globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motul 5100 10W/40
Již teď se omlouvám, pokud se to zde řešilo, ale...
Několik let dávám do své VFR Motul 5100 10W/40. V loňském roce tento olej nalil do své Kawy kolega a po nějaké době zjistil, že tento olej mu rozleptal lamely, při vylévání byl jak bláto.....proto jsem na pochybách, zda opět do své motorky šáhnout po Motulu nebo po jiné značce ( třeba Repsol Sintetico 4T 10W-40 atd... )...pokud po jiné, co by jste mi doporučili....
Já jsem s tímto olejem nikdy problém neměl...díky.


Naposledy editováno 18.02.2017 10:11:07
Předchozí
1 2 3 4
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 16:29 | Nahoru | #91
Anti Můžu. Mám na blbnutí XL600. Vzduchem chlazený jednoválec bez olejového chladiče. Jezdím lesy, pole a lehčí tratě. V létě dostává fakt zabrat. Minulou zimu jsem sundal zapalko, protože byla slabá cívka. Motor byl čistý. Jezdil jsem olej Champion. V listopadu mi cívka odešla znovu. Jezdil jsem olej Valar(měl jsem ho zdarma). V prolisech a vespodu motoru byl až 1cm povlak. Přirovnám to k vazelíně. Na měrce i při vypouštění vypadal olej v pohodě. Měním zhruba po 7mth. S Castrolem mám podobné zkušenosti. Jedná se o vduchem chlazené motory, kde olej dostává zabrat.

Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 16:37 | Nahoru | #92
gugo> taky vem v potaz, ze nevis co mel jako chladivo. Co kdyz to bylo mixnuty s kapalinou do ostrikovacu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 17:04 | Nahoru | #93

gugo píše: Kdyz ti utece chladici kapalina do oleje udelat o emulzi, podle toho jak moc ji naslehas to ma barvu az jako bily kafe. To bych za bahno nevydaval.


Když v jiným vláknech lidé nacházejí v chladičích gel, tak bych veřil i bahnu namísto oleje. Chudáci motorky

(reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 19:49 | Nahoru | #94
TDM851> Centimetr povlaku?Co je to za olej?Ptám se,protože jsem už pár motorů rozhozených měl,a to i ostrá endura nebo letité silnice,nicméně nikdy nikde ani náznak povlaku.Pokud máš takové zkušenosti,pak se těm tvým komentářům nedivím...

(reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 20:10 | Nahoru | #95

TDM851 píše: Anti Můžu. Mám na blbnutí XL600. Vzduchem chlazený jednoválec bez olejového chladiče. Jezdím lesy, pole a lehčí tratě. V létě dostává fakt zabrat. Minulou zimu jsem sundal zapalko, protože byla slabá cívka. Motor byl čistý. Jezdil jsem olej Champion. V listopadu mi cívka odešla znovu. Jezdil jsem olej Valar(měl jsem ho zdarma). V prolisech a vespodu motoru byl až 1cm povlak. Přirovnám to k vazelíně. Na měrce i při vypouštění vypadal olej v pohodě. Měním zhruba po 7mth. S Castrolem mám podobné zkušenosti. Jedná se o vduchem chlazené motory, kde olej dostává zabrat.



jo vzduchem chlazeny,zabrat atd to uz jsem nekde videl,co tam mas dal?nejaky foto?

Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 20:16 | Nahoru | #96
Dávám Castrol 10W 40 celá léta do všeho, mezitím snad jednou Motul 5100 a nikdy žádný problém Naposledy Africa - na co jezdila předchozích 70 tis. km nevím, ale po 5 letech používání Castrolu motor šlape skvěle, při výměnách žádný náznak usazenin. Osobně bych problémy hledal jinde, než ve značce oleje, pokud je to oficiální distribuce

4 reakcí na tento příspěvek Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 20:48 | Nahoru | #97
Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.

Naposledy editováno 20.02.2017 20:52:04

(reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 21:07 | Nahoru | #98

Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.


Kdo to říkal, co to říkal, já jsem to říkal

(reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 21:55 | Nahoru | #99

Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku.... Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.


Tak tohle mi hlava nebere...

Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 21:56 | Nahoru | #100
Zkousim, jestli se Motulaci nezlepsi. Uz 4 vymeny a furt nic Tak treba priste

(reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 22:21 | Nahoru | #101

Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.

