bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:02 | Nahoru | #661

BohusStejskal píše:
To je sranda, žejo. Normální STK tohle nemůže nikdo pustit.


Co furt blbnete s tou STK. Vždyť tam jde až cirka za dva roky a všechno je v podstatě sundavací. Jen teda ta brzda

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:28 | Nahoru | #662

gugo píše: ovsem nevim jestli tohle je spravny vlakno na mysleni od toho jsou tu jini.

..všude někdo myslí...tak fajn, budu si myslet soukromě a sám..

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:29 | Nahoru | #663
se-se> ..právě, že nemluvil, proto jsem se takhle významně podivil..

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:29 | Nahoru | #664

panTerek píše: Mě spíš zaujalo že sis koupil funglovku(?), zavřel jsi ji na rok do garáže a kutil na ní? Takže vlastně ani nevíš jak se motorka chová v sériovém stavu bez těch navěšenejch "vylepšováků"? A to protože nevěříš japonskejm inženýrům že tam dali dostatečný počet kontrolek.
A ještěto tvoje bezpečné ježdění, když se netáhneš v koloně s autama co to teda znamená? Protože s tím tvým kolosem se snad jinak bezpečně jet v koloně nedá...



Když tak důvěřuješ japonským inženýrů, tak bys jim tedy mohl schválit i to, že maximální provozní hmotnost určili správně, ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:33 | Nahoru | #665

DrDNA01 píše: Ze by pojistovak neponizil, nebo zcela nestopnul plneni z nehody s brzdnou drahou, kde byla upravovana brzda? Tak to by byl hodne blbej pojistovak - na vyhazov..



Takže brzda, která brzdila víc, způsobila nehodu? Jasně, že se likvidátor může pokusit remcat (a ne, kdyby neremcal, naprosto nic by se mu nestalo, problém je až ve chvíli, kdy toho necháváš projít více než kolegové), ale zrovna se-se mi nepřipadá jako někdo, kdo má problém s tím rovnou zajít za právníkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:49 | Nahoru | #666
Mr.Dreamer> kdepak, já bych se zastupoval sám, to bych si nenechal ujít, umím to

Naposledy editováno 23.05.2017 21:49:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 21:58 | Nahoru | #667

se-se píše: Mr.Dreamer> kdepak, já bych se zastupoval sám, to bych si nenechal ujít, umím to



Jasně, pokud znáš prameny práva a jakš takš obecní, tak to dáš i sám, já bych to asi ale nerisknul. (už kvůli tomu, že nesplňuju první dvě podmínky )

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

23.5.2017 v 22:00 | Nahoru | #668
Mr.Dreamer> dělal jsem to mnohokrát pro jiné a párkrát pro sebe

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 10:31 | Nahoru | #669

Mr.Dreamer píše: Takže brzda, která brzdila víc, způsobila nehodu? Jasně, že se likvidátor může pokusit remcat (a ne, kdyby neremcal, naprosto nic by se mu nestalo, problém je až ve chvíli, kdy toho necháváš projít více než kolegové), ale zrovna se-se mi nepřipadá jako někdo, kdo má problém s tím rovnou zajít za právníkem.



U brzd více neznamená vždycky lépe.... A pokud to má vliv na ABS, tak je to snad bez debat.
No já být likvidátor, tak se-se nedostane z plnění ani korunu a naprosto oprávněně, respektive znaleckému posudku by se nevyhnul, kdyby chtěl jít do sporu. Motorka má naprosto změněné jízdní vlastnosti (snížení, přidaná váha) a upravená zadní brzda je třešinkou. Další třmen pravděpodobně naruší správný chod ABS a už je plnění v prachu...

se-se> na určitý posun úrovně diskuze musíš být připraven, tohle je víceméně anonymní internet. To máš podobný jako na silnici, tam na sebe taky lidi ukazujou fakáče a pořvávaj nadávky. Kdyby byli mimo auto, tak si to v životě nedovolí
V pořádku to není, ale je to tak.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 12:47 | Nahoru | #670
no pěkně to graduje. Jen jsem zeptal, jestli někdo dozadu nedával větší kotouč. No a nejdřív byla jen motorka hnusná, pak už neprošla technickou (ale spíš mě zastaví rovnou na silnici a zakážou mě další jízdu), pokračujeme tím, že je nebezpečná, následuje, že jsem nebezpečný já jako řidič. Pokračujeme tím, že už mě "havarujete", a už jsme u likvidace škody (samozřejmě jsem jí způsobil tím šrotem létající po silnici jak taky jinak že), už chodíme k soudu, motají se kolem znalci a jak jinak, něž že já hajzl všechno zaplatím. Pochopitelně když už jsem takovej vyvrhel, tak musím počítat s tím, že se mnou motohonorace bude taky patřičně bez nějakých rukaviček jednat.
Trestní řízení tipuju tak na staně 30, ne spíš 28, na 30 bych už mohl bručet. Mezitím samozřejmě přijde dromadná nehoda (samozřejmě jako důsledek mojí zadní brzdy). Ale taky bych mohl být s tak šíleným strojem považován za teroristu a rovnou zastřelen.

No, tak kdopak se toho ujme?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 12:57 | Nahoru | #671
se-se>polituj se, nikdo jinej to za tebe neudela.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 13:18 | Nahoru | #672

gugo píše: se-se>polituj se, nikdo jinej to za tebe neudela.



A už vůbec to nikdo neudělá líp, ostatně jako všechno

výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 13:24 | Nahoru | #673
ale proč bych se měl litovat - já tu nežiju, jen jsem to shrnul, jaksi místo obsahu

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 14:24 | Nahoru | #674
Je to šílený, ale proč jsi vlastně zamítnul návrh na změnu převodu pedálu k brzdové pumpě? Tvůj požadavek na snížení síly by to vyřešilo a nic jiného by to neovlivnilo, nemluvě o ceně?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 16:21 | Nahoru | #675

se-se píše: tak schválné. Mimo úpravy, co jsem označil sám za sporné a určené pro STK k demontáži, co a jak podle tebe odporuje předpisum?


Podstatě vše co není original z fabriky.Dle současných předpisů v Čr musí být tak jak vyjede z fabriky ( dle výkladu stk).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 17:28 | Nahoru | #676
mito7> protože to prostě tak chci - nebudu vysvětlovat podesáté

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 17:30 | Nahoru | #677

hagrid.hagrid píše: Podstatě vše co není original z fabriky.Dle současných předpisů v Čr musí být tak jak vyjede z fabriky ( dle výkladu stk).


a tohle jsi četl kde? Žádný předpis, který říká toto neexistuje. A dokonce ani nic, co by se tak dalo vykládat.

Naposledy editováno 24.05.2017 17:30:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 22:40 | Nahoru | #678

hagrid.hagrid píše: Podstatě vše co není original z fabriky.Dle současných předpisů v Čr musí být tak jak vyjede z fabriky ( dle výkladu stk).



Tak to teda lituju všechny lidi s kuframa, kteří žijí ve stejném vesmíru jako ty .

výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 23:38 | Nahoru | #679
Obdivuju tvoji výdrž v tomhle, dávno už naprosto zbytečném, vlákně.
... teda vlastně neobdivuju!
K tématu - dva stejné (jako původní) třmeny jsou podle mne dobrá cesta, jak vyřešit Tvůj problém s ovládáním zadní brzdy.Ideální by asi bylo použít jeden dvoupístkový třmen, jak si viděl na fotkách stunterů, určitě by to nebylo tak moc "jako pěst na oko", ale pokud se ti to bude dělat jednodušeji takto, není co řešit. (a taky už máš nakoupené).
Ti kluci tam totiž dávají ten dvoupístek naprosto ze stejného důvodu jako ty.Jde jim o citlivost a nástup brzdného účinku.Prodloužení dráhy pedálu je v tomto případě jaksi bonus navíc.

2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 23:40 | Nahoru | #680
Ramlik: asi myslis spis 4pistkovej. 2pist je ten origo...

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

24.5.2017 v 23:53 | Nahoru | #681

assassin píše: Ramlik: asi myslis spis 4pistkovej. 2pist je ten origo...

je tam plovoucí, tedy jednopístek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 00:05 | Nahoru | #682
assassin> on tam má origo jednopístek, tak bych to řešil jedním dvoupístkem.
se-se

Naposledy editováno 25.05.2017 00:06:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 05:33 | Nahoru | #683
ramlik> aby to bylo zdvojnásobení síly, musel by to být plovoucí dvoupístek a ten ani nevím jestli se dě!á. Čtyřpístky co jsem našel (béžně dostupné exotiku nechci) jsou na větší kotouče, proto ty dva jednopístky

výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 06:14 | Nahoru | #684
Já bych to tak nehrotil, buď se mu bude brzda kousat a furt bude ve smyku, guma půjde dříve do šrotu nebo mu nebude stačit origo pumpa a bude to ještě horší než to je. Na to si každý musí přijít sám a pak to stejně sundá a vrátí origo... O ABS ani nemluvím, do toho zasahovat je o držku, radši bych ho dal do pryč úplně... Kdo potřebuje na brždění na moto ABS tak ať se do brzd ani nevrtá....

výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 06:22 | Nahoru | #685
Jo ona je to az takova rozpoctovka ze to osidili plovoucim trmenem...

Plovoucí dvoupistky jsou treba na kroskach, kazdopadne nejspis nebudou mit vetsi plochu pistku.

Naposledy editováno 25.05.2017 06:28:52

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 07:28 | Nahoru | #686

se-se píše: mito7> protože to prostě tak chci - nebudu vysvětlovat podesáté


Děkuju za logickou odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 09:50 | Nahoru | #687

Mr.Dreamer píše: Tak to teda lituju všechny lidi s kuframa, kteří žijí ve stejném vesmíru jako ty .

není to tak dávno co tu lidi řešili právě kufry a padáky na mašině kvůli stk, stk vyžadovala homologaci s E pro daný typ vozidla.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 13:23 | Nahoru | #688

hagrid.hagrid píše: není to tak dávno co tu lidi řešili právě kufry a padáky na mašině kvůli stk, stk vyžadovala homologaci s E pro daný typ vozidla.



A až ti tam řeknou, že si máš stáhnout kalhoty a předklonit se, tak to taky uděláš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 14:08 | Nahoru | #689
se-se> jakože nejde použít třmen ze předku? tam je plovoucích dvoupístků plná ...del.
...kluci na stuntu používají ty nissiny 4pístky z předku a taky podle mě nemají 320mm kotouč.Nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

25.5.2017 v 14:16 | Nahoru | #690
guzzi sport má na zadku taky dvoupíst brembo. brzdí to výborně ale to by byla nedůstojně jednoduchá úprava pro amatéry
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist