bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Baterie
5.1.2017 v 19:06
Zdravím, chci se zeptat.
Mám nové moto, najeto přibližně 1600km. Už asi měsíc stojí a tak další dva určitě nepojede přes zimu. Je třeba odpojit baterii? Předem díky za info

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

5.1.2017 v 19:19 | Nahoru | #1
a udrzovaci nabijecku mas?

Baterie

5.1.2017 v 19:26 | Nahoru | #2
Nic neodpojuj, a jednou za 14dní ju píchni na nabíječku

(reakce na) Baterie

5.1.2017 v 23:06 | Nahoru | #3
Právě, že nemám.

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

6.1.2017 v 04:07 | Nahoru | #4
Tak si ji kup za petikilo 9.1.v lidlu

Baterie

6.1.2017 v 04:20 | Nahoru | #5
ano kup si ji je to dobrá věc, jen nesmí vypnout při udržovacím režimu proud.... už automaticky se nezapne je potřeba ručně zapnout...

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

6.1.2017 v 06:23 | Nahoru | #6
ono ji staci vytahnout, nabit a nechat nekde nabitou jsem se docetl... ze nabide baterce nevadi ani mraz prej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

6.1.2017 v 08:36 | Nahoru | #7
Deyva> samozrejme ze jej nevadi mraz. Baterku z auta si tiez snad nenosis na noc do baraku :-/ treba to nabit (v mraze je samovybijanie rychlejsie) a castejsie kontrolovat. Nejaku super vedu z toho fakt netreba robit

(reakce na) Baterie

6.1.2017 v 10:33 | Nahoru | #8
Komorerth> jo, tak nějak jsem to myslel asi ... já to vždycky z ostatních aut a i z motorek aspoň přes leden nabiju a hodim do sklepa, nic víc

1 reakcí na tento příspěvek Baterie

6.1.2017 v 10:46 | Nahoru | #9
pokud tam maš imobilizer ,nebo alarm ,tak hlídat jestli není vybita ,protože je tam odběr , napětí by nemělo klesnout pod 10V ,pokud se nebojíš že ti motku šlohnou,tak odpojit,plně nabita odpojena baterie přes zimu vydrží a měla by být v chladnější místnosti,a neuškodí jí jednou za měsíc přeměřit,popř dobít,ideal je asi ta udržovací dobíječka , i když ja to občas přeměřim ,popř dobiju a žadnej problém nemam

(reakce na) Baterie

6.1.2017 v 17:22 | Nahoru | #10

zdenysrx6 píše: pokud tam maš imobilizer ,nebo alarm ,tak hlídat jestli není vybita ,protože je tam odběr , napětí by nemělo klesnout pod 10V ,pokud se nebojíš že ti motku šlohnou,tak odpojit,plně nabita odpojena baterie přes zimu vydrží a měla by být v chladnější místnosti,a neuškodí jí jednou za měsíc přeměřit,popř dobít,ideal je asi ta udržovací dobíječka , i když ja to občas přeměřim ,popř dobiju a žadnej problém nemam



10V je už smrt, napětí by nemělo klesnout pod 12V

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

6.1.2017 v 22:16 | Nahoru | #11

banda1250 píše: Tak si ji kup za petikilo 9.1.v lidlu



Lidl ne, kup si solidní Ctek nebo Optimate 6 (máme obě) či Optimate 4. Lídl mám taky, baterka která má 12,5V hlásí nabitá, připojim na druhou nabíječku a dobije na 12,8V (plně nabito)
(ber to jako můj názor)

Naposledy editováno 06.01.2017 22:17:06

(reakce na) Baterie

7.1.2017 v 04:27 | Nahoru | #12
Sidonius78> ...ja tech 12,8 V namerim taky,dokonce druhy den po vypnuti a ustaleni ...takze za me uplne cajk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie

7.1.2017 v 07:37 | Nahoru | #13
Sidonius78> lidl nabíječku mám dlouhá léta. Provozuju to jako udrzovacku. Nejprve když máš baerii vybitou nabíjí konstantním proudem, dle zvoleného režimu auto nebo moto. Moto má omezení proudu na 0,8A a auto asi 3,2A. když dosáhne 14,4V rozsvítí zelené nabito a přesně skočí do udrzovaciho režimu, kdy se vypne nabíjení a nechá baterku ustalit a teprve až klesne pod 12,6 V což je za několik hodin tak začíná opět dobíjet, napětím, ten proud je cca 0,8A... to dobití na 14,4 čili jeden udržovací cyklus je velmi rychlé jelikož baterií mas nabitou, stále svítí zelené, Takže cyklovani je pomalé ale vždy mas baterií v rozmezí 14,4 do 12,6. Čili chodí naprosto spolehlivě a přesně. Vyzkoušeno, nekupujte zbytečně předražený baterie.

Dokonce používám lidl nabíječku v kombinaci s desulfatorem vlastní výroby kdy dělám proudové cykly nabíjení a vybíjení o frekvenci 4 kHz a amplitude 40A pulsu proudu. Zdánlivě chciplou baterku hluboce vybitou a zasulfatovanou bez elektrolytu jsem z 5Am ( amperminut) naformatoval na 5Ah. kapacita Původní baterie byla 7Ah.

Tak a teď do mne... Mám jasně důkazy ze když se dodrží napětí na baterii olověné jak uzavřené tak dolivaci, lze zdánlivě chciplou a zničenou baterií zachránit....

Naposledy editováno 07.01.2017 07:44:49

(reakce na) Baterie

8.1.2017 v 00:17 | Nahoru | #14
VITEK_M> navod,schéma nebo cokoliv ,podle čeho to vyrobit

Baterie

8.1.2017 v 03:43 | Nahoru | #15
Moje aktuální schéma sem dávat nehodlám ale je tech desulfatacnich zdrojů a nabíječek hodně, stalo mě to dost úsilí udělat to tak aby to chodilo a byl nějaký rozumný výsledek... Nějaký návody na desulfatacni zdroje jsou na internetu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ferrida multi-oil Kawasaki Ninja 300 EpsilonCz 4 30.8.2023 v 17:19 nevo7
Vaše rada Kawasaki Ninja 300, Kawasaki Ninja 650 Lachtanis 10 18.10.2018 v 08:33 sered
Moto do začátku Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 300 Nekrosus7 10 20.1.2018 v 13:07 EzzY
Na začátek nová nebo ojetá? [1, 2] Yamaha YZF-R6, Yamaha MT-03, Kawasaki Ninja 300, Hon... Rayil 35 22.6.2017 v 13:57 A_jap
Vyjíždka Praha-24.4.2017 Kawasaki Ninja 300 Bajky300 12 24.4.2017 v 10:13 535xv


TOPlist