bmw_r1300gs_cartec

Téma: Australie & NZ - Cestovani

14.3.2017 v 01:48
Ahoj zdravim vsechny,
Chtela bych vedet kolik tady motorkaru bylo v Australii a nebo na Zelande a kam jste cestovali. Nebo pokud stale zijete a jezdite v AU/NZ tak co planujete za trip. Ja budu konecne po 7 letech mit "dovolenou" tak bych se nekam jela projet.

14.3.2017 v 07:17 | Nahoru | #1
Kontaktuj uživatele ZTD, už na Zélandu něco najezdil, viz jeho deník

14.3.2017 v 09:02 | Nahoru | #2
Na NZ jsem žil, tam je pěkně všude na motorce si nenech ujít Miliard road a silnici z Vanaky do Haastu až k západnímu pobřeží a pak podél.. Silniční orgasmus

18.3.2017 v 20:03 | Nahoru | #3
Ahoj.
V Austrálii jsem byl 2x. Jednou v roce 2002 sám. pak v roce 2009 s přítelkyní.
Poprvé jsem si koupil auto Datsun Bluebird, benzín , sedan, rok výroby a obsah nevěděl ani ten děda,co mi to prodával ( prý něco 2-3 litry ? )Za války sloužil na letadlové lodi, byly tam s ním i Češi, uměl nadávat i pár slov česky. Když zjistil, že jsem Čech, dal mi slevu, cena 450 dolarů.
Najel jsem s ním přes 16 tis.km. pak jseh ho v Sydney prodal dvoum klukům za 60 dolarů.
Podruhé už s kontakty na místního kamaráda, který mi půjčil Toyotu Previu , benzín a plyn( u nich Tarago ). Zase přes 15 tis.km.
Spíše se zaměřuji na přírodu, poušť cesty necesty. Mám asi 7 kg map, prospektů národních parků a zážitky na celý život.
Teď napíšu něco , za co u motorkářů klesnu. Na motorce bych tam nejel . Když prší,nevidíš na krok. Když fouká, sletíš. Na zemi pichláky , co ti propíchnou botu skrz.
Na tak dlouhé cestě musíš mít zavazadla , vodu, benzín. Obě auta jsem cestou musel přezout. Nádherná příroda, vstřícní lidé, bral jsem stopaře a při první cestě i já jezdil chvíli stopem.
V autě se dá nouzově i přespat. Autem jsem projel sice i trasy pro 4x4 , ale občas mě tahali z písku jeepem a jednou i nákla'dákem.
Kdybych mohl, jel bych tam zase.
Kdo by se chtěl zeptat, nebo jen pokecat, jsem k dispozici. Ahoj Tom

30.4.2017 v 17:22 | Nahoru | #4
Ahoj Kláro,

před chvílí jsem narazil na Tvůj profil, přes něj na tenhle link. Žil jsem v Sydney 2010 -2011. Jezdil jsem na hondě jako kurýr. Jezdil jsem čtvrtě kolem Darling Harbour a bydlel jsem v Artarmonu v severním Sydney. S tripama Ti moc neporadím, protože jsem vydělával a peníze dával do školnýho. Když mi něco zbylo, cestoval jsem do Blue Mountains. Honda stála za h...o, to se nedá ani popsat, co to bylo za šrot. Byla firemní a měla za sebou už hodně.

Ať se Ti u Ozíků daří. A napiš, kde všude jezdíte na motkách. Mě se bohužel tohle nesplnilo.