To, že se ustřihl kus osy krku mohla bejt dobrá morda, jasně USD vidle jen tak neohneš takže se ohly spodní brejle a horní jak šly dopředu tak střihly osu, jenže ta energie nárazu, když už by nehla s rámem tak mohla poškodit v rámu uložení spodního ložiska osy řízení, těžko říct. Třeba vlastní protokol o změření rámu likvidující pojišťovna, ale to by nám musel říct původní majitel Lukash jestli to někam vezl on nebo pojišťovna. Jelikož pojišťovna hází totálku pokud cena opravy přesahuje 40-50% průměrné ceny vozidla tak cena opravy v tomto případě byla dejme tomu 50tkč a jak tvrdí prodejce je běžná cena 180tkč tak mi něco nesedí, buď sehnal díly z jiný zbořky za výhodnou cenu nebo průměrná cena týhle motorky je cca o 50-60tkč nižší než nám tvrdí prodejce, protože jinak by pojišťovna nechala moto asi opravit, tudíž mi zas vychází něco s rámem, že není v pořádku. Ale to jsou jen mé domněnky a jestli je prodejce přesvědčen, že rám je OK tak je to jeho svědomí, já bych na to koule neměl prodat něco s poškozeným rámem pokud bych neměl v ruce protokol, že rám je v pohodě. Ještě je dost možný, že na tomto motocyklů v budoucnu dojde k další nehodě kdy dojde k poškození rámu a pojišťovna odmítne plnit za totálku, vytáhnou protokol o měření rámu a dojde třeba k úmrtí pilota, načež pozůstalí půjdou po prodejci právě s protokolem od pojišťovny a soud bude chtít vidět prodejců protokol o měření a v tu chvíli je prodejce nahranej a má na triku zabití z nedbalosti a bude platit jak mourovatej o min. podmínce už se nebavím, jen nastiňuji jak to může skončit bez protokolu měření atestovaný přístrojem a osobou. Já vím jsem hroznej konspirátor...