globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

5 reakcí na tento příspěvek Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:02 | Nahoru | #1
kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )

Naposledy editováno 25.04.2017 15:03:17

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:04 | Nahoru | #2
Jurawood> Tak podávací čerpadlo zajišťuje dostatečnej přísun paliva. Třeba by se to nestíhalo plnit tak rychle jako spotřebovávat...

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 15:42 | Nahoru | #3

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )

dve z mych motorek maji cerpadlo a jsou osazeny karburatory. A obe nemaji hladinu v nadrzi vzdy vyse nez hladinu v plovakovych komorach. Navic ten rozdil hladin je i pri plne nadrzi tak maly, ze to nestaci na dostatecne rychle plneni plovakove komory (osobne vyzkouseno). Takze si muzes ze dvou duvodu vybrat ten, ktery ti lepe vyhovuje .

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:00 | Nahoru | #4

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )



A nebude to kvůli využití pulzace sání podtlakového čerpadla kvůli pohybu membrány???

Ale mě tak napadá, že u sradíka je vlastně čerpadlo v nádrži a je klasický elektrický pro vstřik... Tak nebylo to např z toho důvodu, že použili stejnou nádrž pro 600 i 750??? Aby nemuseli mít dva typy nádrží a přívodu paliva... Další možnost je prostě jen dostatečná zásoba paliva...

Naposledy editováno 25.04.2017 17:04:32

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

25.4.2017 v 17:32 | Nahoru | #5

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )



tak treba v mym pripade to neni tak upne pravda protoze kdyz mam pul nadrze , tak mam hladinu niz nez karbec.
Ale jinak Zlesa ma pravdu, ikdyz znam motorky kde majitele cerpadlo vykuchali a uplne vklidu to jezdilo i bez nej na samospad a nebylo to poznat.

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

27.4.2017 v 08:53 | Nahoru | #6

Jurawood píše: kontrolní otázka zajímalo by mě jestli to už někdo řešil.

Proč se používá čerpadlo i u karbenátků? a to pouze u některých

(kontrolní nápověda: hladina v nádrži je v těchto případech vždy výše, než hladina v plovákové komoře - odpověď aby se napustily plovákovky je tedy chybná a pátrejte dál )


Ve škole nás učily že je to právě kvůli tomu že spodek nádrže je níž než karbce a samospádem by to nenateklo. A kvůli náporovému sánu to určitě není podle mě. Spousta motorek s čerpadlem nápor nemá. Třeba moje ZXR má čerpadlo, ale ne náporové sání. Dál třeba starý Fazer, SV, XTZ750, Africa, spousta čtyřkolek i sněžné skútry mají podávací čerpadla a určitě nemají náporové sání, na sněžném skútru by to bylo asi k ničemu
Ale zajímavé je že třeba Fireblade 98-99 čerpadlo nemá, jde to normálně samospádem, nádrž je nad karbcema tak není problém. Ale straší Fireblady čerpadlo měli, přitom rám, nádrž, karbce, motor je skoro identické a ve stejné poloze, tak to by mě třeba zajímalo proč to tak je?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 Včera v 07:21 lukkyn29
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer


TOPlist