos. Chápu to u krosu nebo enduru, ale na silnici? To se jako hodlá odrážet nohou? Napadá mě ještě zvětšený odpor vzduchu na té správné straně před zatáčkou a posunutí těžiště, ale jinak už asi nic.
Přijde mi, že nějaký motokrosový závodník přešel na silniční sport a i přes své tvrdě zažrané návyky s krosky zde začal sklízet úspěchy. A ostatní ho jako blbečci začali napodobovat, protože chtěli být stejně zajímaví.
Ale možná jsem jen blbeček já sám, když to nechápu a přijde mi to přinejmenším legrační...

(reakce na) Poloha paty v zatáčce

6.6.2017 v 13:23 | Nahoru | #2

mim1 píše: Hele, komerční sportování mě míjí na všech úrovních, žel už i včetně toho motoristického, takže o sundavání nohy před zatáčkou na silničních motorkách jsem už něco zaslech, ale ještě jsem to neviděl. Až teď v tomhle videu. To plachtění nohou před zatáčkou, to je uhozenej módní hit, nebo to má i nějaký skutečný praktický přínos. Chápu to u krosu nebo enduru, ale na silnici? To se jako hodlá odrážet nohou? Napadá mě ještě zvětšený odpor vzduchu na té správné straně před zatáčkou a posunutí těžiště, ale jinak už asi nic.
Přijde mi, že nějaký motokrosový závodník přešel na silniční sport a i přes své tvrdě zažrané návyky s krosky zde začal sklízet úspěchy. A ostatní ho jako blbečci začali napodobovat, protože chtěli být stejně zajímaví.
Ale možná jsem jen blbeček já sám, když to nechápu a přijde mi to přinejmenším legrační...



Když jdeš ve 250 na plné brzdy a připravuješ se na trail, ta motorka je dost neklidná a když vystrčíš nohu, můžeš s ní lépe pracovat a začít stáčet k apexu. Další výhoda je, že dostaneš váhu na přední kolo, které při trail braking hrozně lehce pustí.
Osobně jsem nikdy nedokázal to využít a tak to nedělám a raději se koukám, abych jel správnou stopu, ale profíci jezdí naprosto jinou ligu a tam to pak klidně znamená rozdíl mezi dobře projetou zákrutou nebo vynesením a nutností si pak vzít pozdější apex (a dát tak možnost aby tě ten za tebou vzal vnitřkem).
Pokud jezdíš na profi úrovní, už to znáš a pokud ne, učit se to nemusíš, tak nezbývá než obdivovat ty, kteří to umí .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist