bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čínská motonavigace
 
12.5.2017 v 13:09
Zdravím.

Rád bych se podělil o mojí první zkušenost s čínskou navigací určenou na motocykl.







Toto zařízení má mnoho názvů a záleží na tom, kdo si jí zrovna přivlastní a od koho jí koupíte. Já osobně mám "značku" FODSPORTS (dále jí můžete najít pod názvem EXCELVAN, WayteQ xRIDER, BT-Rider a určitě mnoho dalších). Kupoval jsem na Aliexpresu od tohoto prodejce. Doručení bylo velmi rychlé a to 18 dní včetně víkendů a dvou státních svátku (tedy paráda). Balení též velmi solidní tedy doporučuji. Celé to prošlo bez přirážky DPH a CLA opět supr očekával jsem to DPHčko. Stále mě tedy 2650,-

Po vybalení mě hned trkla váha zařízení. Na oplátku si mě získala bytelností a pravděpodobně i slušnou dávkou odolnosti proti vodě. GPSka působí opravdu nezničitelně co se pouzdra týče. Instalovaný navigační SW je iGo primo. Mapy jsou od HERE a to v provedení 2015 Q4 tedy nové mapy. Svižnost programu a celé navigace je bezproblémová. Vyhledání satelitů po startu trvalo maximálně 30sec. Displej je lesklý tedy na něm nebude určitě nic vidět na přímém slunci, asi by bylo na zvážení na něj nalepit nějakou matnou fólii ale za ty drobné nemůže nikdo čekat žádný zázrak. Tolik asi k zařízení, které mě vcelku potěšilo a jsem spokojený.

Abych pověděl něco málo k příslušenství, tak domeček pro navigaci má určitě funkční kšiltík a integrované nabíjení zakončené konektorem, který lez připojit na protikusy, kterým může být buď standardní kolík do zapalovače u auta nebo adaptér připojitelný na přímo k baterii u motorky. To přímé připojení se jeví jako ideální řešení, nicméně tento adapter bude po montáži vystaven otřesům a vodě. Zde ale už není zdaleka taková bytelnost jakou disponuje navigace. Právě naopak je tento adaptér na pohmat a pohled dost chatrný. Držák do auta je OK.

Abych to shrnul tak zařízení je parádní a pokud vydrží pár roků, budu spokojený. Co se příslušenství týče tak domeček pro navi je OK a ten zbytek počítám, že se bude muset časem nahradit. Nevěřím, že ty klouby a držáky na řídítka vydrží dlouho. Ten plast je prostě takový asi praskavý. Z toho domečku se nechá ten kloub odšroubovat a zbudou tam díry, které se nechají využít na přidělání někam jinam. Nekup to za to cenu

ADD 30.6.2017 - Tak první chyba nejde spárovat s mobilním telefonem HONOR 7. Neustále se připojuje odpojuje v intervalu tak 3sec

Naposledy editováno 30.06.2017 10:22:26

2 reakcí na tento příspěvek Čínská motonavigace

30.6.2017 v 08:03 | Nahoru | #1
Jen malé info - jezdím Garmin. Také není bezproblémový. Koupil jsem výše zmiňovanou navigaci na Alze s tím, že nehodlám ani aplikovat jinou mapu a chtěl jsem vše ponechat v originálu. Takže Navitel.
Programování - šílenost a někde v terénu bez PC téměř nemožná. Grafika neostré kontury a zvolená nevhodná kombinace barev. Nastavit trasu jen podle mapy - informace k ničemu ořežou tak polovinu displeje a na zbytku toho už moc na mapě nevidíte. Neustále vyskakuje z prohlížení trasy a "chytá se na satelity" přesto, že jste v režimu ukaž trasu............musí se zakázat GPS. Nelze zakázat dálnice (jen zpoplatněné silnice) - takže v Německu pozná, že jsou dálnice grátis a neustále vás tam cpe. Formát souřadnic pouze v jednom formátu - jak si je někde venku mám převést? Když mě někdo dá souřadnice něčeho zajímavého kdekoli na trase, dostanu je do Garmina vždy..............do této navi jen ve formátu který ona podporuje. Zoomování na trase automatické - jsem slepýš co si to občas chce přiblížit a jet podle toho - no po pár vteřinách to zase oddálí na její vlastní pohled. Po vypnutí napájení plynule přejde na AKU a musí se vypínat ručně......nechci nic vypínat, od toho mám na motorce klíček........................................no prostě jsem se naivně domníval, že to bude lepší než můj cca desetiletý Garmin který nemá ani BT, ale moc pozitiv co by stály za výměnu jsem nenašel.

Prostě jsem došel k závěru, že toto není motocyklová navigace - alespoň ne v takovém stavu, v jakém je prodávána. Koupil jsem ji za cca 2900,- jako rozbalenou a jako rozbalenou jsem jí i druhý den odnesl zpět. Nechci přehrávat SW a ani nahrávat jiné mapy - chci za své peníze být uživatel - nejsem IT technik. Takže to možná jako přístroj fungovat bude, ale ne v kombinaci přístroj a Navitel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská motonavigace

30.6.2017 v 09:57 | Nahoru | #2
Brůča.> No on ten navitel asi bude stát tak trochu za prd. Řada věcí, který jsi jmenoval, to iGO primo, které bylo nahrané v té 5" androidí, umí. Třeba ty souřadnice, procházení mapy, zadávání trasy více body...
btw: jakýho garmina máš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čínská motonavigace

12.6.2018 v 19:39 | Nahoru | #3

Brůča. píše: Jen malé info - jezdím Garmin. Také není bezproblémový. Koupil jsem výše zmiňovanou navigaci na Alze s tím, že nehodlám ani aplikovat jinou mapu a chtěl jsem vše ponechat v originálu. Takže Navitel.
Programování - šílenost a někde v terénu bez PC téměř nemožná. Grafika neostré kontury a zvolená nevhodná kombinace barev. Nastavit trasu jen podle mapy - informace k ničemu ořežou tak polovinu displeje a na zbytku toho už moc na mapě nevidíte. Neustále vyskakuje z prohlížení trasy a "chytá se na satelity" přesto, že jste v režimu ukaž trasu............musí se zakázat GPS. Nelze zakázat dálnice (jen zpoplatněné silnice) - takže v Německu pozná, že jsou dálnice grátis a neustále vás tam cpe. Formát souřadnic pouze v jednom formátu - jak si je někde venku mám převést? Když mě někdo dá souřadnice něčeho zajímavého kdekoli na trase, dostanu je do Garmina vždy..............do této navi jen ve formátu který ona podporuje. Zoomování na trase automatické - jsem slepýš co si to občas chce přiblížit a jet podle toho - no po pár vteřinách to zase oddálí na její vlastní pohled. Po vypnutí napájení plynule přejde na AKU a musí se vypínat ručně......nechci nic vypínat, od toho mám na motorce klíček........................................no prostě jsem se naivně domníval, že to bude lepší než můj cca desetiletý Garmin který nemá ani BT, ale moc pozitiv co by stály za výměnu jsem nena

Prostě jsem došel k závěru, že toto není motocyklová navigace - alespoň ne v takovém stavu, v jakém je prodávána. Koupil jsem ji za cca 2900,- jako rozbalenou a jako rozbalenou jsem jí i druhý den odnesl zpět. Nechci přehrávat SW a ani nahrávat jiné mapy - chci za své peníze být uživatel - nejsem IT technik. Takže to možná jako přístroj fungovat bude, ale ne v kombinaci přístroj a Navitel.



Nic proti tobě ale mě za tři roky ještě nic takového nevyvedla a to jsem sni projel několikrát celí Balkán , ale je fakkt že používám igo Primo s karty ,kamarád si ji koupil taky a měl tam nahraný sigic a to byla hrůza ,po přechodu na igo paráda .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist