globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odolné návleky na boty pro brodění v kamenitých řekách a na blátivé ce...
 
31.3.2017 v 14:18
Mám motokrosové boty s plastovými chrániči, kupoval jsem již dříve a neřekl bych že patří do kategorie levný krám. Výrobce uvádí, že jsou nepromokavé, ale i když byly nové a impregnoval jsem je voskem jako se to praktikuje u bot do hor, nikdy se mi nepodařilo dosáhnout úplné vodtěsnosti. Po nějaké době začaly propouštět a v botě bylo mokro. Voda vrchem nenatekl, protože používám návleky až nad kolena. Nejednalo se pouze o pot, protože při té samé jízdě v holínách bylo v botě téměř sucho. Zřejmě to bude tím, že se při častém odstrkování a manipulaci s motorkou v terénu a častějším chození uvolňují švy. Jinak si to nedovedu představit.
Používal jsem běžné návleky pod kolena s gumovou podrážkou, ale při brodění a jízdě blátivými cestami se tyto návleky velice rychle protrhnou. Nemáte zkušenosti s nějakými návleky přes boty, které by byly hodně odolné a vydržely i kamenité brody ?
Také jsem zkoušel rybářské holíny k rozkroku, ale noha je v nich volná a nechráněná. Zase jejich ochrana nemá konkurenci a výdrž je celkem slušná. Vydržely 14 dní. Kdežto normální návleky druhý ten roztržené.
Další možnost jsou kvalitní goretexové boty kolem deseti tisíc, jak jsem pochopil z diskuzí ale jejich vodotěsnost je dlouhodobě nezaručitelná a cena je vysoká. Nedá se na ně spolehnout a pohybovat se čtrnáct dní v blátě a kamení s mokrýma nohama je o zdraví.

1 reakcí na tento příspěvek Odolné návleky na boty pro brodění v kamenitých řekách a na ...

1.4.2017 v 13:01 | Nahoru | #1
Vysoušeč do bot mě také napadl, ale za jak dlouho vysuší mokrou mx botu, jestliže má 10W ? To je stejný výkon jako ponožka. To bych tam mohl rovnou nechat samotnou ponožku v zapnutém stavu.
Jenže i kdyby to vysušila za 7 hodin, protože mokrá bota schne celou noc vedle radiátoru, ne na něm , dříve pochybuji, tak to máme 14Ah pro oba. Trakční olověný akumulátor váží 4kg a nepotřebuje specielní nabíjecí měnič. LiIon baterie váží 1,2 kg, k tomu elektronickou nabíječku s hlídáním 200gramů a během jízdy nabíjet. Kvalitní modelářská nabíječka stojí 1,5 tisíce, ale přežije provoz na motorce ? Dejme tomu, že ano. Potom nabíječku mám, akublok by stál 3500,- a utáhl by obě ponožky reálně i s rezervou těch 7 hodin.

Podle mě jediné řešení, jak mít nohy v teple a dokonce i v relativním suchu. Předpokládám však, že toto řešení vzbudí úsměv u mnoha jezdců. Sám se tomu také tak trochu směju.

Ještě k motobaterce. Je startovací, takže by se neměla vybíjet pod 80% celkové kapacity, aby se nezkracovala znatelně její životnost. I kdybychom ji vybili na 50%, níž bych se bál jít, protože by se podstatně snížila životnost, tak máme pouze 3 hodiny sušení. Představa, že ráno v lese, budu z houští tlačit 230kg těžkou motorku někam na kopeček a možná i sám, mě moc netěší. A další problém, občase se stane, že motor nechce naskočit a musí se déle točit. V takové situaci je potřeba plně nabitá baterie a takovou situaci nelze předvídat.

Naposledy editováno 01.04.2017 13:08:53

(reakce na) Odolné návleky na boty pro brodění v kamenitých řekách a na ...

1.4.2017 v 21:53 | Nahoru | #2

ZdendaZB píše: Vysoušeč do bot mě také napadl, ale za jak dlouho vysuší mokrou mx botu, jestliže má 10W ? To je stejný výkon jako ponožka. To bych tam mohl rovnou nechat samotnou ponožku v zapnutém stavu.
Jenže i kdyby to vysušila za 7 hodin, protože mokrá bota schne celou noc vedle radiátoru, ne na něm , dříve pochybuji, tak to máme 14Ah pro oba. Trakční olověný akumulátor váží 4kg a nepotřebuje specielní nabíjecí měnič. LiIon baterie váží 1,2 kg, k tomu elektronickou nabíječku s hlídáním 200gramů a během jízdy nabíjet. Kvalitní modelářská nabíječka stojí 1,5 tisíce, ale přežije provoz na motorce ? Dejme tomu, že ano. Potom nabíječku mám, akublok by stál 3500,- a utáhl by obě ponožky reálně i s rezervou těch 7 hodin.

Podle mě jediné řešení, jak mít nohy v teple a dokonce i v relativním suchu. Předpokládám však, že toto řešení vzbudí úsměv u mnoha jezdců. Sám se tomu také tak trochu směju.

Ještě k motobaterce. Je startovací, takže by se neměla vybíjet pod 80% celkové kapacity, aby se nezkracovala znatelně její životnost. I kdybychom ji vybili na 50%, níž bych se bál jít, protože by se podstatně snížila životnost, tak máme pouze 3 hodiny sušení. Představa, že ráno v lese, budu z houští tlačit 230kg těžkou motorku někam na kopeček a možná i sám, mě moc netěší. A další problém, občase se stane, že motor nechce naskočit a musí se déle točit. V takové situaci je potřeba plně nabitá baterie a takovou situaci nelze předvídat.



Predpokladam ze kdyz uvadej 9w tak je to za oba vysousece, takze kdyz budes pocitat 1A , tak na standardni akumulator mas 10 hodin suseni.
Kdyz si s sebou vemes LIFE akumulator rovnou to muzes nabijet za jizdy, staci pripojit.
Kdyz pouzijes LION tak obvod co ohlida nabijeni jsou asi 3-4 soucastky, prodava to treba GEM za 34 korun na jeden clanek.

Ale ja ti nevim mam pocit ze to moc resis. Proste kdyz je blby pocasi je clovek mokrej, tak kdyz je clovek mokrej tak misto do divociny otoci motku smerem k suchy posteli nebo alespon do kempu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist