1 reakcí na tento příspěvek čepy na řízení čínské ATV
Nejsou to jen tyhle čepy řízení, co se vymelou..Vůle bude i v dolním a horním rameni řízení. Taky na kyvce. Ta Čínská pryž a měkká trubička uvnitř nic nevydrží a je to hned vymletý a rozmačkaný. Já to vymlátil komplet ven a do všech ok na rámu i těhle čepů nechal udělat bronzová futýrka s vývrtem pro šrouby co to stahují...Celý rám je z másla a tak je lepší když je to na fest. Když je to 4 kolka 110ccm 4t , docela s tim cvičí. Když se přidáním odlehčí předek, kola se na sebe kouknou Po dopadu zpátky na zem, se obě kola rozevřou dík té vůli tak, že je snadný hodit tlamu.
Nejde to udržet v rychlosti na silnici rovně.Sice to nemá kvalty, ale 60km to jede. Je to ouzský a když přední kola lítaj sem tam, tak se to snadno převrací. Jezdec dá instinktivně nohy na zem a najede si zadními koly na paty.
U Chuchelského zavodiště v Praze sem viděl za výlohou i ty malý ATV potvůrky...Ty mají přední uložení jednodušejc. Já mám ňákou sviňku se dvěma laufy a ta má ramena na předku stejně jako auta. Zhora i z dola jsou tyhle čepy, na kterých se natáčí kola stavitelnou spojovačkou řízení. Obě ramena se ale vyvaklají i v místě uložení na rámu. Stejný futýrko má i kyvka. Jak za to řetez tahá, vymele se to taky dost rychle.a řetěz by šel na zuby rozety. Mě to dělal brácha v práci. Neměl tam silon a tak to vyrobil z bronzu. Musí se ten váleček do toho oka udělat o fous delší, než je ta trubička uvnitř vyžvejkaný pryže. Pak se to normálně stáhne aby se to hejbalo a fertik.
Sancu píše: Nejde mi poslat fotka.
Nejsou to jen tyhle čepy řízení, co se vymelou..Vůle bude i v dolním a horním rameni řízení. Taky na kyvce. Ta Čínská pryž a měkká trubička uvnitř nic nevydrží a je to hned vymletý a rozmačkaný. Já to vymlátil komplet ven a do všech ok na rámu i těhle čepů nechal udělat bronzová futýrka s vývrtem pro šrouby co to stahují...Celý rám je z másla a tak je lepší když je to na fest. Když je to 4 kolka 110ccm 4t , docela s tim cvičí. Když se přidáním odlehčí předek, kola se na sebe kouknou Po dopadu zpátky na zem, se obě kola rozevřou dík té vůli tak, že je snadný hodit tlamu.
Nejde to udržet v rychlosti na silnici rovně.Sice to nemá kvalty, ale 60km to jede. Je to ouzský a když přední kola lítaj sem tam, tak se to snadno převrací. Jezdec dá instinktivně nohy na zem a najede si zadními koly na paty.
U Chuchelského zavodiště v Praze sem viděl za výlohou i ty malý ATV potvůrky...Ty mají přední uložení jednodušejc. Já mám ňákou sviňku se dvěma laufy a ta má ramena na předku stejně jako auta. Zhora i z dola jsou tyhle čepy, na kterých se natáčí kola stavitelnou spojovačkou řízení. Obě ramena se ale vyvaklají i v místě uložení na rámu. Stejný futýrko má i kyvka. Jak za to řetez tahá, vymele se to taky dost rychle.a řetěz by šel na zuby rozety. Mě to dělal brácha v práci. Neměl tam silon a tak to vyrobil z bronzu. Musí se ten váleček do toho oka udělat o fous delší, než je ta trubička uvnitř vyžvejkaný pryže. Pak se to normálně stáhne aby se to hejbalo a fertik.
Takže chápu správně, že sis upravil/opravil ty původní ? Já okolo toho běhat nebudu a dědáček se do toho asi taky nepustí. Nevíš teda, jestli se to dá někde koupit nové ? Protože na těch starých je v hajzlu i závit