Jinak budu rád za každou zkušenost od lidí, kteří někdy brali podobnou moto, je to docela risk, ale já nejsem ten typ člověka co by si mohl koupit moto a nic na ní nedělat a jen jezdit
Předem díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Prověření při koupi - KLE 500
Jinak co se tím pozná - těžko říct. Kdyby to bylo např. potkané, měl bych asi slyšet nějaké pazvuky, ventil by znova ťukal do pístu, ne?
Naposledy editováno 10.12.2016 11:21:44
Dovedu si představit situaci jak to vzniklo. Někomu mohlo odejít dobíjení, snažil se s nenabitou baterkou startovat, furt to tahal a ve finále tak akorát dodělal volnoběžku. Ale jen taková teorie která mi přišla nejpravděpodobnější, taky mohl někdo rozervat rozvoďák a teď to prodávat jako nepojízdné...
Zbytek mašiny vypadá fakt hezky, až na to, že trochu teče jedna šavle. Žádný velký známky po pádu nebo tak, předtím údajně normálně jezdila.
Můj názor se ti pravděpodobně líbit nebude...
Dokud neuslyšíš nastartovaný motor, tak nekupuj... počítej i s variantou, že budeš měnit celý motor, kalkuluj s tím a přizpůsob tomu i tebou akceptovatelnou kupní cenu...
Je jasný, že máš chuť jezdit na dospělý motorce a chápu to, ale nízká cena není vše. Jedno přísloví říká, že "laciné je ve finále dvakrát placené"...
V každým případě si k tomu vem někoho, kdo motorkám rozumí...
EDIT: slova jako "údajně normálně jezdila" nebo "snad udělám" v téhle záležitosti úplně vynech, podobný neurčitý výrazy podporujou doufání v něco lepšího než jaká je realita, a právě tohle ti pak vytáhne z kapsy nejvíc krejcarů...
Naposledy editováno 10.12.2016 12:18:11
Moto je kousek od místa bydliště, takže se asi zajedu podívat, pořádně zkouknu celkový technický stav a uvidíme. Zase nemůže ten motor být na odpis celý, spodek motoru (klika, převodovka, spojka) předpokládám bude OK, bojím se spíš vršku. Nadruhou stranu, kolikrát přeci stačí špatné ventilové vůle a motor nechce nastartovat a kdyby to byla podobná banalita, byla by škoda to nezkusit...
Nevím moc koho s sebou vzít Není problém, že bych motorkám nerozuměl, ale všechny moje zkušenosti se zatím točí jen kolem cvajtaktu
Každopádně děkuji za objektivní radu a odpověď
Jak pisou kluci vys, dokud to nenastartujes nepoznas nic. Muze to byt jen zaminka ze to nejde nastartovat aby jsi neslysel jine neduhy motoru - kliku, pisty, vacky, vsechno tam muze (ale nemusi) byt nacate.
Připojuji se k názoru "soccera" do takového nejistého kšeftu bych nešel, a když už tak koukni kolik stojí celý motor a počítej s tou horší variantou....
U těchto strojů platí že pokud je nějaký větší problém s motorem,vyplatí se koupit jiný.
Za 18 je to vcelku v pohodě a myslím že se to vyplatí i s KO motorem.
A že s motorem protočíš ještě nic neznamená...
Naposledy editováno 10.12.2016 21:44:09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |