2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistrada 1200S
Já bych chtěl vidět nějaký interní dokument, který tu "povolenou toleranci" nějak číselně kvantifikuje.
Já měl dojem že číslo RAL jedné barvy je jen jedno.
Koupil bych i druhý plast a ten starý nepoškozený bych střelil na Ebay
Naposledy editováno 20.07.2016 23:10:45
seikos píše: Koupil bych i druhý plast a ten starý nepoškozený bych střelil na Ebay
No a kdyz mu prijdou levej a pravej v jiny barve? Nebo tam bude vic plastu, co na sebe budou navazovat?
štěpisxx> Ja jsem s Duc jezdil k MotoRobertovi v Kladne. Zkus mu zavolat, jestli ti neporadi, nebo nepomuze.
Jinak kdyz jsem prevazel svoji bramboru do Anglie, v euro tunelu jsem kecal s anglanem co ma Multinu. Taky mel zajimavy problemy, ktery byly docela zavazny, reklamoval jak o zivot a odezva z Italie taky spatna. Takze to neni jen pro nas Cechy, takovyto pristup. Taky rikal, ze ho to dost mrzi, ze je to jinak paradni motorka. To jen tak mimo...
seikos píše: Tak podle hesla "věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji", tak "povolená tolerance odstínů je taková, jakou si zrovna vymyslíme"
Já bych chtěl vidět nějaký interní dokument, který tu "povolenou toleranci" nějak číselně kvantifikuje.
Já měl dojem že číslo RAL jedné barvy je jen jedno.
Koupil bych i druhý plast a ten starý nepoškozený bych střelil na Ebay
´"Autolaky" nemají s RALem nic společného. Každý výrobce vozidla si nechá namíchat nějaký odstín, který dostane číslo a ani to není záruka, že všechny vozidla v průběhu výroby s tímto jedním konkrétním číslem barvy budou stejné. Stane se totiž, že barvu vyrobí několik výrobců barev a každá je malinko jiná. Vzniknou tím tzv pododstíny které při případné opravě laku určují spektrometrem a nebo postaru pomocí vzorníků. Když jsem kdysi objednával nové originální kapoty na Hondu, odstín byl taky mírně jinde a nic jiného dodat nešlo. Bylo to ale skoro neznatelně.
Tady ta kapota na Multinu je ale odstínem uplně jinde...to se musel někdo seknout. Osobně bych taky nechtěl na takové moto opravovanou lakovanou kapotu. Reklamoval bych tu kapotáž. Řeči typu přelakujte si to sám,bych možná pochopil u čínského výrobce motorek ale rozhodně ne u Ducati ! S tou povolenou tolerancí odstínu /která samozřejmě neexistuje/ bych tomu prodejci udělal takovou reklamu, že by mu z toho bylo horko. Dle legislativy: Výrobce musí být schopný dodat náhradní díl, minimálně 5 let po ukončení výroby modelu. Obecně v praxi to bývá 10-15 let,přímo ze strany výrobců vozidel. Takže vlastně dělají víc než musí. Otázka jestli u Ducati nehrají na to, že máš moto 1 rok "po", když píšeš že máš rok výroby 2010 a brali by to podle modelového roku
Naposledy editováno 22.07.2016 07:32:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nefungující palivoměr Ducati Multistrada 1200S | Heba | 13 | 17.2.2024 v 17:40 ZdenalPe |
Ducati multistrada 1200S 2016 sníže... Ducati Multistrada 1200S | Jura125 | 2 | 4.7.2023 v 16:43 Jura125 |
Plasty Ducati Multistrada 1200S, Ducati Monster 1200S | Meony | 1 | 17.6.2023 v 06:23 kokoška. |
Ducati Multistrada 1200 laděný výfuk Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 1200S | Murdok1 | 7 | 12.4.2023 v 17:38 Bara114 |
Diagnostika - OLEJ na MTS 1200S Ducati Multistrada 1200S | Tytu | 20 | 14.3.2023 v 23:59 tomik900 |