mám dotaz, který nevím úplně kam zařadit. Na mé ninje zx6r 06 v zatáčce pořád nemůžů přijít na ideální polohy chodidla na vnitřní straně při zatáčení a vysednutí. Špička nohy(prsty) jsou opřené o okraj stupačky, noha vytočená cca 45 stupňů, ale problém mám s patou na levé straně motorky, v zatáčce mi do ní brnká kyvka a mě to vyhazuje z rovnováhy. Mám i přepákování od PP tuningu, nastavené úplně nahoru, takže tam už taky nic nevymyslím.
Dělá vám to taky na supersportech? Řešíte to např. vyšším custom chráničem pat, jinou polohou nohy nebo vám nevadí, že vám kyvka nadzvedává patu, když se zhoupne? Botu mám normální velikosti, cca 44, racingovou... Na pravé straně je to vpohodě, tam se zapřu špičkou o stupačku a patou o heel guard a jsem vklidu.
Za postřehy nebo rady budu rád :)
1 reakcí na tento příspěvek Poloha paty v zatáčce
Takhle to vypadá, když to někdo dělá správně:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha paty v zatáčce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |