globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS500 problém se startováním
9.8.2016 v 14:02
Zdravím, jsem čerstvě majitelem gs500 a mám takový problém - mám problémy s nastartováním motorky.

Neutrál. BEZ SVĚTEL a se spojkou a buď to udělá jenom půl otáčky a potom nic nebo vůbec nic a cca po půl minutě normálně natočí. Když lehce přidám plyn tak starter udělá otáčku a začne něco lupkat na cca na vteřinu a nic.
Dnes to došlo že jsem musel 2x roztáčet z kopce ( cca hodině a půl jízda jenom světla a na další zastávce ani otáčka ) ale jakmile jsem jel od posledního roztažení z kopce cca20 minut bez světel tak jsem zkoušel a 2x za sebou bezproblému natočí ( baterka má cca 12,3V)

Dobíjím baterii do plna ale v čem by mohl být problém ( že to za tu hodinu a půl nedobije )

A jako naprostý antitalent mám ještě jeden dotaz - na nastartované můžu řadit jaký chci kvalt, ale jakmile ji zdechnu tak můžu jenom ten co jsem tan nechal + 1 nahoru. Abych mohl zařadit který chci tak musím s rychlostí lehce drcnout do motorky a potom už to jde samo - je to nějaký zádrhel nebo to je tak u každé ?

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:06 | Nahoru | #1
Máš tam baterku ve stavu Schrödingerovy kočky hodinu po začátku experimentu Musíš koupit novou. Tato už nemá kapacitu.

A řazení máš zuby proti sobě, zkus to trošku potlačit a skočí ti tam i ten další.

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:12 | Nahoru | #2
Zkus nejdriv nastartovat pres kabely a pak kup baterku, tim vyloucis problem v elektroinstalaci nebo starteru

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:13 | Nahoru | #3
No než tu baterku vyhodíš, podívej se ještě na kontakty od baterky a druhá věc. Pokud jezdíš na jedno nastartování cca 20km tak se ti baterka nemusí nabít na původní kapacitu. Chce to delší jízdu, nebo občas použít, nabíječku.

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:26 | Nahoru | #4
kdyby ta baterka byla ve stavu Schrödingerovy kočky tak jaktože po těch 20 minutách ji od stavu kdy startér netočil ani mm 2x za sebou natočím ? Ale po hodině a půl do Znojma po tankování ani otáčka ? :D
Přitom má správnou hladinu a má teprve za sebou 3/4 roka.

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:31 | Nahoru | #5
I mezi skoro novejma baterkama muzou bejt zmetci, nadlabni to pres kabely treba z auta at vis kde je problem a pak zkus novou baterku, tu starou vyreklamuj

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:46 | Nahoru | #6
startovat to přes kabely je zbytečnost když jsem ji 2x teď natočil a to měla pouze 12,3V
uvidím co bude vyvádět až ji tam dám plně nabitou abych nekoupil baterku a byl někde špatný kontakt na startéru nebo tak. Ale na druhou stranu s moto teprve začínám takže pouštění se do větších věcí si plánuju na zimu ať je čas to kdyžtak někam zavést ať to složí dohromady

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 14:46 | Nahoru | #7
I novou baterku staci nechat skoro prazdnou nekde mesic stat, idealne v horku, a je po ni.
Podle hladiny a napeti naprazdno poznas kulovy. Zkus tocit z jiny a uvidis.

(reakce na) GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 15:34 | Nahoru | #8
zakk1n> tak to napoj přes kvalitní kabely na baterku z auta a uvidíš

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:05 | Nahoru | #9
Ten trapný pocit když píšete z 2 účtů :D
baterku jsem vzal nabitou ( ta baterka musela být naprosto vyšťavěná nebo první dvě hodiny dávala nabíječka plných 4A )
měla 12,6X voltu a prvně jsem zkoušel čiště zátěž a to světla kde napětí spadlo na 11,7 V a sopolečně s blinkrem nebo brzdou šla na 11,4V.
bez světel motorku natočila cca 5x za sebou a napětí po nastartování rovných 12 a s plynem šlo nahoru. po zase zaparkování a vytažení má 12,2 a "regeneruje" a po 5 minutých 12,3V.
Čily podle těch 11,8V při svícení ( max. 50W čily 4A )se dá počítat že je baterka KO ? nebo čistě při startování bez světel to spadlo na nějakých 12,1V
teď tam mám od yuasa a do jaké značky jít ? Do aut kupuju klasiku vartu tak jestli postačí něco jako :
http://baterie-motoc...rta-ytx14-bs-512014/

Naposledy editováno 09.08.2016 17:09:30

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:29 | Nahoru | #10
No a kolik ti dobiji motorka kdyz bezi motor? Bez svetel by to melo byt kolem 14ti voltu, se svetlama furt pres 13,5V. Jeden z mnoha navodu je treba tady:
http://www.hondavfr....diagnostika-dobijeni

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:38 | Nahoru | #11
to bych tam ještě musel stát a točit motorku - z těch 12 co si držela po nastartování to lezlo pořád nahoru ale drželo se to kolem těch 12,3-12,5V ale to bez světel a cca 3000 otáček. Se světlama to šlo k těm 11,9-12

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 17:45 | Nahoru | #12
zakk1n> 12,5V je za behu motoru malo. Mas v haji v lepsim pripade regulator (muj pripad) nebo v horsim alternator...

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 18:29 | Nahoru | #13
co jsem vypozoroval tak já nezměřím napětí které mi dává altík do baterky ale baterku - teda dle mého :D To samé na nabíječce. bez baterky mi tam dává nějakých 14,5 ale jakmile to dám na baterku tak tam je zpátky těch 12V.
Nějak se v tom nevyznám ale to budu muset odpojit dobíjení od baterky a změřit naprázdno to dobíjení.

http://gstwins.com/g...ex.php?topic=38480.0 tady jsem našel super návod ale teď zapeklitá situace - koupím baterku a bude to regulátor ale co když zase budu počítat že baterka je Ok a regulátor je špatný :D

Naposledy editováno 09.08.2016 18:34:39

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 18:40 | Nahoru | #14
Jestli měříš dobíjení s odpojenou baterkou,tak jsi dobrodruh,který přijde v brzké době o altík.Napiš JMK a on ti to vysvětlí.Podle mne to co změříš s připojenou baterkou,znamená baterii po smrti.

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 18:51 | Nahoru | #15
Recicky o tom, kolik mas napeti - jen ca 12V - pri nabijeni z nejaky [?] nabijecky jsou o nicm! Pokad je dobra nabijecka a baterka nema vyzkratovanej clanek, tak se MUSIS dostat pri plnem nabiti na ca 14,4V. Porom takhle doopravdy nabitou baterku vem, pripoj k ni H4 55W a mer cas jak dlouho bude svitit. Proud je ca 5A, kapacitu baterky znas a nasobilku delenim snad umis. Kdyz bude tohle O.K., znavu nabij do tech 14,4V a zkus natocit.

Jestli to nepujde, potom nejdriv zkus startovaci kabely a pak udelej ten test co odkazuje Slavek TDM. Je jednoduchej a popis pro uplny amatery!

edit

.pismenka

Naposledy editováno 09.08.2016 18:56:31

GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 20:24 | Nahoru | #16
Ono plně nabitá po odpojení nabíječky má 14,2V ale jak jsem ji nechal hodinku "oddechnout" tak spadla k těm 12,6V. Jakože natočit natočit to zvládne ale nerad bych zase vyjel a musel to 2x roztáčet z kopce.
Ono nevím jestli jsem to nepsal nebo to jde lehce přehlédnout ale po nabití ( i když napětí létalo od 11,3-12,X) jsem ji 5x s půlminutovou přestávkou natočil po zahřátí a ještě co jsem zkoušel tak mi svítí i budíky viditelně na slunci čehož jsem si ani nevšiml že svítily :D ale je tam to napětí 11,3V ( nenastartované ) takže kabely mě jsou k ničemu :D teď teda zjistit jestli baterka nebo dobíjecí soustava - ještě že je tak hnusné počasí nebo bych to vyřešil baterkou z auta přidělané kurtnou na místo spolujezdce :D

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 21:07 | Nahoru | #17
komu neni rady.... nekolik lidi ti vysvetlilo co delat! Zacek 6.tridy ZS by pochopil. ty ale NE!

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

9.8.2016 v 22:39 | Nahoru | #18
Máš to tu:
http://motoride.sk/c...klovych-baterii.html
Pomohlo mi to pri Hornete, pri GS500, pri Shadowe.... Polopatistické.

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 06:19 | Nahoru | #19
hycomat> je to marny, je to marny......

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 09:45 | Nahoru | #20
Já umím číst ale když máte moto 2km daleko v labině kde ji ani nastartovat nemožete ( venku leje jako z konve ) tak se dá jenom spekulovat.
Co jsem zatím zkoušel tak regulátor je OK ale zbytek až to budu moct vyvézt před barák. Ale mám problém s měřením odporu statoru - měřím na něm 12ohm a při dalším pokusu zase třeba 6 ALE když zkouším měřit zápornou větev od baterky po první konektor ( cca 4cm) tak tam měřím 6ohm takže problém bych viděl spíše v multimetru - pokud to bude dávat stejné napětí okolo 75V tak bych to ani neřešil

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 11:33 | Nahoru | #21
sered> Asi tak, příznaky že je baterka K.O. Několik lidí mu to napíše a stejnak bude tvrdit že to baterkou nemuže bejt

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 11:55 | Nahoru | #22
hele asi jsem lempl když se to tak řeší ale k čemu mě jsou kabely ? S baterkou počítám od začátku ale 2x jsem tady četl ať použiju kabely na nahození a už to tady nevidím tak jsem asi slepý no - to byla ta moje reakce na kabely.
No nemohl jsem to vydržet a vzal jsem ji do toho lijáku - baterka a nastartované moto se světlama se drží na 12,3V, bez světel vyskočí na 14,4V což je super ALE měřil jsem napětí z altíku a to jsem chtěl brečet - 3-14-14V na volnobeh a při 5k rpm to šlo na 6-12-18V takže budu posílat na převinutí kde mě to výjde na 2500 - počítám jenom že bude stačit poslat borcovi z Dolní Čermné jenom tohle : http://i.ebayimg.co...yHntSZyCM/s-l300.jpg ale borec má do 14.8 dovolenou a za tu dobu se mu tam určitě nahromadí opravy takže bych tenhle měsíc to už nebude což bude pro mě konec sezony.

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 12:09 | Nahoru | #24
kubacech> No pokusím se ten repas stáhnout třeba na 3 dny a než dojde na mě řada tak budu jezdit jak říkáš - aspoň k něčemu se mě ten tankbag hodí :D

GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 12:16 | Nahoru | #25
Do manzelciny GS500 jsem nedavno kupoval uz treti baterku za cca 6 let. Vsechno Yuasa, ono je to asi nejlepsi v pomeru cena/vykon a padne tam rozmerove. Ta motorka temer nejezdi, takze jsem zkusenostma zjistil, ze tahle baterka je extremne nachylna na skladovani v jinem, nez plne nabitem stavu. Ty prvni dve mi odesly obe po dvou letech, nejspis tedy sulfatace. Tu posledni hodim minimalne jedou za mesic na nabijecku a po dvou letech stale v top kondici.
Ve veteranech mam baterky, ktere taky mnohem vic stoji nez pracujou, ale takhle nachylna neni ani jedna, holt je potreba s tim furt jezdit nebo nabijet.

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 16:57 | Nahoru | #26

kubacech píše: Tak ještě můžeš koupit tankbag a řešit to jak tito borci


Cesta hodna Hipika!
Me potkalo neco podobnyho pred ca 7 lety s firemni Feldou v Bratislave: altik totalne kaput a nechat na SK opravit za sve, coz se mi moc nechtelo ->> cestu po Prahy jsem absolvoval s otevrenejma patejma dverma, v kufru bezici Asist 2T generator 230V, 10A nabijecka a frcelo to.... Ten nesmirnej udiv pomahacu a chranicu na SK/CZ hranicich stal za to!

Naposledy editováno 10.08.2016 17:00:06

1 reakcí na tento příspěvek GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 17:14 | Nahoru | #27
sered> tak to bych chtěl jet v tu dobu za tebou a věřím že bych se smál ještě týden :D :D

(reakce na) GS500 problém se startováním

10.8.2016 v 17:47 | Nahoru | #28
zak1n> Nasadu od smelaku [diky Hipiku!] jsem pouzil na vysprajcovani patejch dveri , ani plechovku od Coly jsem nemel, tak co zbyvalo!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 Včera v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist