Trvalých 12v z baterky přes vypínač na řídítkách do relé,od relé +_ do mlhovek. Mínus pro relé mám tažené ze zadního světla tak,aby fungovalo jen při zaplém klíčku, vše funguje jak má. Momentálně jsem připojoval výhřev sedla, mám řešeno úplně stejným způsobem,mínusko pro relé tažený stejně a vše ostatní taky. Rozdíl je v tom,že mi výhřev funguje i s vyplím klíčkem. Funkci mlhovek to neovlivnilo. Díky za radu
Nějak takhle: http://www.bmwgs.cz...ts/2010/s/svetla.jpg
1 reakcí na tento příspěvek Zapojení relé
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |