globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Každý karburátor jinak?
Ahoj Navazuji lehce na mé předchozí téma s přetýkajícíma karbama. Po koupi nových jehliček do plovákovek a seřízení hladin už motorka startuje jak má. Dnes jsem nastartoval. Podle zvuku mi přišlo, že běží oba válce. ALE! Pravý svod se okamžitě začal zahřívat, teplý byl tak po deseti vteřinák, přijde mi, že se zahřívá šíleně rychle, nechápu to. Levý v pohodě, pomalinku se začal ohřívat. Kouřilo to z výfuku docela dost, bílý kouř, ale venku je dost zima, mohlo to být třeba tím? Po dojetí s ohřátým motorem už absolutně žádný dým. Jak se to trochu ohřálo, jel jsem to asi pět kiláčků projet, abych poznal co a jak. Když se trochu víc otočí plynem, tahá to jak blázen (brát s rezervou, popis pocitů Simsonisty při prvním zatažení na velký mašině ). Při malým otevření plynu to má ale tendence se dusit, zakuckat. Po dojetí jsem vytáhl svíce. Myslím, že je jasný, že je někde problém. Levá má vnější elektrodu do bíla/šeda, pravá je ale černá jak uhel, obalená sazemi, které jdou setřít rukou.

LEVÁ SVÍČKA:












PRAVÁ SVÍČKA:







No a teď proč to tak je? Když jsem poprvé rozdělával karburátory, byly vzduchové šrouby na dost rozdílných hodnotách. Napsal jsem si to tehdy na nějaký karton, myslím, že to bylo 2 a čtvrt na jednom a 1 a půl na druhém. Logicky jsem si řekl, jakej debil to tak nastavil? Jsou to přece stejné válce, stejné písty, stejné ventily, stejné vůle, stejné časování, stejné... vše. A nastavil jsem podle nové příručky oba karburátory stejně, na 1 a 3/4 otočky. Takže tak. I synchronizace karburátorů mi přijde zvláštní, nastavil jsem klapky vizuálně do stejné polohy a pak za běhu provedl synchronizaci budíkama - ta druhá klapka se musela rozhodit úplně jinak, každopádně v téhle poloze byly hodnoty podtlaků stejné a běh nejlepší, takže jsem to takto nechal.

Máte někdo nápad, co teď s tím? Prostě to ohřát a hrát si se šroubkem vzduchu na pravém karburátoru, dokud ten chod nebude znít ideálně? Nebo si myslíte, že to způsobuje něco jiného, vážnějšího? Děsí mě to, jak rychle se po startu ohřívá ten svod, nevím, jestli je to normální.

Pokud bych to měl řešit regulací šroubu vzduchu, víte někdo jak funguje? Jeho povolením pouštím více vzduchu?


Předem díky za každou radu

PS: Jen tak otázka úplně mimo téma. Má někdo tip, co by mohlo způsobit zasr*ní sklíčka kontrolky oleje zevnitř nějakým bílým cosi? Ne, že by to bylo něco vážného nebo mi to nějak vadilo, jen by mě zajímalo, proč se to tam objevilo Včera jsem nechával přes noc otevřený nalívací víčko, po tom co dělaly karbecy, "kdyby náhodou" byla troška benzínu v oleji, tak ať se odpaří, tak nevím, jestli to má souvislost. Předtím to tam nebylo.










(ne, nemám málo oleje, motorka byla nakloněná)

Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?

26.4.2017 v 08:00 | Nahoru | #1
chlape ja fakt nechápem prečo sa patláš s arvou, jarou, vodou a neviem akou alchýmiou, keď na to existujú hotové určené produkty, ako napr.:


Je to agresívne ako sviňa, rozpúšťa to všetko možné, vrátane gumy, navyše tá nádobka je pod fest tlakom, takže nemusíš sa srať so stlačeným vzduchom, máš to všetko pod jedným a si si istý, že to všetky možné úsady rozpustí. Stojí to asi 13€, čiže asi 350Kč. Jasné, ultrazvuk je lepší, ale toto je po ultrazvuku hneď na druhom mieste. Voda, jar a arva asi nie. Ale to je možno moje choré uvažovanie, že keď už dačo robím a mám to už rozobraté, snažím sa to spraviť najlepšie ako viem vrátane svojich možností a schopností a nevymýšľam teplú vodu, keď na to existujú hotové produkty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?

26.4.2017 v 08:12 | Nahoru | #2
kilix> Tak voda, arva, saponát i kvůli špíně z venku. Všechny usazeniny v plovákovce to rozpustilo, takže jsem předpokládal, že to funguje. Všechno jsem profoukal a zdá se to OK, ale můžu ten sprej zkusit někde sehnat a pro sychr to tím vzít.

Mimochodem, jak z toho pak to agresivní svinstvo a případné rozpuštěné usazeniny dostaneš? Opět proplach destilkou?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist