globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rutan tlumič řízení
Zdarec, máte někdo zkušenosti s tlumičem řízení od firmy RUTAN( http://www.rutan.cz...C3%AD+-+sada/p:53914 )? Popřípadě s jakou značkou máte zkušenosti a co mi poradíte pořídít na stroj Kawasaki z800. díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 13:03 | Nahoru | #1

Fidouš. píše: Já fakt rád čtu tvoje historky se starýma, na plátno sjetýma gumama, se kterými se vydáváš na daleké cestování i s partnerkou a obdivuji tvoji věrnost značce a modelu.

Ale troufnu si tvrdit, že fyzikální zákony platí i pro tebe a není možné ujet se zablokovaným předním kolem ani 10m, natož tebou uváděných 50. A myslím to tak vážně, že jsem dokonce ochoten se vsadit, že na suché asfaltové silnici neujedeš se zablokovaným předním kolem, aniž by se pootočilo, ani těch 10m.
Možná by nám k tomu řekl víc Martin Krátký, nebo jiný stuntrider, ať se zbytečně nedohadujem.
A nebo, natoč to na video a bude jasno hned. Ani těch 10 m, zatím si stojím.



hele min 15m se zastavenym prednim kolem sem ujel i na snehu (a sestrelil sem prede mnou VX800 ze lehlo a ja nelehnul), ja fakt nechapu o co se snazis. tocit nic nepotrebuju.

Naposledy editováno 12.03.2017 13:06:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 15:55 | Nahoru | #2

Bubrak-ZX10R píše: hele min 15m se zastavenym prednim kolem sem ujel i na snehu (a sestrelil sem prede mnou VX800 ze lehlo a ja nelehnul), ja fakt nechapu o co se snazis. tocit nic nepotrebuju.



Hele, neber to osobně, jen polemizuju /diskutuju, ale -

1 - nebavím se o rozkmitání řídítek, které ty popisuješ na okruhu v Sosnové, kde se s 10tkou pohybuješ rychlostí chůze / z nadsázkou řečeno/. Ano, v menší rychlosti tvoje metoda může pomoci.
Bavím se o rychlostech 100+, kde se zvyšující se rychlostí význam tlumiče prudce roste. V té situaci tvoje pevné zapření do řízení způsobí pouze to, že k rozkmitané váze stroje se přidá tvoje váha těla, vykloubí ti to zápěstí a jdeš na hubu, než řekneš švec.
V těchto rychlostech pomůže jediné - to,co píše Assasin. Ruce volně na řidítkách, ubrat a hlavně se modlit. Protože, čím rychleji jedeš, tím míň výkonu máš nato, přidáním odlehčit přední kolo.

2 - tvoje uvažování ohledně jízdy se zablokovaným kolem je fakt úsměvné.
Nikdo na světě neujede se zablokovaným kolem na suchém asfaltu ani pár metrů. To prostě není možné proto, že veškerá hmota stroje a těla, která se navalí na ten kousek přední gumy pokračuje vpřed rychleji, než kdokoli stačí vybalancovat rovnováhou a nutně a zákonitě dochází k podklouznutí kola do strany a pádu. Ani nejlepší z nejlepších neustojí zablokování předního kola. Nenajdeš video, kde by to bylo. Žádný stuntrider to nemá v repertoáru, protože to z fyzikálního hlediska prostě není možné.
Já fakt myslel,že ses tenkrát upsal, a myslel jsi 50 cm. Že budeš tvrdošíjně trvat na 50 m, to mě fakt baví a opakuji - jsem ochoten se s tebou vsadit o cokoliv, co navrhneš, když mi to ukážeš.

Jak píše níže joone , to jsem chtěl taky podotknout- po 50ti metrech se zablokovaným kolem by si jel po ráfku, ta guma by tam dávno nebyla.

Naposledy editováno 12.03.2017 16:29:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist