globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati Multistrada 1200S
Ahoj všem, rád bych se vás tady touto cestou pozeptal na vaše zkušenosti mám model 2010 v bílé perleti... Pádem ze stojánku mám poškozenou boční kapotu a boční křídlo a oficální dealer pro ČR mi není schopen dodat díl v požadované barvě a odstínu na prachy nehledím chci mít origo plast a ne přelakovanej opravovanej díl... Po prvni reklamaci jednoho z dílů mne doslova poslali do prdele že mi to nevyreklamují a že je to povolená tolerance odstínů.. Po pravdě i ten největší blb by poznal že se nejedná o stejnou barvu, přitom jeden díl dodali ve stejné barvě jako je oregoš na celé moto a ten druhej zaboha ne a ne ... I Italové raději napsali abych si to sám přelakoval, no to je mi nádhernej přístup k zákazníkovi.... Dale mi bylo sděleni že na můj model se vztahují dvě svolávací akce a to na pravou vodlici öhlins a krytku plynu... Plyn vyměnili na počkání a s vidlici mi nakonec řekli že mám číselné označení spodku který se vyměnovat nemusí- nevíte někdo kdo by mi mohl sdělit čísla na které se to vztahuje v Praze moji důvěru již nemají a nerad bych aby mi nakecali že to mám ok a nebylo tomu tak.... Je to smutné člověk si udělá radost a když má problém tak ho odpalkují jako by pro ně byl nicka která si u nich nekoupila motorku... No po pravdě tam už si nekoupím ani balenou vodu ....










2 reakcí na tento příspěvek Ducati Multistrada 1200S

20.7.2016 v 23:08 | Nahoru | #1
Tak podle hesla "věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji", tak "povolená tolerance odstínů je taková, jakou si zrovna vymyslíme"
Já bych chtěl vidět nějaký interní dokument, který tu "povolenou toleranci" nějak číselně kvantifikuje.

Já měl dojem že číslo RAL jedné barvy je jen jedno.

Koupil bych i druhý plast a ten starý nepoškozený bych střelil na Ebay

Naposledy editováno 20.07.2016 23:10:45

(reakce na) Ducati Multistrada 1200S

21.7.2016 v 08:33 | Nahoru | #2

seikos píše: Koupil bych i druhý plast a ten starý nepoškozený bych střelil na Ebay



No a kdyz mu prijdou levej a pravej v jiny barve? Nebo tam bude vic plastu, co na sebe budou navazovat?

štěpisxx> Ja jsem s Duc jezdil k MotoRobertovi v Kladne. Zkus mu zavolat, jestli ti neporadi, nebo nepomuze.

Jinak kdyz jsem prevazel svoji bramboru do Anglie, v euro tunelu jsem kecal s anglanem co ma Multinu. Taky mel zajimavy problemy, ktery byly docela zavazny, reklamoval jak o zivot a odezva z Italie taky spatna. Takze to neni jen pro nas Cechy, takovyto pristup. Taky rikal, ze ho to dost mrzi, ze je to jinak paradni motorka. To jen tak mimo...

(reakce na) Ducati Multistrada 1200S

22.7.2016 v 06:58 | Nahoru | #3

seikos píše: Tak podle hesla "věřím jen té statistice, kterou si sám zfalšuji", tak "povolená tolerance odstínů je taková, jakou si zrovna vymyslíme"
Já bych chtěl vidět nějaký interní dokument, který tu "povolenou toleranci" nějak číselně kvantifikuje.

Já měl dojem že číslo RAL jedné barvy je jen jedno.

Koupil bych i druhý plast a ten starý nepoškozený bych střelil na Ebay



´"Autolaky" nemají s RALem nic společného. Každý výrobce vozidla si nechá namíchat nějaký odstín, který dostane číslo a ani to není záruka, že všechny vozidla v průběhu výroby s tímto jedním konkrétním číslem barvy budou stejné. Stane se totiž, že barvu vyrobí několik výrobců barev a každá je malinko jiná. Vzniknou tím tzv pododstíny které při případné opravě laku určují spektrometrem a nebo postaru pomocí vzorníků. Když jsem kdysi objednával nové originální kapoty na Hondu, odstín byl taky mírně jinde a nic jiného dodat nešlo. Bylo to ale skoro neznatelně.

Tady ta kapota na Multinu je ale odstínem uplně jinde...to se musel někdo seknout. Osobně bych taky nechtěl na takové moto opravovanou lakovanou kapotu. Reklamoval bych tu kapotáž. Řeči typu přelakujte si to sám,bych možná pochopil u čínského výrobce motorek ale rozhodně ne u Ducati ! S tou povolenou tolerancí odstínu /která samozřejmě neexistuje/ bych tomu prodejci udělal takovou reklamu, že by mu z toho bylo horko. Dle legislativy: Výrobce musí být schopný dodat náhradní díl, minimálně 5 let po ukončení výroby modelu. Obecně v praxi to bývá 10-15 let,přímo ze strany výrobců vozidel. Takže vlastně dělají víc než musí. Otázka jestli u Ducati nehrají na to, že máš moto 1 rok "po", když píšeš že máš rok výroby 2010 a brali by to podle modelového roku

Naposledy editováno 22.07.2016 07:32:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefungující palivoměr Ducati Multistrada 1200S Heba 13 17.2.2024 v 17:40 ZdenalPe
Ducati multistrada 1200S 2016 sníže... Ducati Multistrada 1200S Jura125 2 4.7.2023 v 16:43 Jura125
Plasty Ducati Multistrada 1200S, Ducati Monster 1200S Meony 1 17.6.2023 v 06:23 kokoška.
Ducati Multistrada 1200 laděný výfuk Ducati Multistrada 1200, Ducati Multistrada 1200S Murdok1 7 12.4.2023 v 17:38 Bara114
Diagnostika - OLEJ na MTS 1200S Ducati Multistrada 1200S Tytu 20 14.3.2023 v 23:59 tomik900


TOPlist