globalmoto_kveten





Téma: Jakou vybrat motorku ???
 
22.8.2016 v 22:12
Zdravím potřebovala bych poradit jakou doporučujete motorku, zatím mám hodnu 125 ale mám představu nějakou silniční do 35KW.....tak bych potřebovala inspiraci :D

1 reakcí na tento příspěvek Jakou vybrat motorku ???

23.8.2016 v 08:04 | Nahoru | #1
Horner 600, který jde přiškrtit z 70kW na 35kW a máš na nějakou dobu klid. I velikostně je menší a pro holku ok

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou vybrat motorku ???

23.8.2016 v 08:21 | Nahoru | #2
hudson> Dovolím si citaci z článku,autor se urcitě pozná sám....

Při pohledu na silný a slabý motocykl vidí i laik značné rozdíly. Stejně jako má silný sportovní vůz široké pneumatiky a slabý městský vůz pneumatiky úzké, je i výkonný motocykl vybaven širokými pneumatikami, aby dokázal do silnice přenést vysoký výkon a účinně brzdit z vysokých rychlostí. Konstruktér vlastně celý stroj vytváří na základě výkonu motoru a v návaznosti dimenzuje podvozek a brzdovou soustavu. Je třeba si uvědomit, že brzdový systém motocyklu, jehož maximální rychlost je přes 300 km/h je dimenzován tak, aby tuto motorku účinně ubrzdil. Vzhledem k tomu je však hůře dávkovatelný a vyžaduje zkušenou ruku. Stejně tak šíře použitých pneumatik je přizpůsobena tomu, na co je tento stroj primárně určen. Je to rychlá jízda na dobrém povrchu s předpokladem, že je dostatek času na naklonění. Protože u nezkušeného začátečníka je mnohem pravděpodobnější, že se dostane do krizové situace, představují pro něj široké pneumatiky značný handicap. Na naklonění a zatočení motocyklu se širokými pneumatikami je podle nemilosrdných fyzikálních zákonů třeba podstatně víc času. Tento motocykl totiž musí být na stejné zatočení více nakloněn, což spotřebuje více času, kterého se při krizovém vyhýbacím manévru zpravidla nedostává. Z výše uvedeného vyplývá, jak zrádným řešením je škrcení motoru, které nemění charakteristiku podvozku ani brzd
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist