globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina výplesku
30.7.2016 v 09:24
Tak na mě taky došlo a vypleskl jsem se. Akorát marně hledám svoje zavinění. Po rovince v obci, žádný divočení a při podřazení (tuším z 5 na 4 nebo z 4 na 3) na fleku zablokovaný zadni kolo a plesk... jsem si téměř jistej že to bylo při vymáčklé spojce, takže předpokládám zádrhel někde po trase převodovka - řetěz. Škoda že jsem se nepustil dřív, takhle se mi stromek svezl po noze a odnesl to odštipnutý kousek tibie v pravém koleni, tři šrouby a šest týdnů ortéza. Plus dvě žebra ale to nestojí za řeč. Na mašině blinkr, zrcátko, závaží v řídítkách, ohlá páka zadni brzdy a ulomená stupačka, škráblý plast vpředu na kapotě, takže celkem prkotiny. Každopádně to bude chtít rozpůlit převodovku protože v tomhle stavu k tomu už nemám důvěru. Má někdo podobnou zkušenost? A druhá otázka: kdo v Brně a kolem Brna Vstromy umí, pro případ že bych se s tím nechtěl drbat sám?

Blokovaní uživatelé: MarcelTheRevenger

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

8.8.2016 v 13:07 | Nahoru | #1

Mr.Dreamer píše: Řadit vždy rychle, není důvod to protahovat. Dolů rozhodně z meziplynem, pokud nejsi na brzdách, tak se to kolo porovná, ale je lepší se to naučit, ale vždy tam je dobré házet tu rychlost rychle a nedržet spojku několik sekund, jak to dělá hodně motorkářů.


kdosi tu psal o meziplynu a falešném meziplynu - rozdíl ? Já když podřazuju, tak zmáčnu spojku, nechám motor roztočit do vyšších otáček a pak tam kopnu tu nižší rychlost. Otázka vteřiny(málinko vteřin)...

Mezi kvalty není neutrál, takže o "echt meziplynu" asi nemůže být (jak u náklaďáku) ani řeč. Nebo je na to jiný fígl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

8.8.2016 v 13:13 | Nahoru | #2

catmanPV píše: kdosi tu psal o meziplynu a falešném meziplynu - rozdíl ? Já když podřazuju, tak zmáčnu spojku, nechám motor roztočit do vyšších otáček a pak tam kopnu tu nižší rychlost. Otázka vteřiny(málinko vteřin)...

Mezi kvalty není neutrál, takže o "echt meziplynu" asi nemůže být (jak u náklaďáku) ani řeč. Nebo je na to jiný fígl?


nic složitého v tom nehledej, je to opravdu tak-meziplyn se řadí přes neutrál, takže 2x musíš vymáčknout spojku, zatímco u falešného meziplynu se jen vyrovnávají otáčky hřídelí oním "vrknutím" plynu.

Referovat o tom ale jako o "falešném meziplynu" je zdlouhavé ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 11 Dnes v 21:09 krize93
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák


TOPlist