globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 22:14 | Nahoru | #1

felixxx píše: gugo ty si protiřečís pořád mám ti to sem psát ?

je to jen úhel pohledu atmosferický tlak je jeden přečteš si ho v bloku měřených hodnot každé stříkačky asi 970 , pokud nastartuješ tento tlak se mění jž nejsi v atmosféře

ale atmosferický tlak je pořád stejný ten jízda motorového vozidla neovlivní

třeba zde něco pochopíš Atmosferický tlak je síla, kterou působí atmosféra planety (obvykle chápána Země) na jednotkovou plochu v daném místě.


Sorry ale zase si protirecis. Atmosfericky tlak je jen jeden. Nemuzes ho zmenit tim ze nastartujes...

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 22:26 | Nahoru | #2

Zlesa píše: Sorry ale zase si protirecis. Atmosfericky tlak je jen jeden. Nemuzes ho zmenit tim ze nastartujes...



atmosferický tlak je jeden Atmosferický tlak je síla, kterou působí atmosféra planety (obvykle chápána Země) na jednotkovou plochu v daném místě.

pokud nastartuješ tak u karbecu měníš atmosferický tlak, zkus si třeba najít jak se ladí karbece a jaké měřáky je k tomu potřeba, to není protiřečení, to je o měření tlaku

ale atmosferický tlak je jen jeden Atmosferický tlak je síla, kterou působí atmosféra planety (obvykle chápána Země) na jednotkovou plochu v daném místě.
a tím že nastartuješ tak ho nezměníš bude furt stejný ten co udávají meteorologové

Naposledy editováno 28.04.2017 22:30:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

29.4.2017 v 13:04 | Nahoru | #3

Zlesa píše: Sorry ale zase si protirecis. Atmosfericky tlak je jen jeden. Nemuzes ho zmenit tim ze nastartujes...



to vis to je tak kdyz ma nekdo IQ 80, ale snazi se pouzivat ty termity co se mu pak vratej jak buzerant. Ale jak jsem onehda slysel pekne prislovi.
Nema cenu se hadat s blbcem, protoze nakonec te stahne na svoji uroven a tam te porazi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist