globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 00:28 | Nahoru | #1
Třeba nás tedy chce felixx uvařit na tom, že náporové sání nedokáže vytvořit před karburátorem přetlak, ale jen sníží (i když výrazně) podtlak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

28.4.2017 v 14:59 | Nahoru | #2

vilemx píše: Třeba nás tedy chce felixx uvařit na tom, že náporové sání nedokáže vytvořit před karburátorem přetlak, ale jen sníží (i když výrazně) podtlak.



no ono to tak nejak, obdobne, vzdalene, je.. omlouvam se ze nesleduju cely vlakno ale obecne - jednak napor rozhodne nenahradi turbo, to by musely byt rychlosti radove vyssi, tj v p-v se motor nebude chovat jako vylozene preplnovany, ale zaporna smycka v grafu (sani) bude mit pri trosku rozumnejsi rychlosti plochu uzsi/mensi (..lze dopocitat z hrubeho obemoveho toku), s rostouci rychlosti uz temer nulovou, coz samozrejme i takhle neco na vykonu prida (motor se s tim nemusi tolik "nasavat") byt to nebude tolik jako u regulerniho preplnovani kompresorem - tedy pokud tim tedy autor skutecne myslel tento objektivni fakt ??

ono navic neco prida i to, ze se nasava studenej vzduch a ne teplej (jako u nekterych konstrukci..)

jinak dynamickej podtlak v kanale karburatoru tam bude tak jako tak, jinak by rovnotlakej karburator samozrejme nefungoval a ani nemohl fungovat.. regulerni pretlak si muze dovolit jedine strikacka..

co se tyka toho tlakovani, zasadni problem je v tom ze k splynovani paliva v emulzni trubici (coz je vlastne takovy karburator v karburatoru) se pouziva prave rozdil tlaku airbox/okoli kolem emulzky je mirny podtlak z airboxu do ktereho vedou vzdusniky, a palivo do ni tlaci (o neco vyssi) okolni tlak skrz otevrene prepady... tj. pokud tam tento rozdil nebude (napr odstranenim airboxu) nebude palivo dobre smiseny se vzduchem a bude se to chovat dost nepredvidatelne.. takze je potreba bud privest do plovakovek pretlak, ovsem u standartnich plovakovych komor pak musi jit tenhle pretlak logicky i do nadrze, protoze jinak by nefungovaly plovakovky.. coz je ale komplikovany - a nebo musi byt pouzito prave cerpadlo a uzavreny komory (tj zadnej prepad)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist