používaní v motorkách ....
SUZUKI GSXR 750 K3 předchozí olej byl motul 10w40,který teda byl v 25 tis vyměněn za MOGUL 4T 10W40
a po najetí cca 8 tis/km nejevil známky opotřebení a ani spojky(Ne neklouže..)
APRILIA TUONO 1000R..předchozí olej Liguy moly 10w50 ve 28 tis který jsem vyměnil znovu za MOGUL 4T ale s VISKOZITOU 10w50..v manuálu je i 15w50,ale ten zatím nedělají....Motorka měla najeto 33tis když šla na servis..seřízení a další výměny..a Tak čistý motor ještě dlouho neviděli...(spojka neklouzala a motorka projela jak Rakouské a Italské aply a vše OK...)
Takže za mě tedy doporučiji...olej plní normy které potřebuji...pokud se dodrží specifikace...
Řeči typu...si nechám jen pro zasmátí....
Znám hodně lidí kteří během 4-let přešli na tento tip oleje a nikdo sním neměl jediný problém....Jak motor tak spojka...
A když vím že ho dají i do KTM..vše OK..tak proč kupovat drahé oleje...
Naposledy editováno 25.12.2016 23:40:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase ten Mogul 4t...
Kawa75 píše: V technickém listu je uvedena kinematická viskozita a viskozní index... tyto udaje ti vypovidaji o vlivu na snizeni treni motoru. Rekl bych ze je to hlavni.
Ostatni je do znacne miry spekulativni pokud se neprovadi testy v laboratori. Porovnavat jete oleje, ktere byly pouzivany v odlisnych podminkach je k nicemu.
teď ještě aby ty údaje byly pravdivý, a hlavně nevíš jak dlouho vydržej protože u některejch olejů se viskozita dost mění během provozu, právě proto se dělaj ty rozbory. Kinematická viskozita a viskozní index udanej výrobcem je jenom takový hrubý vodítko.
A psal jsem že test oleje by byl na stejnym motoru, pokud je používanej podobně, tak bych nemluvil o odlišnejch podmínkách. Určitě je to asi tak 100x přesnější než se řídit technickym listem.
Stejně je to víceméně teoretická debata, pokud je to motoolej nějaký normální značky a jezdí se na něj dlouhodobě, není s tím problém. Mnohem důležitejší je frekvence výměny, kvalitní filtr, používanej benzín, podmínky provozu ...
Stev píše: ...olej normální značky a jezdí se na něj dlouhodobě, není s tím problém. Mnohem důležitejší je frekvence výměny, kvalitní filtr, používanej benzín, podmínky provozu ...
Ano, měním olej i filtr každý rok když najedu víc jak 2000km. Pokud najedu pod 2000km měním jednou za dva roky...
I po těch dvou letech a celkem cca 3-4tis km vypada olej skoro jako nový...
Naposledy editováno 25.12.2016 18:16:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |