globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jeste dnes mi nekdy vrtne hlavou...jak slaba motorka staci na pojeti auta... Ale kolikrat staci i dost ubohy auto na pojeti hodne dobry motorky...ono vetsinou zalezi na ovladacim prvku...

Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

27.1.2017 v 18:28 | Nahoru | #1

Stev píše: K6 se sériovým převodem má teoretickou maximálku ve 13 tis otáčkách 313 kmh, 2 zuby navíc na rozetě by daly 299 kmh. A to je teoreticky



Kolik ma teoretickou max v omezovaci muj faryk? S okruhovym prevodem jede, drnkajic v omezovaci... 255 podle GPS na Starline Athon. Ja bych byl u zkraceni prevodubnanokruh s maximalkou opatrnej...
Sleeperovka k6 by mozna jela o dost vic a...klidne se mohlobstat ze vette by ujela..

...po rovine ale na auta kolem triset koni staci 125 koni... Nebonpak mozna zakezi jakou maj prevodovku.. M3 2010 ma omezovac v serii.. A 350Z je mizna do sily a nema ten topspeed... Nevim.. Ale na 265 zustal stat.. Ale to se opakuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

27.1.2017 v 23:33 | Nahoru | #2

SPIJKER píše:
Sleeperovka k6 by mozna jela o dost vic a...klidne se mohlobstat ze vette by ujela..

...po rovine ale na auta kolem triset koni staci 125 koni... Nebonpak mozna zakezi jakou maj prevodovku.. M3 2010 ma omezovac v serii.. A 350Z je mizna do sily a nema ten topspeed... Nevim.. Ale na 265 zustal stat.. Ale to se opakuju



Se seriovym prevodem nevim, ale i do provozu jsem porad pouzival ten na okruh. Zrychleni celkem brutal (v provozu zezmolkovany slicky po celem povrchu), ale ta vetta C6 mi na maxilalku dala celkem dost. Realne musela jet aspon 310, ne-li vic.

Kazdopadne jsem si musel projit cestou V2, abych pochopil, ze japonec nakonec (s 200 konma a elektronikou) bude lepsi.

V lete zkusim aspon jeden endurance a uvidime progres.

Jinak obecne plati, co jsem psal. Na slepo jsi na masine uplne v prdeli a i na najete ceste (pro me na slepo) nemel faryk zadnou sanci a to jezdec mrdalek rozhodne nebyl.
M3 jsem ridil jen e46 a tam jsem si 100% jistej, ze by masa nestihala a to ani nahodou. Jednak je to auto, co 290+ tacho taky umi, ale hlavne se ridi, jak motokara. Utrhnuti zadku te proste bavi, hodne to dela samosvor na sport podvozku, ale fakt dlouho jsem z toho byl vysranej, jak je to bozi auto. Z 0 -100 za 5s (545 mela myslim 5,7), ale hlavne obratnost byla formulova, proto si nemyslim, ze by zrovna GTR mela mit problem s motorkou..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist