vilemx> No pokud Jawu dvoutakt rozebereš a složíš sám (a umíš to), tak
zrepasuješ i to, nad čím by jiný zlomil hůl . A pokud i vyhodíš kurvítka typu relé, kladívka a nahradíš to bezkontaktem. Na kliku hodíš místo futra jehly a ložiska nekoupíš čínský, ale některý co drží (NSK, Timken atd). Pokud si přetaháš elektriku správně dimenzovanýma drátama a naložíš pro sichr spotřebák typu řetěz, filtr atd. Tak se nemá moc co posr... A bez šáhnutí najedeš dvacet tisíc i víc (ověřeno) a netřeba se bát i se starýma šlupkama
někam malinko dál . A s lehkou údržbou a výměnou pár věcí můžeš při slušným chování dát takto s minimálními náklady až sto tisíc km, než to bude potřeba lousknout. (opět ověřeno) Ale nevýhodou u starších typů je kroucení celé motorky v točkách, všudepřítomný smrad pokud do toho leješ místo něčeho lepšího mačkaný štěnice typu M2T (APi TA) a o výkonu kontra spotřeba není potřeba hovořit.
Ale to co jako Jawař odpustím stařence z padesátých let, nechci moc odpouštět motorce plné plastu a s novým rodným číslem. Jawa je mrtvá, to se ví. A toto je jen poslední záchvěv, který kdyby nezkusili, vyčítali by si to. Uvidíme jak to dopadne.
Edit: Ale pokud to zabijou cenou a nedostupností servisu a dílů, je to pokus o ničem.
Naposledy editováno 25.01.2017 13:26:57