LEVÁ SVÍČKA:
PRAVÁ SVÍČKA:
No a teď proč to tak je? Když jsem poprvé rozdělával karburátory, byly vzduchové šrouby na dost rozdílných hodnotách. Napsal jsem si to tehdy na nějaký karton, myslím, že to bylo 2 a čtvrt na jednom a 1 a půl na druhém. Logicky jsem si řekl, jakej debil to tak nastavil? Jsou to přece stejné válce, stejné písty, stejné ventily, stejné vůle, stejné časování, stejné... vše. A nastavil jsem podle nové příručky oba karburátory stejně, na 1 a 3/4 otočky. Takže tak. I synchronizace karburátorů mi přijde zvláštní, nastavil jsem klapky vizuálně do stejné polohy a pak za běhu provedl synchronizaci budíkama - ta druhá klapka se musela rozhodit úplně jinak, každopádně v téhle poloze byly hodnoty podtlaků stejné a běh nejlepší, takže jsem to takto nechal.
Máte někdo nápad, co teď s tím? Prostě to ohřát a hrát si se šroubkem vzduchu na pravém karburátoru, dokud ten chod nebude znít ideálně? Nebo si myslíte, že to způsobuje něco jiného, vážnějšího? Děsí mě to, jak rychle se po startu ohřívá ten svod, nevím, jestli je to normální.
Pokud bych to měl řešit regulací šroubu vzduchu, víte někdo jak funguje? Jeho povolením pouštím více vzduchu?
Předem díky za každou radu
PS: Jen tak otázka úplně mimo téma. Má někdo tip, co by mohlo způsobit zasr*ní sklíčka kontrolky oleje zevnitř nějakým bílým cosi? Ne, že by to bylo něco vážného nebo mi to nějak vadilo, jen by mě zajímalo, proč se to tam objevilo Včera jsem nechával přes noc otevřený nalívací víčko, po tom co dělaly karbecy, "kdyby náhodou" byla troška benzínu v oleji, tak ať se odpaří, tak nevím, jestli to má souvislost. Předtím to tam nebylo.
(ne, nemám málo oleje, motorka byla nakloněná)
Děkuju
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
dadanek1999 píše: Radar8> Nekdo tu uz psal, ze mu to dela v zavislosti na teplote a vlhkosti taky. Dalsi den bylo tepleji a slem byl pryc.Olej je normalne cisty. Uz jen ty karby me trapi
samozrejme, najmä keď motorka dlhšie stojí napr. v nevykurovanej garáži, kde sa môže zrážať vzdušná vlhkosť.
Tá vlhkosť je potom všade, motorka po naštartovaní zastudena dymí ako parná lokomotíva + v oleji je pena. Treba to poriadne zohriať, vlhkosť z oleja sa vyparí a motor ju zožere cez odvetranie a potom už pohoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Zbývá mi ještě to vytření + prostřik technickým beneli a skládání, dám pístky sytiče a membránu toho ventilu z náhradních karbů a jestli to pak nebude OK tak už fakt nevím.
EDIT: Jo a jehly na plovácích jsou taky nové, i šrouby směsi a jejich o kroužky, pružinky atd.
Naposledy editováno 25.04.2017 19:57:35
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
Je to agresívne ako sviňa, rozpúšťa to všetko možné, vrátane gumy, navyše tá nádobka je pod fest tlakom, takže nemusíš sa srať so stlačeným vzduchom, máš to všetko pod jedným a si si istý, že to všetky možné úsady rozpustí. Stojí to asi 13€, čiže asi 350Kč. Jasné, ultrazvuk je lepší, ale toto je po ultrazvuku hneď na druhom mieste. Voda, jar a arva asi nie. Ale to je možno moje choré uvažovanie, že keď už dačo robím a mám to už rozobraté, snažím sa to spraviť najlepšie ako viem vrátane svojich možností a schopností a nevymýšľam teplú vodu, keď na to existujú hotové produkty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každý karburátor jinak?
Mimochodem, jak z toho pak to agresivní svinstvo a případné rozpuštěné usazeniny dostaneš? Opět proplach destilkou?
dadanek1999 píše: kilix> Mimochodem, jak z toho pak to agresivní svinstvo a případné rozpuštěné usazeniny dostaneš? Opět proplach destilkou?
nechápem otázke, týmto keď to vystriekaš, tak to berie všetko so sebou preč + je to prchavé, takže zachvíľu máš karbce suché a čisté. Najmä na tie kanáliky je to dobré, lebo dnu do kanálika nevidíš. Len dávaj bacha na všetky gumové časti, ja som len tak zo zvedavosti nastriekal týmto bordelom o-krúžok (neviem z akého materiálu bol) a správal sa ako mydlo vo vode, rozpúšťal sa na dotyk.
1 reakcí na tento příspěvek Každý karburátor jinak?
Tak budu pevně doufat, že po projížďce bude všecko OK, že budou obě svíce v pohodě. Pokud bude potřeba, ještě pak trochu doladím šrouby směsi. Do jaké barvy bych to měl případně doladit? Na levém válci byla předtím svíce bílá, když se o čtvrt otočky povolil šroub směsi, změnilo se to na takovou bělošedou s lehce nažloutlým nádechem. Vím, že obecně když jsem jezdil s 2T tak se směs ladila tak aby byla svíce do rezava až hněda a bílá byla chudá, ale tam je směs vždy schválně bohatší kvůli chlazení a mazání. Zase jsem od některých lidí slyšel že bílý povlak začal vznikat s přidáváním lihu/nějakých dalších sra*ek do benzínu, tak nevím, čím se řídit. Podle tohoto obrázku by to mělo být OK:
To spíš jen tak na okraj, prosba o vaše zkušenosti, kdyby to všechno bylo nějakým zázrakem OK.
Díky moc všem!
Tak projeto, jelo to nááádherně. Foto svíček:
Pravý:
Levý:
Naposledy editováno 27.04.2017 22:03:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |