globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 6-16 září - Chorvatsko, Vodice, Tribunj

8.7.2016 v 23:45
Po loňské velmí uspěšné akci rozhodli jsme se že vyjižďku do Chorvatska zopakujeme v plném rozsahu s drobnými kosmetickými upravami. Co nás čeká: dvoudenní přesun do místa kde budeme ubytování, týdenní pobyt u moře a dvoudenní přesun zpátky domu. Jasný plan není hotov, zvažuje se cesta přes Slovinsko nebo alternativně přes kousek Itálie. Tam a zpět vybereme odlišné trasy abychom cestu zatraktivnili.

Ubytování. Malý penzión, několikapatrový dům kde v přízemí bydlí majitel. Brali jsme to formou polopenze, takže velice dobrá snídaně a hlavně bombastická večeře, pokaždé něco jiného, víno a rakie. Okolí - malý město u moře, infrastruktura, obchod, tržnice. Dá se podnikat výlety, loní jsme byli v národním parku Krka, určitě bychom tam chtěli znovu a navšívili jsme město Šibenik. Hlavně jsme ocenili mimosezonní prostředí, tz málo turistů, bez fronte, slevy. Co jiného si čech může přát :)))))

Loni jsme poznali super lidi a předpokládáme že někdo z nich se bude chtít přidat i v tomto roce pokud práce dovolí. Takže bychom mohli převzít do party ještě jednoho nebo dva motorkáře.

Něco o nás. Jezdec a baťužek, 35 a 38 let, motorka BMW R1200RT. Jezdíme na pohodu, žádné šílenství.

Naposledy editováno 08.07.2016 23:54:40

1 reakcí na tento příspěvek 6-16 září - Chorvatsko, Vodice, Tribunj

16.8.2016 v 22:54 | Nahoru | #1
A4Rocket > ještě jednou diky za kontakt na Gorana a jak pise A4Rocket vsem muzu jen doporucit. Momentalne jsem tady a nemá to chybu maximalni spokojenost jak s panem domacim super ubytovani s klimou a bezvadne jidlo. Za ty kacky je to legrace.Platim 32 ecek na hlavu s polopenzi takze prdel. Rano snidane u které trčíme hodinu protoze se ladujes a nejde to snist pak mas cely den pro sebe koupani vylety relax a ruzne jiné atrakce a vecer nadupana vecere jako od maminky a ty Goranovi palenky to je paradicka vid A4Rocket to je balada ...tak Vas všechny zdravim a hura do Vodic

Naposledy editováno 17.08.2016 09:43:07

(reakce na) 6-16 září - Chorvatsko, Vodice, Tribunj

19.8.2016 v 12:05 | Nahoru | #2
Bury1> Jojo, velký pohodář to je ten Goran :) Já jsem nevěděl že jsi vyrazil na moje doporučení, já si pamatuji že se mně tady někdo ptal na ubytování, posílal jsem ti snad mail nebo telefon. Každopádně jsem rad, užívej Chorvatsko a pozdravuj Gorana :)