globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bouračka a jak teď řešit opravu?
 
26.9.2016 v 13:08
Tak mě cestou na Distinguished Gentlemans Ride zrakvil děda, co se rozhodl otáčet na dálničním nájezdu zrovna v době, kdy jsem ho objížděl (zastavoval u krajnice) a byl jsem vedle něj. Snažil jsem se to strhnout doleva, ale mé přítomnosti vedle jeho dveří nedbal a fouknul mi to do boku. Proběhli policajti, jeho vina, předběžná škoda 60 tisíc.

Teď bych ale potřeboval radu, jak řešit škodu. Viditelné věci (výfuky, padáky, blinkry, páčky, stupačky, atd.) umím vyčíslit a objednat, ale utrhnul jsem mu závěs kola (volant má natočenej úplně doleva), buď padákem nebo stupačkou, oboje je pevně spojený k rámu. Všechno umím vyměnit sám, ale jde mi o to, že pokud to budu řešit rozpočtem a ukáže se třeba prasklina na rámu nebo hnutý vidle, jde požadovat další plnění? Nebo to mám prostě fláknout do Sušic a nechat proplatit fakturu? Díky. Pro zvědavce přidávám pár foto.






















2 reakcí na tento příspěvek Bouračka a jak teď řešit opravu?

27.9.2016 v 21:29 | Nahoru | #1
Jen do debaty. Nabourala mi paní vlek zapřažený za autem. Sepsáno na místě, přivolána Policie. Odůvodněno tím že se domnívám že je v tom alkohol. Nikdo nenadýchal vše ok, pod ohledem Policie sepsána nehoda ¨ten euro dotazník nahlášeno na pojišťovně.
A pak to začalo: likvidátor se neohlásil a rodiče ho pustili na náš pozemek v podstatě se protlačil brankou. Nafotil a zpracoval. Já si poptal origo opravnu AGADOS a tam na mě vypadla nějaká cena. Upozorním že vlek byl již starší, ale garážovaný opečovávaný celozinek. Staří v té době asi 6,5 roku.
Kontaktovali mě že ponižují cenu o (AMORTIZACI). S čímž mne teda pěkně nasrali. Tak tam volám na tu nějakou linku jejich bo co. Operátorka to chudák schytala a já že chci někoho vyššího nebo kontakt na likvidátora. Kontakt na likvidátora nedáváme a chápu proč (mnoho z nich pracuje současně pro několik pojišťoven a mnoho z nás by je zmuchlalo jak papír) nakonec jsem se dostal na telefonu k někomu nadřízenému. A zrovna v tu dobu byl nějak ten rozsudek ÚS o uplatňování a výkladu povinného ručení a úhrad plnění viz (AMORTIZACE). Pohrozil jsem právníkem a ještě druhý den tam náš spřízněný právník zavolal s číslem mé pojistné události.

Nejdřív poslali složenku s uplatněnou amortizací a za týden dorazila druhá s doplatkem i navýšením o 500 Kč na benzín (převoz na opravu) + dalších 1000Kč ostatní výdaje. Následovala písemná i telefonická omluva od nějakého jejich oddělení s tím že je vše brát individuálně a že někdo při předešlém řešení mé pojistné události neměl svůj den.

PS: o (AMORTIZACI) není v definici Povinného Ručení ani řádky. Je tam jasně napsáno že poškozenému nesmí vzhledem k události vzniknout jakákoli škoda a to majetková a též ani nemajetková !

toť můj názor i vlastní zkušenost pro to mne nekamenujte

Naposledy editováno 27.09.2016 21:32:10

(reakce na) Bouračka a jak teď řešit opravu?

27.9.2016 v 21:44 | Nahoru | #2
P_B> Kontakt na likvidatora jsem dostal jen jednou a to kdyz jsem pres primou likvidaci resil auto, jak jsem psal v nejakem predeslem prispevku. Kopal vlastne za muj tym, takze mi sam zavolal, ze tohle je jeho mobil a at mu klidne brnknu, kdyby neco. Tak jsem mu volal akorat na konci, kdy mi servis rekl, ze mi nedaji opraveny auto dokud jim pojistovna pisemne neslibi uhradu a ze to trva tak 3 dny. Zavolal jsem mu, poprosil jsem ho at to uspisi a o 10 minut pozdeji volali ze servisu, ze si to muzu vyzvednout

(reakce na) Bouračka a jak teď řešit opravu?

29.9.2016 v 15:46 | Nahoru | #3
P_B>

Jak je to dlouho co na tebe chtěli použít amortizaci a jaká to byla pojišťovna? Klidně to hoď sem veřejně. Takovou prasárnu si v dnešní době totiž dovolí málokterá pojišťovna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist