Ahoj lidi heleďte co může způsobovat to že motor (dvoutakt) měl při složení dobrou kompresi a ano všechny šrouby hlavy jsem dotáhnul na předepsané hodnoty momenťákem takže zkoušel jsem kompresi ještě když jsem měl motor venku potom jsem ho dal zpátky do rámu všechno zapojil a strčil klíček do spínačky dvakrát jsem prošlápnul zapnul spínačku a nakopnul jsem to motor se jen tak líně převalil jako vždycky jenže místo aby začal brumlat tak zdechnul opakoval jsem tedy start a ozvalo se nevím jak to popsat asi jako pšouknutí a od té doby motor mohu protočit malíčkem nemá skoro vůbec kompresi no můj dotaz zní co to kurva může být těsnění jsou nová jak pod válcem tak pod hlavou hlava i válec jsou rovný fakt už nevím
PS: jsem vyučený automechanik přičemž jsem ve škole dělal hodně motory i mistrovi do závodního auta a do panelky tak o tom jak to kurva složit vím něco málo ale tahle kurva tohle dělá pořád už je to po druhé co je s něčím takovým problém