Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.
Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
fockewulf píše: fidlimydli> nemusí to být ani PayPal - platba kartou online by měla fungovat podobně - při nedodání lze reklamovat a karetní společnost si to řeší s prodejcem, tobě vrátí peníze na účet (chargeback).
a to jsi nekde zkousel v praxi ? Nevim jak ve svete, ale unas to funguje tak ze je to obvykle behem 3-5 dnu zprocesovany, vcetne prepisu penez na ucet.
Pak nevim jak by to spolecnost sprostrdkujici platbu kartou vymahala zpet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
gugo píše: a to jsi nekde zkousel v praxi ? Nevim jak ve svete, ale unas to funguje tak ze je to obvykle behem 3-5 dnu zprocesovany, vcetne prepisu penez na ucet.
Pak nevim jak by to spolecnost sprostrdkujici platbu kartou vymahala zpet.
Vyzkoušené to naštěstí zatím nemám....
S tím vymáháním zpět je to asi celkem jednoduché - stačí si uvědomit, že karetní společnost vyplácí ty peníze obchodníkovi, takže pokud reklamaci neuzná a neproplatí, tak mu prostě tu dlužnou částku nepošlou od "jiného zákazníka" nebo mu komplet stopnou platby - celkem silná páka, řekl bych.