globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
20.2.2017 v 17:09




















2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.

22.2.2017 v 10:16 | Nahoru | #1

Metalocalypse píše: Tak jsem si dal posledních 20 stránek. Mazec Návrat legendy



Přinutilo mě to si to pročíst a musím souhlasit s příspěvkem:
"More than a year the bike is out (roughly 50/50 DCT <--> MT), several thousands of riders from all over the world with AT scoring more than 15Kmiles and up to 50Kmiles and, after 92 pages and countless posts, no major problem has been reported.

Not everything is perfect but this bike seems well born, with a good DNA."


Ano, Afrika má problémy, ale žádné zásadní. Na některých motorkách málo hřejou gripy, sekají se některá tlačítka, občas někdo má problémy se startem za studena, jsou motorky s nadměrnou korozí, občas únik chladící kapaliny nebo oleje. Mimo to sem tam nějaké čidlo, reset ECU a pod..
Lidé jsou nasraní, ale spíš mi příjde, že z chování dealerů a jejich neochoty potažmo neprofesionálních oprav, než z motorky samotné.

Všechno to jsou nepříjemné věci a za ty peníze by je honda měla zdarma vyřešit. Snad se to i stane. Gripy už prý montují kvalitní.

Ale žádný zadřený motor, utržený vyvažovací hřídel, vysypaná převodovka nebo vyhořelá elektrika.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.

22.2.2017 v 11:05 | Nahoru | #2

PetrXIX píše: Přinutilo mě to si to pročíst a musím souhlasit s příspěvkem:
"More than a year the bike is out (roughly 50/50 DCT <--> MT), several thousands of riders from all over the world with AT scoring more than 15Kmiles and up to 50Kmiles and, after 92 pages and countless posts, no major problem has been reported.

Not everything is perfect but this bike seems well born, with a good DNA."


Ano, Afrika má problémy, ale žádné zásadní. Na některých motorkách málo hřejou gripy, sekají se některá tlačítka, občas někdo má problémy se startem za studena, jsou motorky s nadměrnou korozí, občas únik chladící kapaliny nebo oleje. Mimo to sem tam nějaké čidlo, reset ECU a pod..
Lidé jsou nasraní, ale spíš mi příjde, že z chování dealerů a jejich neochoty potažmo neprofesionálních oprav, než z motorky samotné.

Všechno to jsou nepříjemné věci a za ty peníze by je honda měla zdarma vyřešit. Snad se to i stane. Gripy už prý montují kvalitní.

Ale žádný zadřený motor, utržený vyvažovací hřídel, vysypaná převodovka nebo vyhořelá elektrika.



to,že soudruzi vytáhli z litrového motoru jen 90 koní má své nesporné výhody-zřejmě osvědčená stará koncepce,kde jsou jednotlivé součástky logicky méně namáhané,než u motorů,kde na litr obsahu podávají o 30 a více % vyšší výkon.

ale bohužel to pak hovno jede....

pokud je stejně odfláklá i elektrika(mám na mysli odolnost proti oxidaci)tak si majitelé afriky časem ještě užijí.......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.

22.2.2017 v 13:10 | Nahoru | #3

PetrXIX píše: Přinutilo mě to si to pročíst a musím souhlasit s příspěvkem:
"More than a year the bike is out (roughly 50/50 DCT <--> MT), several thousands of riders from all over the world with AT scoring more than 15Kmiles and up to 50Kmiles and, after 92 pages and countless posts, no major problem has been reported.

Not everything is perfect but this bike seems well born, with a good DNA."


Ano, Afrika má problémy, ale žádné zásadní. Na některých motorkách málo hřejou gripy, sekají se některá tlačítka, občas někdo má problémy se startem za studena, jsou motorky s nadměrnou korozí, občas únik chladící kapaliny nebo oleje. Mimo to sem tam nějaké čidlo, reset ECU a pod..
Lidé jsou nasraní, ale spíš mi příjde, že z chování dealerů a jejich neochoty potažmo neprofesionálních oprav, než z motorky samotné.

Všechno to jsou nepříjemné věci a za ty peníze by je honda měla zdarma vyřešit. Snad se to i stane. Gripy už prý montují kvalitní.

Ale žádný zadřený motor, utržený vyvažovací hřídel, vysypaná převodovka nebo vyhořelá elektrika.



Díky za výpis, nějak v práci nestíhám odpovídat... Jenom bych dodal že ty sekající tlačítka jsou od DCT kontroly (řazení) a ještě jsem tam zachytil nějakou hadičku nad motorem, která je navržená krátká a předělávají si ji podomácku. Potom připomínám problémy s korozí a jestli jsem chytil dobře kontext tak tam někdo zmiňoval praskání drátů kola?

Souhlasím s tím, že to Honda vychytá. Já měl od Hondy 2x Varadero (karbec i i EFI) i starou Afru a o čerpadlech, reglerech a napínácích rozvoďáků na těchto "legendách" se dají psát romány na pokračování. A je krásně vidět, že co bylo špatně na Varanovi SD01 už je lepší na SD02.

Líbí se mi stroje HD a tam je třeba porovnání Road Kinga a Stratolinera od Yamahy přímo k smíchu, to HD za 600kKč by mi v garáži zrezlo na prach první zimu... Nicméně ta marketingová masáž kolem CRF, ještě podpořená kouzlem nechtěného s výpadkem výroby loni, podtrhnutá dost vysokou cenou za to jaká technika to je tímto dostává dost na prdel a zachraně může hodně pomoct přístup výrobce/prodejců.

vilemx: dělám v automotive (produkt engineering, ne výroba) i pro japonské firmy a tlak na tzv. value engineering je naprosto enormní a je jedno, jestli se jedná o Asiaty, prémiové Evropany nebo špičkové Japonce. Odsouhlasí se cokoliv, co sníží náklady při ještě akceptovatelné použitelnosti i když se jedná o 5 centů na díl. Když se nasčítají šroubky v celém motoru + určitě nejsou použité jen na jednom modelu, pak už levnější povrchovka vypadá v číslech zajímavěji.

Edit: já o Africe uvažuju, ale nějak vždycky když k ní přijdu nevidím v té motorce tu hodnotu... Třeba ST1200 mi připadne jako že za ty prachy dostanu "kus motorky"... ale možná je to jen subjektivní pocit

Naposledy editováno 22.02.2017 13:13:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist