globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Příčina výplesku
30.7.2016 v 09:24
Tak na mě taky došlo a vypleskl jsem se. Akorát marně hledám svoje zavinění. Po rovince v obci, žádný divočení a při podřazení (tuším z 5 na 4 nebo z 4 na 3) na fleku zablokovaný zadni kolo a plesk... jsem si téměř jistej že to bylo při vymáčklé spojce, takže předpokládám zádrhel někde po trase převodovka - řetěz. Škoda že jsem se nepustil dřív, takhle se mi stromek svezl po noze a odnesl to odštipnutý kousek tibie v pravém koleni, tři šrouby a šest týdnů ortéza. Plus dvě žebra ale to nestojí za řeč. Na mašině blinkr, zrcátko, závaží v řídítkách, ohlá páka zadni brzdy a ulomená stupačka, škráblý plast vpředu na kapotě, takže celkem prkotiny. Každopádně to bude chtít rozpůlit převodovku protože v tomhle stavu k tomu už nemám důvěru. Má někdo podobnou zkušenost? A druhá otázka: kdo v Brně a kolem Brna Vstromy umí, pro případ že bych se s tím nechtěl drbat sám?

Blokovaní uživatelé: MarcelTheRevenger

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

4.8.2016 v 09:19 | Nahoru | #1
bledemon> když pustím spojku do roztočenýho motoru, tak je menší pravděpodobnost zastavení, respektive zpomalení zadního kola...samozřejmě se s tím plynem člověk musí pracovat dál, to už pak záleží, co chce (brzdit, hodně brzdit, přidávat)..třeba když budu muset podřazovat v zatáčce (už tak dobrá provokace), tak ten "meziplyn" jednak dám, ale zároveň pak budu držet srovnaný otáčky s rychlostí, to přece chápeš. Ale skopnout to třeba o dva kvality u V2 a plyn potom nechat zavřenej = spousta zážitků, když tě zadní kolo vyzve k tanci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příčina výplesku

4.8.2016 v 09:30 | Nahoru | #2

selkie píše: bledemon> když pustím spojku do roztočenýho motoru, tak je menší pravděpodobnost zastavení, respektive zpomalení zadního kola...samozřejmě se s tím plynem člověk musí pracovat dál, to už pak záleží, co chce (brzdit, hodně brzdit, přidávat)..třeba když budu muset podřazovat v zatáčce (už tak dobrá provokace), tak ten "meziplyn" jednak dám, ale zároveň pak budu držet srovnaný otáčky s rychlostí, to přece chápeš. Ale skopnout to třeba o dva kvality u V2 a plyn potom nechat zavřenej = spousta zážitků, když tě zadní kolo vyzve k tanci



hele a neprehanite to trochu ...minule co jsme byli na Sosnovy me odesla hydraulika u spojky takze jsem to s jednobuchem cely jezdil bez a nejvetsi starost pro me byla najit vhodnej okamzik abych nemusel u vjezdu na okruh zastavit bo by me to chciplo. Pri jezdeni me ta spojka moc nechybela....tedy pravda clovek se musi pocitove srovat stim ze nic nemacka....ale po par krouzcich to vcelky jde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 11 Dnes v 21:09 krize93
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom lukkyn29 3 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák


TOPlist