Zdravím, nedávno jsem teprve motku pořídil a po návštěvě servisu mi bylo zděleno, že jsou z motorky vyjmuty škrtící klapky, které regulují průtok vzduchu sacím potrubím. Zjišťoval a četl jsem o tom docela hodně a nedočetl jsem se nikde z jakého důvodu to tak je, proč by je vůbec někdo přede mnou vytahoval, jestli pokud tam klapky vůbec nejsou, tím pádem maximální množství nasávaného vzduchu zvedne výkon nebo jak to vůbec je. Někdo radí nechat je tam dát a někdo zase říká, že u některých modelů vůbec nebyly dodávány. Jede motka bez klapek líp? Nežere třeba víc? Mají tam vůbec být? Nebo proč by je někdo vyndával? Protože jestli to chápu dobře tak klapka reaguje na plyn a tím pádem to je tak jakoby bylo otočeno plynem pořád na plno a klapka byla vlastně úplně otevřená což je. Původní majitel mi akorát řekl, že s klapkami vůbec nic nedělal, že jediné co dělal tak nechal naladit palivovou mapu kvůli laďáku aby bylo ideální dávkování paliva. Díky za rady/zkušenosti.. Dodávám foto moje a jedno z GSX-R 750 jak by to mělo cca vypadat