modely od roku 2015 už mají startér silnější,jde to namontovat i na starší modely,ale padne cca 15tis.kč.
problémy se startem se řešily po celém světě,když byl dealer na úrovni,tak se za zákazníka postavil vyměnil to na reklamaci.ale to byly vyjímky,většinou to KTM zamítla.
u nás nemáš šanci,tady platí pravidlo vytáhnout ze zákazníka prachy a pak se na něho vysrat.
pokud ti to nechce chytat ani při normálních teplotách a baterka je nová(a dobrá),tak tam budeš mít asi i jiný problém,osobně bych začal výměnou svíček a pak by se vidělo....
unifilter tam máš,nebo jezdíš na originální papírový??
když se dostává prach do tohoto motoru,tak se zaklepou sací ventily,přestanou těsnit a je problém se startama.samozřejmě prachem trpí celý motor-písty válce.....
od stolu nejde diagnostikovat problém-ale tohle se na zahraničních fórech řešilo hodně.....
a řeší to, se to dost často vyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena
na endurech jezdících v blátě se počítá životnost gufer v řádu max. desítek hodin.
som tu novy ,mam tiez Adv R,tak isto niekolko mojich kamaratov.Jeden z nich mal podobny problem-riesenie- povsetkych moznych laboraciach sme zkontrolovali ventilovu vôlu,vyfukove ventile bez vôle,zaklepane do hlavy-riesenie KTM - vymena obidvoch hlav a vsetkych ventilov v ramci zaruky na moto, o pol roka na to dalsi z partie zacal mat obdobne problemy - postup presne taky isty,odpoved z KTM presne taka ista,problem vyrieseny.Takze,pri najblizsom servise kukni vôle vyfukovych ventilov,ale pozor,nestaci nastavit,treba pozriet sedla v hlavach a tvar dosadacej plochy ventilu,ci su tie plochy rovne,ci uz sa tie ventile do hlavy nezahryzli a nezacali deformovat sedla...
1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena
Po standardních diskuzích se servisem a výměně baterky (oboje nikam nevedlo) jsem začal pátrat na zahraničních forech. Výsledek byl dost jednoznačný - problém je slabý starter, ale KTM se k této evidentní skutečnosti moc nezná. Řešení je známé a velice jednoduché - výměna za silnější starter z 1290 SuperDuke. Pasuje tam perfektně, ale našel jsem pouze jeden případ někde v Americe, kde tuto výměnu provedli v rámci záruky. Takže jsem se vlastně ani moc nesnažil o nějaké velké škemrání nebo licitování a startér nakonec objednal a nechal vyměnit za vlastní. Od té chvíle mám pokoj, ale rozhodně ne zadarmo. Celá akce mě vyšla na necelých 12 tis. CZK.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 63 | 6.4.2024 v 16:37 pepe100 |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 8 | 23.10.2023 v 10:41 Mates008 |
Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 26 | 12.10.2023 v 11:20 pese |