....nespi v noci,spi ve dne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 22:37 | Nahoru | #102

vilemx píše: Když v jiným vláknech lidé nacházejí v chladičích gel, tak bych veřil i bahnu namísto oleje. Chudáci motorky



gel jo ? vypustil jsem z chladicu kde co, ale gel tedy ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 22:41 | Nahoru | #103

gugo píše: gel jo ? vypustil jsem z chladicu kde co, ale gel tedy ne



Gelové baterie, gelové nehty...gel prostě frčí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 22:45 | Nahoru | #104

Merhaut píše: Gelové baterie, gelové nehty...gel prostě frčí



Kdysi jsem si do tekouciho chladice od sve skody 100 vrazil na neci radu kyblicek horcice (plnotucny)...... fakt to prestalo tect . Ale kdykoliv jsem otevrel kapotu dostal jsem chut na parek, protoze to smrdelo jak u stanku kde se dela parek v rohliku

(reakce na) Motul 5100 10W/40

20.2.2017 v 22:49 | Nahoru | #105
gugo> Tak to by chtělo dotáhnout a do tý ohřátý vody rovnou strkat i ty párky

1 reakcí na tento příspěvek Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 06:24 | Nahoru | #106
Koudy01: cukanim na retez dostanes moment cca 20nm, jestli chodis cvicit mozna i 50Nm. Po rozjezdu na zada na jednicku je na silnickach pres 300Nm.
Opravdu si jisty, ze retez cukanim na miste tak nicis?

(reakce na) Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 07:49 | Nahoru | #107
Jurawood> Nesu si jiste. Od techto teorii davam ruce pryc. Zminil sem to jenom proto, abych to co pisu vys, umocnil. Pak bysme se taky mohli bavit o tom, jestli ty si ses tema 20-50nm jisty nebo jak moc retezu skodi raz vznikle zmenou smeru otaceni pri momentech vyvinutych cukanim nebo pozvolnejsi zatizeni pri prudsim pridani plynu, vyplachu, spojkovani, bzdeni zadni brzou atd...to sou asi veci, ktery nepotrebuju vedet

Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 08:54 | Nahoru | #108
Na hondě jsem jezdil
Castrol
Motul
Motorex
Esso
motor ani spojka nikdy nic, spíš se mi osvědčilo skrácení intervalu výměny z 12 000 asi na 9 000
Motorka měla najeto 140 000km, možná klidně i něco ke dvoustovce, spolka furt původní...

(reakce na) Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 09:38 | Nahoru | #109

Koudy01 píše: Jezdim Motul 3000 a pres noc mne slepi spojku. Pokud nejedu treba tyden nebo dva, drzi dost fest a chce to poradne cukanec na rozlepeni. Nekdy i nekolik cukancu (retez hyka blahem). Kamos mel v zanovni motorce Motorex, v cca 4000km vymenil za Motul 5100 a okamzite se mu zacala lepit spojka taky. Motul ale lijeme oba dal - nevim proc.



Dělal jsem to taky tak a časem jsem zjistil, že stačí zmáčknout spojku a dvakrát, třikrát cvrnknout do plynu a je rozlepeno, alespoň mně to tak funguje i po půl roce.
Jinak na véefeře mám Castrol od začátku a bez problémů a u XJ jsem přešel taky na Castrol z Motulu. Co se týká spojky, možná tolik nelepí, nevím, ale jako prvotní změna mi přišlo, že trochu líp řadí a i se snížila hlučnost.
Nicméně abych jen nechválil, Castrol, konkrétně Magnatec, mi totálně zakarbonoval motor v autě. Viděl jsem ten motor, když se měnilo těsnění pod ventildeklem a vačky byly jako zrcadlo. Po cca 70ti tis. jsem měl víko dole znovu a hrůza. Je fakt, že motor chodil většinou studenej a po městě, na druhou stranu, výrobce předepisuje výměnu po 20ti a já měnil do 15ti tis. Přešel jsem na Valvoline a měním po 5ti, protože vyplachuje ten bordel a houstne jako sviň. Tím jsem ztratil důvěru a u motorek přejdu taky jinam, ještě nevím kam.
Přihodím pár fotek.

Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 09:45 | Nahoru | #110
VFR - Castrol, cca 4000 od výměny






XJ - tehdy ještě Motul a asi 1000 od první výměny po koupi, tak záleží, co to vyplachovalo po předchozím majiteli






Punto 1,2











Edit: data

Naposledy editováno 21.02.2017 10:37:27

Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 16:06 | Nahoru | #111
Staci po nastartovani na chvilku vymacknout spojku, par vterin, 2-3...a zadna extra rana pri prvnim zakvaltovani jednicky se nekona...

Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 16:23 | Nahoru | #112
Případně zkoušet jiné značky a najít ten co nelepí

Motul 5100 10W/40

21.2.2017 v 18:18 | Nahoru | #113
Jasně Motul 5100 a je to v poho.

Motul 5100 10W/40

Skvělá odpověď, děkuji! 21.2.2017 v 18:22 | Nahoru | #114
Na VFR by jsi měl po 6000 vyměnit olej ,ja ho měním po 7000 km. Co se mi stalo je volný koš spojkový ,spíš vyběhaný ,poradte kde koupit, ale ne sračku.Jezdím furt naloženej a ve dvou. Dík za radu.

(reakce na) Motul 5100 10W/40

23.2.2017 v 23:00 | Nahoru | #115
gugo>

gugo píše: ..kdykoliv jsem otevrel kapotu dostal jsem chut na parek, protoze to smrdelo jak u stanku kde se dela parek v rohliku




Naposledy editováno 23.02.2017 23:01:51
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist