globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyjmuté škrtící klapky v sacím potrubí? Suzuki GSX-R 600 k6
Zdravím, nedávno jsem teprve motku pořídil a po návštěvě servisu mi bylo zděleno, že jsou z motorky vyjmuty škrtící klapky, které regulují průtok vzduchu sacím potrubím. Zjišťoval a četl jsem o tom docela hodně a nedočetl jsem se nikde z jakého důvodu to tak je, proč by je vůbec někdo přede mnou vytahoval, jestli pokud tam klapky vůbec nejsou, tím pádem maximální množství nasávaného vzduchu zvedne výkon nebo jak to vůbec je. Někdo radí nechat je tam dát a někdo zase říká, že u některých modelů vůbec nebyly dodávány. Jede motka bez klapek líp? Nežere třeba víc? Mají tam vůbec být? Nebo proč by je někdo vyndával? Protože jestli to chápu dobře tak klapka reaguje na plyn a tím pádem to je tak jakoby bylo otočeno plynem pořád na plno a klapka byla vlastně úplně otevřená což je. Původní majitel mi akorát řekl, že s klapkami vůbec nic nedělal, že jediné co dělal tak nechal naladit palivovou mapu kvůli laďáku aby bylo ideální dávkování paliva. Díky za rady/zkušenosti.. Dodávám foto moje a jedno z GSX-R 750 jak by to mělo cca vypadat











1 reakcí na tento příspěvek Vyjmuté škrtící klapky v sacím potrubí? Suzuki GSX-R 600 k6...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2016 v 22:08 | Nahoru | #1
musíš tu lištu otočit pač máš fotky z obou stran. pak to porovnat nemůžem.. a ano škrtící klapky jsou na obou fotkách -jedny zevnitř a na druhé fotce zvenku jesli ty nezkoušíš postřeh jediný rozdíl vidím v ovládání klapek

Naposledy editováno 19.08.2016 22:13:19

1 reakcí na tento příspěvek Vyjmuté škrtící klapky v sacím potrubí? Suzuki GSX-R 600 k6...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2016 v 22:10 | Nahoru | #2
Vždyť tam jsou ne? jinak gsxr a ne jen to má dvoje klapky, jedny sekundární ty výš a jedny primární.. Ty jsou níž a ovládas je plynem. Ty horní ovládá servo.

1 reakcí na tento příspěvek Vyjmuté škrtící klapky v sacím potrubí? Suzuki GSX-R 600 k6...

Skvělá odpověď, děkuji! 19.8.2016 v 22:43 | Nahoru | #3
U novějších typů karburátorů byly také klapky dvě.První se otvírala pedálem plynu a bránila otevření druhé klapky.Teprve až po jejím otevření se otvírala klapka druhá automatickyBylo to proto,aby kolem trysek proudila směs v dostatečné rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek Vyjmuté škrtící klapky v sacím potrubí? Suzuki GSX-R 600 k6...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.8.2016 v 06:44 | Nahoru | #4
Sekundární klapky se sundávaly kvůli rychlejší reakci plynové rukojeti. Obdoba přímých karbců. Jediná nevýhoda je v tom, že se může ukuckávat při razantním přidání plynu... Prostě co na ruce, to na kole, žádné zpoždění co způsobí sekundární klapky. Jo a může mít horší starty, jinak v pohodě, každá restrikce v sání nebo ve výfuku co je pryč je lepší na výkon, ale pouze ve vysokých otáčkách...

e: Sekundární klapky tam jsou proto, aby reakce na otočení plynem byla plynulejší, jinej význam nemají. Gumovat a lítat po zadním lze i se sekundárními klapkami...

Naposledy editováno 20.08.2016 11:56:35

1 reakcí na tento příspěvek Vyjmuté škrtící klapky v sacím potrubí? Suzuki GSX-R 600 k6...

Skvělá odpověď, děkuji! 20.8.2016 v 09:48 | Nahoru | #5
první klapky jsou elektronické omezovače výkonu /tuším pro rozjezd - aby se ti to netavělo na zadní nebo aby si nemohl gumovat/ takže i blb by se měl na takové motorce celkem normálně rozjet... Měl jsem je na triumphu,dal jsem je pryč,ale hřídel musela zůstat,aby elektronika nic nepoznala. koukám,že hřídel tam máš,tak si nedělej hlavu a s klidem gumuj...j.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
kde shánět ND Suzuki GSX-R 600 Zajda2004 5 7.11.2023 v 13:42 Kubák
suzuki gsxr 600 sytic Suzuki GSX-R 600 malbbs 8 15.9.2023 v 19:32 yurcko
kontrolka rezervy Suzuki GSX-R 600 Motomaniak 16 24.5.2023 v 05:56 Maly1
Karburátory a delší odstavení [1, 2] Suzuki GSX-R 600 Jawista1234 31 15.4.2023 v 21:31 Milos1


TOPlist