Téma: Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?
Zdar ve spolek,

skalní přispívatelé na moje dotazy určitě nezaskočím, dalším absurdním tématem, jak by někdo řekl. Nicméně, chci se zeptat na VFR 800. Aktuálně mám Fároška a jsem s ním víceméně spokojenej, ale... jak plyne čas a já stárnu, tak začínám trochu zpomalovat, ty "supersporty" prostě na silnici, kor u nás nemaj žádnej smysl ani význam, a hlavně pak pokud se chce člověk i normálně projet, s Fároškem dám 100 km a moje ruce teda žádná slast... holt ve čtvrt století už to není jako ve 20-ti, kdy jezdí ve sněhu a je mu to u řitního věnce... Abych nechal těch keců.... Pokukuju po něčem pohodlnějším, protože bych si rád naplánoval na druhou půlku tohoto roku nebo začátek příštího Irsko a rád bych tam jel v jedné stopě... VFR-ko mi přijde na cesty v pohodě ale zároveň to vypadá, že blbnout se na tom trochu dá taky...

Co říkáte???

PS: Případně budu rád za tipy, co za mašiny ještě na typ užití - cestování, projížďky okolo komína ale trocha blbnutí někdy taky..

Naposledy editováno 14.03.2017 01:53:08

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 02:37 | Nahoru | #1
Na cestování bych asi našel lepší tip.
Ale Vfr je dost dobrá.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 06:18 | Nahoru | #2
No co, přidáš na váze, ale zas můžeš případně okufrovat a hltat kilometry...
Otázka esli Fi, VTEC nebo new, to už dle chuti a peněženky.
A projetí je to pořád víc než slušné!!

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 08:15 | Nahoru | #3
Tak dej vyšší řidítka a máš to VFR by byl krok zpět Né teď vážně, jako z VFR určitě chybu neuděláš, určitě bude pohodlnější jak Blade a taky to jakžtakž jede Jen pokud uvažuješ o Vtecu, tak oproti Firebladu je to výrazně složitější na servis.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 09:21 | Nahoru | #4
JJ s VFRem je problém, že ventily skoro nikdo nechce dělat bo je to práce na celej den a když jo, tak si za to bere 2x tolik. Navíc u VTECu prej odchází hrníčky, takže se to prodražuje. Ale když je koupíš na ebay, tak to zas tolik nestojí...a když se nebojíš do toho hrábnout a udělat si ty ventily sám, tak je to pak pohoda. (návody jsou i na youtube). Více info tunaj: http://www.motorkar...00-000-km-26215.html

Ináč já mám VFR (FI) už přes 10 let a na cestování paráda. Není problém na tom dávat denní nájezdy kolem 600km a člověk není nijak "rozbitej".

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 09:24 | Nahoru | #5
Nevim kolik měříš, ale ja mam 177cm a VTEC mi teda neprisel o moc pohodlnejsi nez RR( a to jsem zkousel vsechny RR od rv.92-2004)A hlavne, jak jsem se na zkousku te motorky tesil, tak me zklamala skoro vsim(vykon, vaha, ovladatelnost, geometrie riditek a posez celkove nahovno) Verim tomu, ze u mensiho cloveka bude akespon ten posez pohodlnejsi. Urcite ji prvne vyzkousej a uvidis-ja ji vyradil z uzziho vyberu po prvnim svezeni. Sorry za diakritiku-mastim to z mobilu
Podotykam, ze starsi vfr jsem nezkousel!

Naposledy editováno 14.03.2017 09:26:27

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 10:14 | Nahoru | #6
Nechci to nikomu cpát jen proto, že to mam, ale zkus se poohlídnout i jinde, třeba právě po FZS1000. Na něm můžeš všechno a podle popisu by třeba tohle mohlo být ono. A výkon by ti tolik nechyběl jako u vefra...

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 11:00 | Nahoru | #7
Měřím a vážím: (180/110 +-5kg). Vtec mi právě přijde jako super nápad, co se aut týče, mám jen Vtecy a fungujou naprosto bez problému (nikdy jsem o ničem neslyšel) a hlavně ten kopanec od 6tis. do 7tis. je booomba

VFR bych bral 800, čili asi VTEC, tak zase ten servis není tak hroznej, ne?

Nad vyššíma řidítkama jsem už taky přemýšlel, ale nevím jak by to zafungovalo..

Díky za tip Ten Fazer se mi taky zamlouvá, nad naháčovi jsem přemýšlel taky a zrovna Fazer se mi líbí (Jen by to byla moje první nehonda..)

Naposledy editováno 14.03.2017 11:03:11

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 11:14 | Nahoru | #8
Třeba Aprilia Futura, Kawa ZZR, Busa nebo Blackbird (ať tam je Honda )

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 11:24 | Nahoru | #9
Já mám 187cm a VFR mi právě že padla úplně strašně krásně. Hlavně co se týče sedací části.:)
Jinak velkej Fazer by nemusel být špatnej. Výkonu je tam určitě více a na cestování to bude taky cajk.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 11:33 | Nahoru | #10
Taky jsem loni řešil náhradu za fároška a uvažoval o VFR800 VTEC, nakonec mi ho někdo vyfoukl, tak jsem chtěl FZS1000 a ten mě tak trošku zklamal průběhem výkonu, posez ale super. nakonec jsem koupil Kawasaki ZRX1200 a jsem zatím spokojen.

1 reakcí na tento příspěvek Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 11:48 | Nahoru | #11
Busa, Black, ZZR už jsou právě těžký krávy, radši bych něco trošku mrstnějšího. Proto hledám spíše kompromis.

Jak se projevuje Vtec kopanec, jde to cítít? Nahrál jsem video z auta, ale jsem na cestě na mobilu a nejde mi to přidat. Mám accorda 2.4 ivtec AT, a ten kopanec tam proste jde cítit dost, tak by me zajímalo jak je to na VFru.

Mým cílem není jezdit 300 z místa, neříkám, že se neprojedu ale trošku už jsem z toho vyrostl ... jde mi spíše o akceleraci, sílu, zátah. Jako jasně, neříkám, že nejde jet 250 na okresce ale.... radši se projedu dvacetkrát v klidu, než jednou ... viz. Buchláky, byl jsem se tam projet a prostě nechápu jak tam někdo muže jet pilu když tam kurva nikam nevidím, nevím co je za kreténa za zatáčkou ... atd...

Čili asi nějak tak, rád se svezu, když mi v hlavě přepnout čtyři písty ale taky si chci v klidu vyčistit hlavu , projet se a někam dojet bez tělobolu.

Naposledy editováno 14.03.2017 11:48:56

(reakce na) Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 11:54 | Nahoru | #12
xBaryk> FZS1000 Fazer. Pohodlna na cesty, vykonny motor, dobry podvozek a super brzdy.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

14.3.2017 v 20:49 | Nahoru | #13
Já osobně jsem přešel z fireblade na vfr vtec z důvodu cestování ve dvou , naprostá spokojenost , za mne a spolujezdce mohu doporučit.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

15.3.2017 v 10:43 | Nahoru | #14
Mam na vtec asi 20t km předtim jsem mel 2x Fi 99 a 01...na nich asi 80-90t km...Výhoda Fi- nižší spotřeba, cca 5,5l/100 menší nákupní cena i v kombinaci s 3mi kufry. Dal jsem dopředu progresy, tlumič řízení, vzadu led světlo odpadne nákup žárovek a šlapala krásně prodal jsem ji se 116t na tacho...
Ted Vtec...nákup 2004 s origo kufry. Ten posez se me zda je stejny motorka opticky užší. Tlumič řízení pasuje stejny model jako na Fi, jsou tam vystražný blinkry,dal jsem progresyYSS přední i zadek ,výsledek neznámý zatím ...spotřeba 6,8-7,3 níž jsem se nikdy nedostal i když jsem se coural. Origo kufry na hovno pro mě špatný tvar Givi Keyles lepší...cuknuti znatelné když za to dost vezmeš je ale neomezuje. Servis vtec výrazně dražší... u Fi kontroluješ pouze podložky rozvod nesmrtelný.

1 reakcí na tento příspěvek Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

15.3.2017 v 10:47 | Nahoru | #15
ja myslim, ze to muze fungovat. VFR ma samozrejme mensi vykon, ale na cestovani je vyrazne pohodlnejsi a ten pocit mensiho zatahu muzes vyresit jinym zprevodovanim, beztak to uz asi do maximalek tahat nebudes.

A nebo VFR1200, mno

(reakce na) Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

15.3.2017 v 14:44 | Nahoru | #16
Veverčák> 1200 ještě lepší ....asi,ale to uz bude za cenovkou nákupní nenáročnosti.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

23.5.2017 v 15:08 | Nahoru | #17
Přešel jsem z CBR600RR na VFR V-tec ... Je to nesrovnatelné. Ovladatelnost, výkon atd. Ale na druhou stranu V-tec splnil co jsem čekal. Pohodlí popřípadě pro dva super. Výkon dostatečný, zablbnout se na tom dá ikdyž né tak jak na CBR. Byl jsem s VFR i na okruhu a krásně jsem si to užil. Kolínko si dáš. Prostě myslím si že je to dobrá volba podle toho co popisuješ že by sis představoval. Co se týče servisu: ANO je dražší, ale zase žádná hrůza to není. Když to udržuješ tak ani ty hrníčky se nemění tak často. Takže za mě dobrá volba. Jsem spokojen.

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

25.5.2017 v 19:48 | Nahoru | #18
Já přešel na VFR z Thunderace kvůli ženě, začala cestovat se mnou. Odskok od litru tam sice je, ale zas tak dramatický to není. Pohodlí i pro mě podstatně větší, Balkán jsme vystřihli jedna radost, na Ace by mi upadla řiť a záda. Měřím 190, vážím 120, žena je štíhlá, ale dlouhá, cca 180. Rozvalí se na kufrech a v klidu si lebedí. Jo, vyloženě jsem nechtěl VTec, tak jsem šel do r. 1998. Ovšem stařenka si přede jak kdyby právě vyjela z fabriky

Další motorka? z CBR 900RR na VFR 800?

26.6.2017 v 16:00 | Nahoru | #19
Já měřím 197 cm a vážím 110 kg a mám Hondu VFR 800 VTEC čtyři roky a jsem naprosto spokojen, cestování je na pohodu, teď jsem se vracel z dovolené na Lago di Gardě a ujeli jsme za den 900 km přes několik horských průsmyku včetně Passo di Stelvio. Pokud máš dobrého servisáka, tak to není žádná hrůza, ventily mi dělal po 50 tisících a říkal, že se to skoro ani nehnulo, všechno je to o tom, jak se k motorce chováš. Mám taky Hondu Fireblade 1000RR SP a na tom se fakt cestovat nedá, jen na okruh. Jestli máš zájem víc podebatovat o VFR napiš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
dnešní zážitek Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 19 Dnes v 09:08 srsen600
Plná moc Honda CBR 900RR Fireblade liborrider 12 Dnes v 08:52 felixxx
Zadni tlumic [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade sooho 49 14.11.2017 v 23:26 Gahan37
Přechod a a info... [1, 2] Honda VFR 800 motomiro 48 13.11.2017 v 12:42 Marfy.VFR
CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky [1, 2] Honda CBR 900RR Fireblade M4rť4s 33 11.11.2017 v 18:32 M4rť4s

TOPlist