globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
24.8.2016 v 16:27
Zdar, i když nejsem nejmladší a jezdím celkem často- rozhodl jsem se příští rok zkusit motoškolu.Na našem trhu mě zaujaly dvě- M.Lisého a Pepy Sršně.Můžete mi někdo doporučit kterou vybrat a proč?Sám se nemohu rozhodnout.....popřípadě zkušenosti.....díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

1.9.2016 v 21:31 | Nahoru | #1
Krejza> jasan - nic neni cernobile. Ale kdyz kouknes na slowmo tak snad vsichni spickovi jezdci tzn i shiga ekhof tabibito dziki ale i schovanec a krupic maji momenty kdy maji "zlomeno"... Proste to v urcitych fazich jizdy zejmena pri zahajeni oblouku nebo rychlem preklopeni ani jinak nejde. Musime rozlisovat prirozene lamani a zbytecne prehnane lamani ala benek nebo lisy... Myslim ze nejlepe to popsal miondir - " netlacit na pilu a motorce neprekazet - levitovat !!!"

Tady je treba videt obrovsky rozdil mezi krupicem a miondirem - krupic to ma vydreny a tlaci to az mu lezou oci z dulku, miondir se "jen veze"...

Naposledy editováno 01.09.2016 21:47:00

(reakce na) Motoškoly M.Lisého a P.Sršně

1.9.2016 v 21:42 | Nahoru | #2
Maty_Kolin> Jasně, že ano, sám v hodně krátkém přímém slalomu ji lámu taky, jenže to jsou okamžiky, o kterých jsem mluvil. Výjimky.
Nesouhlasím s tím, že je správné mašinu lámat, nedejbože si na ni ještě nasednout na vnější stranu, a vyučovat to jako správné provedení, viz. Lisák nebo benek, jak píšeš.
Při otáčení na silnici, slalomu mezi víky kanálů a dalších klidných situacích v provozu jdu tělem v ose nebo dovnitř. A stejný způsob předám a je vidět, že dotyční jsou mnohem klidnější a mašinu mají více pod kontrolou. To znáš ale sám

Jen počkej, až si to Krupič zautomatizuje. Pokrok udělal obrovský a hodně rychle a něco chce čas si pořádně zafixovat. Plus každý mají jiný přístup

Naposledy editováno 01.09.2016 21:44:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist