globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 16:44 | Nahoru | #1
kerut> Tak proč se u SS dělá náporový sání do airboxu??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 17:24 | Nahoru | #2
Zlesa> Podle mě máte pravdu oba. Sání je stejná magie jako výfuky. Jen tak si začít foukat do airboxu mi přijde stejné jako si sundat výfuk. Aby to celé fungovalo, nekuckalo, nerozhodilo výkonové křivky je potřeba pořešit celý systém. Nelze beztrestne měnit pouze jediný prvek vyladeneho systému.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 17:38 | Nahoru | #3
Zlesa> jasne ale to je navrzeny z tovarny, a dost slozite odladeny.. + taky je otazka na kolik je to jeste "airbox" (airbox je z principu v hrdle uzkej ale uvnitr sirokej, aby se to ustalilo) a nakolik uz jen dejme tomu "kanal sani", navrzenej naopak tak aby mel plynule prechody, tj. nikde se proudeni netrhalo, a naopak se celou cestu k hrdlum mirne komprimovalo (presny opak airboxu).. jak maji vyresene karburatory tezko rict,.. strikacka je jasna..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 18:53 | Nahoru | #4

Zlesa píše: kerut> Tak proč se u SS dělá náporový sání do airboxu??



na vyrovnání atmosferického tlaku,

mi se to téma líbí, je to z mládí otců a dědečků. kdy se vrtala dírka, přidělávala klapka, vymýšleli se motory které vydržely dva závody a v serii měly neskutečné problémy

píše se rok 2017 a efektivně využít motor nejde dírkou nebo náporem, podle váhy tlaku a teplot zjistit přesnou váhu nasátého vzduchu a nastříkat podle teploty paliva přesnou dávku paliva to je takový základ o palivu a vzduchu a pak mega vychytávek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist