globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

18.7.2017 v 22:51 | Nahoru | #1

Krejza píše: To jezdíš jenom ve dvou, že máš dotažený preload na max?


Ne, jezdím sám. Je z toho taková uskákaná koza, ale po té, co jsem se chvíli pohrál s útlumem to jakž takž funguje.Vidíš na fotkách. Na silnici je to trochu vopruz, ale jakmile se najde kousek kvalitního asfaltu, dá se s tím pojezdit. Každopádně jestli budu do něčeho investovat, určitě to bude nějaký lepší zadní tlumič. Předky mám po servise a zatím mě stačilo trochu je přitáhnout. Nejhorší bylo doladit útlum, jehož štelování postrádá jakoukoliv linearitu, njn, rozpočtovka. Ale jsem spokojen.Možná to je tím, že se bojím a moc nebrzdím, a vůbec ne do zatáček.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

19.7.2017 v 00:19 | Nahoru | #2

ramlik píše: Ne, jezdím sám. Je z toho taková uskákaná koza, ale po té, co jsem se chvíli pohrál s útlumem to jakž takž funguje.Vidíš na fotkách. Na silnici je to trochu vopruz, ale jakmile se najde kousek kvalitního asfaltu, dá se s tím pojezdit. Každopádně jestli budu do něčeho investovat, určitě to bude nějaký lepší zadní tlumič. Předky mám po servise a zatím mě stačilo trochu je přitáhnout. Nejhorší bylo doladit útlum, jehož štelování postrádá jakoukoliv linearitu, njn, rozpočtovka. Ale jsem spokojen.Možná to je tím, že se bojím a moc nebrzdím, a vůbec ne do zatáček.



A ty se divíš, že to je uskákané? Z 15ti cm zdvihu sis udělal sotva 10, možná ještě méně. Nedokážeš motorku dostatečně zatížit, free sag neexistuje, při projetí díry se nemá centrál kam roztáhnout, při přejetí hrbolu ti chce minimálně urvat ruce.
Tohle nastavení je absolutně mimo, musel bys mít asi 150 kilo, aby mělo důvod.
Tohle už dává smysl, že si můžeš myslet něco o náklonu k 60°.
Po této tvé odpovědi už vím, že jsi absolutně mimo, co se týká vědomostí o potřebách a fungování motorky. Děkuji.
Strach z brzdění je pak už jen třešničkou na dortu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 26 Dnes v 07:54 Animals21
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 2 27.5.2024 v 10:34 nazram
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist