Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá
5 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
Naposledy editováno 25.04.2017 15:03:17
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
A nebude to kvůli využití pulzace sání podtlakového čerpadla kvůli pohybu membrány???
Ale mě tak napadá, že u sradíka je vlastně čerpadlo v nádrži a je klasický elektrický pro vstřik... Tak nebylo to např z toho důvodu, že použili stejnou nádrž pro 600 i 750??? Aby nemuseli mít dva typy nádrží a přívodu paliva... Další možnost je prostě jen dostatečná zásoba paliva...
Naposledy editováno 25.04.2017 17:04:32
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
tak treba v mym pripade to neni tak upne pravda protoze kdyz mam pul nadrze , tak mam hladinu niz nez karbec.
Ale jinak Zlesa ma pravdu, ikdyz znam motorky kde majitele cerpadlo vykuchali a uplne vklidu to jezdilo i bez nej na samospad a nebylo to poznat.
(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...
Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.
Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých
(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )
Ve škole nás učily že je to právě kvůli tomu že spodek nádrže je níž než karbce a samospádem by to nenateklo. A kvůli náporovému sánu to určitě není podle mě. Spousta motorek s čerpadlem nápor nemá. Třeba moje ZXR má čerpadlo, ale ne náporové sání. Dál třeba starý Fazer, SV, XTZ750, Africa, spousta čtyřkolek i sněžné skútry mají podávací čerpadla a určitě nemají náporové sání, na sněžném skútru by to bylo asi k ničemu
Ale zajímavé je že třeba Fireblade 98-99 čerpadlo nemá, jde to normálně samospádem, nádrž je nad karbcema tak není problém. Ale straší Fireblady čerpadlo měli, přitom rám, nádrž, karbce, motor je skoro identické a ve stejné poloze, tak to by mě třeba zajímalo proč to tak je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | Včera v 07:21 lukkyn29 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |