globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Endurko na delší cestu.
Čus lidi,

koukám po motorce, kterou bych chtěl na další mou cestu - jednalo by se cca o 20 000km Afrikou.

Chci něco lehčího, něco co bych si opravil sám - takže starou školu, karbce, apod. Chtěl bych si to dát dokupy pomocí mých sil ( jsem celkem levý na tyhle věci, takže opravdu něco blbuvzdorného :) )

Dlouho jsem nevybíral motorku a jsem celkem překvapen, jak malá nabídka ted je..

Přemýšlel jsem nad DR 650 nebo XRkem... Ještě mě napadl Dominator, ale to si myslím, že v terénu s mými 100kg a všemi věcmi , co povezu, bude slabé.

Potřebuju vědět jaké neduhy má určitá motorka co se pravidelného servisu týče - chci držáka, olej aspon po 6000km.. Doncek mám myslím 3000km, je tak?

Napadá vás ještě něco?

Cenovka co nejníže by šlo - abych měl rezervu to dát celé před cestou do pořádku.

díky

Naposledy editováno 04.10.2016 20:53:27

1 reakcí na tento příspěvek Endurko na delší cestu.

11.10.2016 v 01:50 | Nahoru | #1
Jo a ještě poznámka tomu, že je kvůli bezporuchvosti a jednoduchosti lepší vzducháč.Při jízdě ano. Ale...
Pokud tohle africké cestování bude myšleno spíš necestou než cestou, tak při očakávaných problémech (zapadnutí, hledání cesty, motání se ve městě, apad.) se vzducháč hrozně rychle přehřívá a strašně trpí (podle mě to je jeden z důvodů, proč klukům z Around Africa ty motory ocházely). Ty šestistovky už prostě hrozně topí. Když jsme v partě drandili po lesích a někde se zakopali, tak nejdřív se smažily šestistovkové XT, XL i DR spolu s vodníkem 2T 125, pak začaly vadnout vzduchové 4T dvoustovky a dvěpade XL, ale vodník 4T 250 jako jediný stále bez problémů fungoval. A to díky kombinaci krátkých kvaltů, nuceného proudění vzduchu a malého, leč dostačujícího odběru výkonu - tedy i malého odpadního tepla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Endurko na delší cestu.

11.10.2016 v 06:51 | Nahoru | #2
vilemx> GS je taky vzducháč a neměl jsem problém.. jen párkrát, třeba v Limě v Peru, byla taková doprava, že jsem musel na každém semaforu, nebo kdyz jsem zastavil, zhasnout motor.. jinak by mi asi shořely nohy. Ale v terénu jsem nikdy neměl problem.. ono se to lehce řekne 4T 250ccm... ale ukaž mi takový, který tu cestu zvládne a uveze mě.. moc jich není.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist