sháním radu elektrikáře. Mám KLE 500. Měřil jsem napětí (na baterii) a na volnoběh tam bylo skoro 13.7. Při 5000 otáčkách tam bylo jen 13.4. Konečné nabíjecí napětí na pb aku by mělo být tuším 14.4. A 13.8, pokud nabíjím nonstop. Podle manuálu by mělo být napětí (na regleru) 14-15V.
1) Je to tak správně s těmi 13.8 a 14.4?
2) Mám tam málo voltů? Mám to řešit?
3) Co kdyby tam doopravdy bylo těch skoro 15 dle manuálu? To se přece ta baterka ničí, nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Nízké napětí (13.4 V)?
Pokud to tím bude, klemu tam nech, nebo repasuj cestu + až k baterce...tohle právě časem způsobuje ty vyhřátý a spečený konektory dobíjení...už při úbytku 1 volt, tam v závislosti na proudu bude pár Wattů pěkně hřát....
Naposledy editováno 13.09.2016 23:18:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nízké napětí (13.4 V)?
Ale kdyby to byl přechoďák, tak s rostoucími otáčkami by to napětí nemělo padat. Sice ne na tabulkovou hodnotu, ale růst by mělo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | Včera v 16:52 krokoš |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |