bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dotaz k nastavení karburátorů
26.4.2017 v 00:26
Ahoj

Píšu ohledně nekonečného příběhu karburátorů na bmw f 650. Dočetl jsem se, že jelikož je to jednoválec se dvěma karburátory, tak ty nemají být nastavený stejně, ale každý zvlášť pro jiný rozsah chodu motoru. Jeden má být na nízké až střední otáčky, druhý má být od středních do vysokých. Říkám si, jestli je Tady někdo schopný, a hlavně ochotný poradit, jak je nastavit? Směs mám chudou a ve středních otáčkách netáhne a při prudkém přidání se dusí od nízkých otáček. Jestli to tu někdo má zkontrolováno, napište mi prosím výšku hladiny a počet otáček volnoběžné směsi na každém karbci zvlášť...
Díky moc
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz k nastavení karburátorů

28.4.2017 v 08:46 | Nahoru | #31

dadanek1999 píše: Zdar. Nevim jestli se chapeme. Bublina v merici hadicce mi zpusobovala, ze hladina v merici hadicce byla klidne o pul centaku niz nez v plovakovce.
Ale mel jsem hodne tenkou hadicku, benzinovou. Origo merici hadicka s tou trubickou by mozna funovala lepe.



No jo, ale když tu bublinu vidíš, tak se jí přece zbavíš, než začneš měřit a štelovat hladinu... Ne?

(reakce na) Dotaz k nastavení karburátorů

28.4.2017 v 12:03 | Nahoru | #32
soccer> To jo, jen je potreba to udelat. Tvrdit ze ta bublina neovlivni mereni, jak tu nekdo psal..

Dotaz k nastavení karburátorů

28.4.2017 v 13:01 | Nahoru | #33
Ahoj,
tak ten DK racing, mám z něj takové rozporuplné dojmy. Na jednu stranu vedoucí servisu ze začátku arogantní, ale motorku dal do kupy během dne a půl. A dnes se omlouval, že byl ze začátku ostrej jak břitva.
Sice práci si nechali hezky zaplatit, a až bude hezky (mělo by v neděli), tak to projedu a uvidím, jak to tahá.
Pokud by v budoucnu nedej bože byla nějaká brikule ohledně karbeců, tak než se do toho pustit, tak se kouknout jak to tam naštelovali a zapsat si to všechno...
Jinak k těm hladinám, četl jsem, že když máš druhou spojitou nádobu (v našem případě hadička) v milimetrových průměrech, tak vznikají tzv. kapilární elevace a deprese, a měřící hladiny se proto nerovnají... + když se nám tam udělají ještě bublinky, tak je to měření o to složitější...
Ovšem druhá otázka je, jaké ty vlastnosti má jak benzín, tak ty bublinky a hadička taktéž... Ale to je už asi až moc teoretická rovina...
Důležité je, abychom jezdili kolama dolů přeci!
dadanel1999> sleduju tvůj deník, a koukám, že jsi měl teda velký trápení s karburací... Máš pořád jeden válec přelitej, či jsi už tomu přišel na kloub?
Úprava: už to čtu, tak to gratuluju chlape, že jsi to srovnal jak má a že máš z toho radost! Všechno trápení je pak k něčemu dobrý a o to víc si toho budeš vážit! Takže kolama dolů a hodně šťastných kilometrů!

Naposledy editováno 28.04.2017 13:06:51

Dotaz k nastavení karburátorů

28.4.2017 v 20:02 | Nahoru | #34
Valdemar:
A kolik si vzali za opravu?
Díky za info S
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Parťák na převoz BMW F650 do Ázerbá... BMW F 650 Sleepy.Peet 25 30.9.2023 v 17:15 DavR1
Parťák na převoz-přejezd BMW F650 d... BMW F 650 Sleepy.Peet 5 10.9.2023 v 18:16 datima
Dílenská příručka BMW F 650 OSÍÍÍK 7 27.7.2023 v 22:31 hearthkore


TOPlist