Dějte si na ty zmetky pozor. Já se s nimi budu teď soudit. Čtvrt milionu je prostě moc na to, abych to nechal bez povšimnutí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: Tak jasně, že čím více, tím lépe. A také při velkém výkonu to lze utrhnout pouhým plynem. Ale i takové obyč. sériové Mitsu EVO dokáže jezdit obstojně bokem na suchu.
No "obyc" a "sériové" je ve spojeni s mitsu Evo docela dobry :) a krom toho moc tech mysaku nejezdi se seriovym výkonem - tech 400ps tam mel zatim kazdej koho jsem s tim videl jezdit dverma napřed... Tech seriovejch cca 300ps je tak na vracaky na jedničku ... Asi jako 200ps u zadokolky :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: No "obyc" a "sériové" je ve spojeni s mitsu Evo docela dobry :) a krom toho moc tech mysaku nejezdi se seriovym výkonem - tech 400ps tam mel zatim kazdej koho jsem s tim videl jezdit dverma napřed... Tech seriovejch cca 300ps je tak na vracaky na jedničku ... Asi jako 200ps u zadokolky :)
No je to myšleno, že sériové EVO není žádný hyperstroj. Také nové stojí stejně jako třeba stála má V50 (ta stála 1,350mil, blázen kdo to tenkrát kupoval) a nebo třeba nový lépe vybavený Suberb.
A protože jsem roky měl 4g63 awd, tak mohu říci, že na silničních pneu lze i s 300HP jezdit bokem. Při výjezdu z kruháčů stačilo přidat na 2ce plnej a už to šlo bokem samo. Na Pirelli pzero nero 225/40 r18.