globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?
 
12.1.2017 v 06:25
Máme tu novou Jawu 350 OHC která má být údajně k mání toto jaro. Fotka je rozmazaná asi záměrně ale to bylo vždy. Moto Kenny má objednaný prý výrobní číslo 007 a když projde jarním zatěžkávacím testem tak se objeví u nich v prodeji včetně servisu. Tak jak blýská se na lepší časy?






1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?

25.1.2017 v 12:51 | Nahoru | #1

Verdom píše: vilemx> Připravit Jawaře o jawení, to už by asi Jawa udělat nemohla. ;) Nicméně ventily a vůle se relativně často šteluje na kdečem. By mě zajímalo, vydat se s tím jako Sucháč kolem světa a najet 43tis. km, to je desetkrát štelovat ventily. Hmm. Celkem oser. Někde u cesty v Mongolsku. :)


Jo, když jsem s manželkou vyrazil na první společný výlet, tak jsem se divil, proč sebou na dovču cca 8 tisíc km bere komplet materiál na výměnu oleje a ještě jí žere, že na druhou výměnu už další flašky oleje neuveze a přetáhne tak interval. Protože před tím měla MZ a třindu, tak ji nepřišlo vůbec divné servisovat Dominatora po 3 tisících km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 350 OHC - jaro 2017?

25.1.2017 v 13:23 | Nahoru | #2
vilemx> No pokud Jawu dvoutakt rozebereš a složíš sám (a umíš to), tak zrepasuješ i to, nad čím by jiný zlomil hůl . A pokud i vyhodíš kurvítka typu relé, kladívka a nahradíš to bezkontaktem. Na kliku hodíš místo futra jehly a ložiska nekoupíš čínský, ale některý co drží (NSK, Timken atd). Pokud si přetaháš elektriku správně dimenzovanýma drátama a naložíš pro sichr spotřebák typu řetěz, filtr atd. Tak se nemá moc co posr... A bez šáhnutí najedeš dvacet tisíc i víc (ověřeno) a netřeba se bát i se starýma šlupkama někam malinko dál . A s lehkou údržbou a výměnou pár věcí můžeš při slušným chování dát takto s minimálními náklady až sto tisíc km, než to bude potřeba lousknout. (opět ověřeno) Ale nevýhodou u starších typů je kroucení celé motorky v točkách, všudepřítomný smrad pokud do toho leješ místo něčeho lepšího mačkaný štěnice typu M2T (APi TA) a o výkonu kontra spotřeba není potřeba hovořit. Ale to co jako Jawař odpustím stařence z padesátých let, nechci moc odpouštět motorce plné plastu a s novým rodným číslem. Jawa je mrtvá, to se ví. A toto je jen poslední záchvěv, který kdyby nezkusili, vyčítali by si to. Uvidíme jak to dopadne.

Edit: Ale pokud to zabijou cenou a nedostupností servisu a dílů, je to pokus o ničem.

Naposledy editováno 25.01.2017 13:26:57
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist