globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jaký stroj zvolit
31.7.2016 v 19:36
Zdravím všechny,

rád bych vás zkušené poprosil o radu.

Uvažujeme s přítelkyní nad koupí motorky. Bohužel naše zkušenosti jsou naprosto nulové (zatím nemám ani řidičák). Co se týká silničního provozu - autem jezdím 12 let každý den .

Rádi bychom stroj využívali v 50 - 75% pro jízdu ve dvou. Proto preferujeme pohodlí pro řidiče i spolujezdce. Já jakožto řidič měřím 175 cm, přítelkyně + - stejně. Váhově jsme dohromady mezi 140 - 150 kg. Chtěl bych něco co trošku táhne aby se dalo rozumě předjíždět ale na druhou stranu celkově má stroj sloužit k rekreační/pohodové jízdě. Využívat ho chceme k převážné víkendovým výletům v rozsahu 50 - 300 km (včetně dálnice). Samozřejmé bych rád aby stroj i nějak vypadal Vzhledem k požadavkům se kloním ke kategorii chopper/cruiser (není podmínkou). Cenový strop bych viděl cca 130 tisíc (bazarový stroj).

Za každou radu předem děkuji

1 reakcí na tento příspěvek jaký stroj zvolit

2.8.2016 v 20:26 | Nahoru | #1
Tady je výtažek kde se o GSX trochu píše

"Dalším nesmyslem je zadní pneu 190?mm, kvůli které stroj jaksi nezatáčí. V nájezdu do zatáčky se motorka vzpíná a vy ji musíte usměrňovat zbytečně velkou silou v pažích. Obutí pneumatiky 180 hodně vyřeší, GSX1400 začne trošku zatáčet, samozřejmě ale, když bude nehoda a bude se řešit něco s policií a pojišťovnou, užší pneu není v techničáku a budou následovat tahanice. Nicméně motorce užší guma prospěje."

Což potvrzuje co sem psal, užší guma znamená lehčí pokládání motorky do zatáček. Nebo ne?

Naposledy editováno 02.08.2016 20:26:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jaký stroj zvolit

2.8.2016 v 22:57 | Nahoru | #2

Vendous píše: Tady je výtažek kde se o GSX trochu píše

"Dalším nesmyslem je zadní pneu 190?mm, kvůli které stroj jaksi nezatáčí. V nájezdu do zatáčky se motorka vzpíná a vy ji musíte usměrňovat zbytečně velkou silou v pažích. Obutí pneumatiky 180 hodně vyřeší, GSX1400 začne trošku zatáčet, samozřejmě ale, když bude nehoda a bude se řešit něco s policií a pojišťovnou, užší pneu není v techničáku a budou následovat tahanice. Nicméně motorce užší guma prospěje."

Což potvrzuje co sem psal, užší guma znamená lehčí pokládání motorky do zatáček. Nebo ne?



nemyslim ze by se to dalo celkove povazovat za 100% pouzitelny, protoze jde hlavne o to jakej radius ma ta guma kdyz je nazuta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist