Už mi to tak nejezdí a taky se bojím o papíry, proto jsem vyměnil velké SVéčko za malé - koupil jsem vrak s asi poladěným (v porovnání s jinými) motorem a prasácky sjetou starou "hranatou" pirelkou. Hrany jsem už obrousil, prostředek už má místa, kde vykukuje jiná směs. I na týhle gumě se dá dost dobře vyblbnout, navíc mi jí není vůbec líto potrápit, když je teplo, tak zahřátá drží. V dešti sice dokáže pěkně prohrábnout i při akceleraci při lehkém náklonu a předjíždění na dálnici ve 140 - létající zadek mě u malýho SV docela zaskočil - ale když se s tím člověk nepere a nechá to bejt, je to docela pr-el. Chápu, že za svý prachy chce někdo max. 2 dny starou gumu, ale pro samotný ježdění (radost z ježdění) to zase tak zásadní význam nemá... Jen by mě zajímalo, páč najedu ročně pár km, jestli mám čekat, až se objeví na běhounu dráty, nebo se mám bát a vyměnit to už teď