globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rutan tlumič řízení
Zdarec, máte někdo zkušenosti s tlumičem řízení od firmy RUTAN( http://www.rutan.cz...C3%AD+-+sada/p:53914 )? Popřípadě s jakou značkou máte zkušenosti a co mi poradíte pořídít na stroj Kawasaki z800. díky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 15:55 | Nahoru | #1

Bubrak-ZX10R píše: hele min 15m se zastavenym prednim kolem sem ujel i na snehu (a sestrelil sem prede mnou VX800 ze lehlo a ja nelehnul), ja fakt nechapu o co se snazis. tocit nic nepotrebuju.



Hele, neber to osobně, jen polemizuju /diskutuju, ale -

1 - nebavím se o rozkmitání řídítek, které ty popisuješ na okruhu v Sosnové, kde se s 10tkou pohybuješ rychlostí chůze / z nadsázkou řečeno/. Ano, v menší rychlosti tvoje metoda může pomoci.
Bavím se o rychlostech 100+, kde se zvyšující se rychlostí význam tlumiče prudce roste. V té situaci tvoje pevné zapření do řízení způsobí pouze to, že k rozkmitané váze stroje se přidá tvoje váha těla, vykloubí ti to zápěstí a jdeš na hubu, než řekneš švec.
V těchto rychlostech pomůže jediné - to,co píše Assasin. Ruce volně na řidítkách, ubrat a hlavně se modlit. Protože, čím rychleji jedeš, tím míň výkonu máš nato, přidáním odlehčit přední kolo.

2 - tvoje uvažování ohledně jízdy se zablokovaným kolem je fakt úsměvné.
Nikdo na světě neujede se zablokovaným kolem na suchém asfaltu ani pár metrů. To prostě není možné proto, že veškerá hmota stroje a těla, která se navalí na ten kousek přední gumy pokračuje vpřed rychleji, než kdokoli stačí vybalancovat rovnováhou a nutně a zákonitě dochází k podklouznutí kola do strany a pádu. Ani nejlepší z nejlepších neustojí zablokování předního kola. Nenajdeš video, kde by to bylo. Žádný stuntrider to nemá v repertoáru, protože to z fyzikálního hlediska prostě není možné.
Já fakt myslel,že ses tenkrát upsal, a myslel jsi 50 cm. Že budeš tvrdošíjně trvat na 50 m, to mě fakt baví a opakuji - jsem ochoten se s tebou vsadit o cokoliv, co navrhneš, když mi to ukážeš.

Jak píše níže joone , to jsem chtěl taky podotknout- po 50ti metrech se zablokovaným kolem by si jel po ráfku, ta guma by tam dávno nebyla.

Naposledy editováno 12.03.2017 16:29:54

(reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 16:45 | Nahoru | #2

Fidouš. píše: Hele, neber to osobně, jen polemizuju /diskutuju, ale -

1 - nebavím se o rozkmitání řídítek, které ty popisuješ na okruhu v Sosnové, kde se s 10tkou pohybuješ rychlostí chůze / z nadsázkou řečeno/. Ano, v menší rychlosti tvoje metoda může pomoci.
Bavím se o rychlostech 100+, kde se zvyšující se rychlostí význam tlumiče prudce roste. V té situaci tvoje pevné zapření do řízení způsobí pouze to, že k rozkmitané váze stroje se přidá tvoje váha těla, vykloubí ti to zápěstí a jdeš na hubu, než řekneš švec.
V těchto rychlostech pomůže jediné - to,co píše Assasin. Ruce volně na řidítkách, ubrat a hlavně se modlit. Protože, čím rychleji jedeš, tím míň výkonu máš nato, přidáním odlehčit přední kolo.

2 - tvoje uvažování ohledně jízdy se zablokovaným kolem je fakt úsměvné.
Nikdo na světě neujede se zablokovaným kolem na suchém asfaltu ani pár metrů. To prostě není možné proto, že veškerá hmota stroje a těla, která se navalí na ten kousek přední gumy pokračuje vpřed rychleji, než kdokoli stačí vybalancovat rovnováhou a nutně a zákonitě dochází k podklouznutí kola do strany a pádu. Ani nejlepší z nejlepších neustojí zablokování předního kola. Nenajdeš video, kde by to bylo. Žádný stuntrider to nemá v repertoáru, protože to z fyzikálního hlediska prostě není možné.
Já fakt myslel,že ses tenkrát upsal, a myslel jsi 50 cm. Že budeš tvrdošíjně trvat na 50 m, to mě fakt baví a opakuji - jsem ochoten se s tebou vsadit o cokoliv, co navrhneš, když mi to ukážeš.

Jak píše níže joone , to jsem chtěl taky podotknout- po 50ti metrech se zablokovaným kolem by si jel po ráfku, ta guma by tam dávno nebyla.



tuhle debatu jsem uz v minulosti taky bezuspesne vedl

nehlede na to, ze v podstate pise, ze to bylo 150-200m ... taky bych to chtel videt

(reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 17:15 | Nahoru | #3
Fidouš.> S tím nic nenaděláš...Takovej místní baron Prášil...

Naposledy editováno 12.03.2017 17:43:26

(reakce na) Rutan tlumič řízení

12.3.2017 v 18:12 | Nahoru | #4

Fidouš. píše: Hele, neber to osobně, jen polemizuju /diskutuju, ale -

1 - nebavím se o rozkmitání řídítek, které ty popisuješ na okruhu v Sosnové, kde se s 10tkou pohybuješ rychlostí chůze / z nadsázkou řečeno/. Ano, v menší rychlosti tvoje metoda může pomoci.
Bavím se o rychlostech 100+, kde se zvyšující se rychlostí význam tlumiče prudce roste. V té situaci tvoje pevné zapření do řízení způsobí pouze to, že k rozkmitané váze stroje se přidá tvoje váha těla, vykloubí ti to zápěstí a jdeš na hubu, než řekneš švec.
V těchto rychlostech pomůže jediné - to,co píše Assasin. Ruce volně na řidítkách, ubrat a hlavně se modlit. Protože, čím rychleji jedeš, tím míň výkonu máš nato, přidáním odlehčit přední kolo.

2 - tvoje uvažování ohledně jízdy se zablokovaným kolem je fakt úsměvné.
Nikdo na světě neujede se zablokovaným kolem na suchém asfaltu ani pár metrů. To prostě není možné proto, že veškerá hmota stroje a těla, která se navalí na ten kousek přední gumy pokračuje vpřed rychleji, než kdokoli stačí vybalancovat rovnováhou a nutně a zákonitě dochází k podklouznutí kola do strany a pádu. Ani nejlepší z nejlepších neustojí zablokování předního kola. Nenajdeš video, kde by to bylo. Žádný stuntrider to nemá v repertoáru, protože to z fyzikálního hlediska prostě není možné.
Já fakt myslel,že ses tenkrát upsal, a myslel jsi 50 cm. Že budeš tvrdošíjně trvat na 50 m, to mě fakt baví a opakuji - jsem ochoten se s tebou vsadit o cokoliv, co navrhneš, když mi to ukážeš.

Jak píše níže joone , to jsem chtěl taky podotknout- po 50ti metrech se zablokovaným kolem by si jel po ráfku, ta guma by tam dávno nebyla.



ad 1) ano, v Sosnove je vyjezd ze zatacky mozna v 70-80kmh, to bylo jen jednou co to bylo na vyjezdu, zbytek byl na rovine a i ve vyssich rychlostech (i nad 100kmh). rychlosti nad 100kmh jsou naopak u ZX10R vhodnejsi pro zvedani na zadni na 1, takze opet nemohu souhlasit (omezovac je ve 168kmh)
ty mas zkusenost ze ti to naklepalo nad 100kmh tak ze si sel na hubu? nebo z jaky zkusenosti mluvis? ja nerikam ze to jde vzdy vybrat, ze to vybere kazdej, ale vybrat to jde a mozna sem mel vzdy i trochu stesti, to nepopiram.

ad 2) ja to zazil, ze to neni mozny si mysli klidne dal. to ze sem jel se stojicim prednim kolem na snehu ti dolozi clovek s tim VX800 kteryho sem sestrelil, muzu ti na nej sehnat cislo a muzes se ho zeptat, jel sem cca 15-20km, a kdyz sem ho dost daleko prede mnou spatril ze stoji, tak sem zacal brzdit, ale zastavilo se mi predni kolo a jel sem porad skoro stejne rychle az sem do nej narazil (porad v cca 5km/h), skutecne sem jel na snehu se zastavenym prednim kolem minimalne 15m, spis i vic a ustal sem to, tj na asfaltu je to proti tomu zivacka to snad ses chopen pochopit.

ukazovat ti to nebudu, protoze to nikdy nebylo planovany a je dost mozny, ze se to tak seslo a mel sem kopu stesti.

upadl sem na mokry tramvajovy koleji, kdy sem na ni vjel a ihned po zlomku vteriny sem v cca 40kmh sel k zemi.

v Brne v zavode CEC za deste sem jel s normalnima gumama (asi Supercorsy nebo neco takovyho) a po pozdnim brzdeni na konci cilovky sem pridal brzdu a predek mi ustrelil lehce do strany (cca 20cm mozna) kdy sem hned brzdu ubral a nespadl sem. byl sem kolmo k povrchu, cca 220km/h.

takze nejaky ustrelovani predku mam za sebou a za sucha i za snehu sem ujel to co sem psal a stojim si za tim. ze to nejde me muzes tvrdit jak chces, ja to zazil a vim.

stejne podobne sem kdysi tvrdil, ze pri padu lze kolenem zvednout motorku v momente kdy jiz obe kola jsou mimo asfalt, vyslouzil sem si stejnej posmech jako tu predvadis (a jako ti tu nekteri dalsi pritakavaj), az pak jeden z tech posmevacu to sam zazil v Brne a s velkou omluvou (me) to priznal (bylo to na emailovy motokonferenci a dotycnej pak zacal dost jezdit profi a jezdil nedavno i prirodnaky, muzu vam opet sehnat kontakt)

takze verim, ze se vam to nekdy taky podari (s tim prednim kolem) a prestanete kafrat.

Naposledy editováno 12.03.2017 18:14:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist