Dějte si na ty zmetky pozor. Já se s nimi budu teď soudit. Čtvrt milionu je prostě moc na to, abych to nechal bez povšimnutí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
assassin píše: No "obyc" a "sériové" je ve spojeni s mitsu Evo docela dobry :) a krom toho moc tech mysaku nejezdi se seriovym výkonem - tech 400ps tam mel zatim kazdej koho jsem s tim videl jezdit dverma napřed... Tech seriovejch cca 300ps je tak na vracaky na jedničku ... Asi jako 200ps u zadokolky :)
No je to myšleno, že sériové EVO není žádný hyperstroj. Také nové stojí stejně jako třeba stála má V50 (ta stála 1,350mil, blázen kdo to tenkrát kupoval) a nebo třeba nový lépe vybavený Suberb.
A protože jsem roky měl 4g63 awd, tak mohu říci, že na silničních pneu lze i s 300HP jezdit bokem. Při výjezdu z kruháčů stačilo přidat na 2ce plnej a už to šlo bokem samo. Na Pirelli pzero nero 225/40 r18.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
Ještě napiš, že tam v ní máš drift mode a může se jít zahrabat i Focus RS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MM Carstore - pozor!!!
AndělČK píše: No je to myšleno, že sériové EVO není žádný hyperstroj. Také nové stojí stejně jako třeba stála má V50 (ta stála 1,350mil, blázen kdo to tenkrát kupoval) a nebo třeba nový lépe vybavený Suberb.
A protože jsem roky měl 4g63 awd, tak mohu říci, že na silničních pneu lze i s 300HP jezdit bokem. Při výjezdu z kruháčů stačilo přidat na 2ce plnej a už to šlo bokem samo. Na Pirelli pzero nero 225/40 r18.
novy stoji pres milion, ale pritom je zaklad lancer, vlastne horsi oktavka, dostanes auto mensi jak oktavku, bez jakekoliv vybavy, za dvakrat takovou cenu ... a se servisem zavodniho auta (nejspis tusis kolik stoji repase aktivnich diffu)
300ps auto na pzero 225 na dvojku plynem do driftu na asfaltu - sorry, tomu fakt neverim. jel jsem v mnohem vykonejsich autech, prevazne zadokolkach a zadna z nich to nedokazala (treba nova 911,335i atd)
(btw stejnej kroutak jako ten mitsu motor co zminujes mam ted v predokolce, a na 225pneu (a to mam naky dunlop fastresponse, tzn horsi nez p-zero) a na suchym asfaltu to ciste plynem nerozhrabu ani na jednicku...
jo jeste me napada - opravdu ostre projetej kruhac a auto bez samosvoru (tzn ne EVO) a protaceni nadlehcenejch vnitrnich kol.... ale v tom pripade si asi nerozumime s pojmem "drift"
Naposledy editováno 22.07.2016 07:57:18