globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olomeny bocni zavit drzaku motoru
2.4.2017 v 18:36
Ahoj, stala se mi dost neprijemna vec, vytacel jsem puvodni sroub bocniho drzaku motoru, abych si pridelal padaci hribky. Sroub sel ztuha ven ale sel. No v pujce to cinklo, jako kdyz vrze. No vytocil jsem ho celej ven a koukam a prasklo mi to. Pulka cela odpadla. Nevim jak to mam opravit. Da se to svarit? Nebo tekutej kov? Diky za rady. Pripadne kdyby nekdo vedel o nekom v Praze.

Olomeny bocni zavit drzaku motoru

2.4.2017 v 18:44 | Nahoru | #1
ten kdo umí vařit hliník ti to zavaří

Olomeny bocni zavit drzaku motoru

2.4.2017 v 18:59 | Nahoru | #2














Olomeny bocni zavit drzaku motoru

2.4.2017 v 19:18 | Nahoru | #3
Pan v Nebušicích vaří hliník velmi kvalitně a za dobrou cenu vozím tam všechno 603 153 507

1 reakcí na tento příspěvek Olomeny bocni zavit drzaku motoru

2.4.2017 v 20:25 | Nahoru | #4
Diky za kontakt 😊

1 reakcí na tento příspěvek Olomeny bocni zavit drzaku motoru

3.4.2017 v 09:47 | Nahoru | #5
...a převložkovat závit, bud tam někdo narval ten šroub blbě už, nebo nějaký bordel v závitu když jsi ho vyndával.

(reakce na) Olomeny bocni zavit drzaku motoru

4.4.2017 v 08:56 | Nahoru | #6

wáca píše: ...a převložkovat závit, bud tam někdo narval ten šroub blbě už, nebo nějaký bordel v závitu když jsi ho vyndával.



Tohleto nejvíc vypadá na nevhodný padák, kde po pádu došlo k tomuto.

(reakce na) Olomeny bocni zavit drzaku motoru

4.4.2017 v 10:03 | Nahoru | #7
Filip78> Buď jak píše FJRPEPA , nebo někdo do závitu M10x1,25 poslal šroub M10 ... přesně stejnou "závadu" jsem už v servisu řešil a počítej že musí motor z rámu a hlava dolů, při pořádném provaření se to prohřeje tolik že těsnění to "nepřežije"... a po svaření jsem tam osadil vložku HELI-COIL M10x1,25

Naposledy editováno 04.04.2017 10:04:25

Olomeny bocni zavit drzaku motoru

4.4.2017 v 11:13 | Nahoru | #8
Souhlas... bez částečné rozborky to určitě nepůjde už proto, že by to chtělo celé před svařováním předehřát (teploty atd. určí technolog nebo svářeč).

Kolegu v Nebušicích také můžu doporučit, taky jsem si u něj nechal dělat nějaké hliníkové opravy, nicméně máš ještě jednu korektní možnost, jak to opravit bez závitové vložky (a možná se jí nakonec nevyhneš). Pokud bys to chtěl mít pintlich, jako to dělám já na veteránech, tak by to chtělo na bloku ten zbylý závit zafrézovat, udělat přípravu hran pro svařování a nechat tam navařit celý ten nálitek nový "z drátu" (prostě kupu materiálu, tvarově připomínající původní nálitek). Následně zahloubit nebo zafrézovat čelo a do plného vyvrtat novou díru se závitem (případně to můžeš detailně obrobit do tvaru původního nálitku, ale to je kosmetika pro nás veteránisty).

Jasně... kvůli tomu se musí oholit blok do čista, tedy motor komplet rozhodit a to i proto, až se to bude převrtávat, tak abys pak dostal ven všechny špony.

Ve výsledku ti tam pravděpodobně svářeč ten ulomený kousek nepřivaří, protože po přípravě hran na svařování z toho nic moc nezbyde (spíše nic z čeho by se dalo polohovat) a místa okolo na hořák a drát taky moc není... ale to ať si rozhodne sám. Nicméně tím chci říci, že stejně možná skončíš částečně u opravy výše uvedené.

Olomeny bocni zavit drzaku motoru

4.4.2017 v 13:43 | Nahoru | #9
Máš ten upadlej kousek ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 14 4.4.2024 v 09:01 Bubo32
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist