bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neorigo budíky
31.10.2016 v 15:09
Zdar všichni,
Pořídil jsem GSX 1400,padená určitě byla ačkoliv je to poznat jen minimálně.Ale co mě trochu trápí-má nejspíš díky tomu vyměněný budíky,asi z bandita.Všechno na nich funguje,jen postrádaj kontrolku vstřikování.A mě by zajímalo nakolik je důležitá,jestli to mám řešit nebo na to prdět,případně v čem by mohl být další problém (kromě km,to je mi jasný ) Nový budíky je nesmysl,to je víc než třetina ceny mašiny.Šla by případně vytáhnout ze svorkovnice někam bokem?Blbý u mě je že elektrice dvakrát nehovím.
Předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

3.11.2016 v 19:45 | Nahoru | #1
dej sem fotku těch budíků...

Neorigo budíky

3.11.2016 v 21:05 | Nahoru | #2
Pokud elektroinstalace motorky s kontrolkou vstřikování "počítá", neměl by být problém vytáhnout kontrolku někam bokem. Osobně bych se na to vykašlal a neřešil to. Až nebude fungovat vstřikování, poznáš to i bez kontrolky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

5.11.2016 v 18:53 | Nahoru | #3
PEPA12N> Já jsem je teď rozebral,ale tutově je to z bandita.Asi se na to vykašlu jak píše Číkus,nebo se poradím s elektrikářem až mi ňákej přijde pod ruku.

Neorigo budíky

5.11.2016 v 19:17 | Nahoru | #4
To co by me vadilo asi nejvic je, ze ti podle me nebude fungovat diagnostika zavad v pripade nejakych problemu.
Pohledal jsi jine budiky i na ebay, allegro apod. ?

Neorigo budíky

6.11.2016 v 17:58 | Nahoru | #5
Koukal jsem jen na aliexpress,tam jsou k mání plastový obaly.A tady na motorkářích je inzerát na ten samotnej vnitřek,ovšem netuším jestli je funkční.Dohromady by to bylo cca za 6000,- ,což mi přijde asi zbytečný když ty budíky co tam jsou fungujou. Myslíš že na diagnostiku jsou ty přístroje nutný? Myslel jsem že to v servisu případně dokážou napíchnout přes konektor.

Neorigo budíky

6.11.2016 v 19:33 | Nahoru | #6
Diagnostika na ctrnatce je jen vypinac na konektoru, ktery pripojis na konektor k motorce a vypinacem propojis kontakty. Stejne funguje i kus dratu. Mno a na budikach ti to pak napise cislo chyby...

Neorigo budíky

6.11.2016 v 20:12 | Nahoru | #7
Aha.To je ten konektor s dvěma dráty pod sedadlem?A co by to mělo na displeji psát když to propojím bez přítomné závady? Teď to mám rozebraný ale až to dám dohromady,můžu to zkusit.

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

7.11.2016 v 09:08 | Nahoru | #8
Pro K4-K7: http://www.ebay.com...gNRV7q4l&vxp=mtr

Pro K2-K3: http://www.ebay.com...FnFV7rNv&vxp=mtr

Pro načtení závad se podívej do servisního manuálu, který je ke stažení zde na webu.

Naposledy editováno 07.11.2016 09:08:21

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

7.11.2016 v 10:30 | Nahoru | #9
za mě bych to neřešil , samotnýho mě trápí občasné "cuknutí" a pak se kontrolka FI rozsvítí , našel jsem , že chyby vstřikování se dělí na dva druhy , kdy motorka jede a nejede , vzhledem k mé chybě neřeším a jezdím až se pose..e úplně budu řešit dál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

7.11.2016 v 11:07 | Nahoru | #10

Mňojo píše: za mě bych to neřešil , samotnýho mě trápí občasné "cuknutí" a pak se kontrolka FI rozsvítí , našel jsem , že chyby vstřikování se dělí na dva druhy , kdy motorka jede a nejede , vzhledem k mé chybě neřeším a jezdím až se pose..e úplně budu řešit dál



Tak hlavne je super, kdyz se to posere nekolik set km od domova...

(reakce na) Neorigo budíky

7.11.2016 v 11:17 | Nahoru | #11
V_i_c_i> nenaděláš nic , ať s kontrolkou nebo bez

Neorigo budíky

7.11.2016 v 11:46 | Nahoru | #12
S tvym pristupem mas pravdu. Ja bych mel ale motku pri druhem rozsviceni na zvedaku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

7.11.2016 v 12:53 | Nahoru | #13
bubo70> mám vyfocený bidíky z GSF 1200N, ale neumím sem vložit fotku...

(reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 07:16 | Nahoru | #14
V_i_c_i> tak jestli to skutečně jen propojí ty dva dráty,neměl by bejt problém ten kablík vyrobit.S e-bay nejsem kamarád,nikdy jsem nic neobjednával.Servisní manuál mám staženej,musím ho prohlídnout.Teď mě čekaj gufera ve vidlici,jedna strana docela teče.

(reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 07:23 | Nahoru | #15
PEPA12N> To nevadí, jsou to přesně ty budíky co máš na banditovi v profilu.Oproti čtrnáctce maj červený pole od 11 tis,chybí kontrolka FI,a tubusy jsou dole špičatý.No a nepasuje přesně díra na spínačku,ale to přes zimu vyřeším.No a ještě bych řekl že lže rychloměr,ukazuje míň než skutečně jedu(podle GPS).To je zřejmě dáno jiným zpřevodováním.

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

8.11.2016 v 08:39 | Nahoru | #16
Predpokladam, ze budiky jsou z bandity se vstrikovanim - tzn kontrolka FI tam bude jako na vsech suzuki - tipuju ze tak funguje ta "olejnicka" - rozsviti se olej a k tomu na pravem displeji napis "FI" - koukni se do manualu k banditu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 10:23 | Nahoru | #17
assassin> No vidíš,to jsem nevěděl.Stáhnu manuál na bandita a pročtu ho.Dík

(reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 10:28 | Nahoru | #18

bubo70 píše: assassin> No vidíš,to jsem nevěděl.Stáhnu manuál na bandita a pročtu ho.Dík



btw, kdyz propojis ten diag konektor a neni tam zavada, tak na displeji sviti "c00" - predpokladam, ze palivomer, teplota atd co ti na displeji jede, tzn bude mit bandit i GSX stejnej komunikacni protokol (tohle jede z jednotky do budiku jako data po jednom dratu) takze by melo fungovat i to FI (starsi suzuki to nemely uplne jednotne a data z jednotky treba TL1000 nebyly kompatibilni s budikama z novejsich GSXR apod)

edit: jen teda zkousim hledat obrazek tech budiku a oni jsou mozna z karburatorove verze (vstrikovani ma az 1250 a ta ma velkej displej) ... to je potom docela zahada ze to na displejich neco ukazuje

Naposledy editováno 08.11.2016 10:35:47

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

8.11.2016 v 11:28 | Nahoru | #19





Jsou to přesně takovýhle přístroje.Km to počítá,palivoměr ukazuje,obě tlačítka fungujou.Teď to mám rozebraný,ty kalíšky jsou odřený ta to chci dát do laku.Tak až to složím zkusím laborovat s tím diag konektorem,esli to něco napíše

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

8.11.2016 v 11:43 | Nahoru | #20
jo to jsou budiky z bandita s karbcema, to nebude mit vstup na datovej vodic z ridici jednotky, diagnostiku/zavady FI to ukazovat nebude.

Neorigo budíky

8.11.2016 v 12:17 | Nahoru | #21
Nebo tam ještě může osadit 4x Keihin a nebude potřebovat tu kontrolku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 12:19 | Nahoru | #22
assassin> A myslíš že by mohl díky tomu nastat nějaký problém?Mělo by tedy význam tu kontrolku vytáhnout někam bokem a v případě problému použít nějakou externí diagnostiku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 12:23 | Nahoru | #23

bubo70 píše: assassin> A myslíš že by mohl díky tomu nastat nějaký problém?Mělo by tedy význam tu kontrolku vytáhnout někam bokem a v případě problému použít nějakou externí diagnostiku?



jak jsem psal - kontrolka a vse dalsi je vec datove komunikace budiku a jednotky - tzn "vytahnout" kontrolku by znamenalo postavit nakej jednocip, dekodovat protokol a spinat kontrolku (tzn to co je vlastne v tech origo budikach) kdybys tohle umel, nejspis by ses tady neptal (nic ve zlem). tzn to neni drat na kterym se objevi napeti kdyz je nejakej problem. ta diagnostika jde pouzit i externi, chybova hlaska z meho pohledu neni zas tak dulezita - neni to nic extra sofistikovaneho, pozna to jen zcela nefunknci cidlo apod - to se casto pozna i na tom, ze motorka nefunguje jak ma....

(reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 12:43 | Nahoru | #24
assassin> Neumím to jak jsem zmínil hned na začátku,právě proto se tady ptám zkušenějších a přesně to jsem si myslel,že je tam ke kontrolce prostě drát kterej dostává impuls třeba z řídící jednotky,a že by to zkušenej elektrikář plácnu třeba za litr dokázal vytáhnout bokem.No asi na to prdím,pokusím se obejít se bez ní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 12:55 | Nahoru | #25

bubo70 píše:




Jsou to přesně takovýhle přístroje.Km to počítá,palivoměr ukazuje,obě tlačítka fungujou.Teď to mám rozebraný,ty kalíšky jsou odřený ta to chci dát do laku.Tak až to složím zkusím laborovat s tím diag konektorem,esli to něco napíše



jak se sem vkládají ty fotky???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 13:03 | Nahoru | #26
PEPA12N> nad smajlíkama máš takovou lištu s ikonama,tak ta druhá zleva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 15:33 | Nahoru | #27

bubo70 píše: PEPA12N> nad smajlíkama máš takovou lištu s ikonama,tak ta druhá zleva...



to jsem našel, jen nevím, kde je to "procházet" pak už asi v pohodě

(reakce na) Neorigo budíky

8.11.2016 v 15:35 | Nahoru | #28
PEPA12N> Procházíš se ve svým PC,až dojdeš k místu kde je ta potřebná fotka uložená

1 reakcí na tento příspěvek Neorigo budíky

22.1.2017 v 21:36 | Nahoru | #29
.

Naposledy editováno 22.01.2017 21:40:12

(reakce na) Neorigo budíky

15.7.2017 v 11:56 | Nahoru | #30

Vendous píše: .



Vendous - jak máš přidělaný to GIPRO? dík.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 11 4.2.2024 v 07:50 Anti
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist