globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: občas střílí do výfuku, občas drží 3000 otáček, kouří z výfuku...
8.7.2016 v 19:50
Ahoj prosím o nějaké další nápady. Chtěl bych se pustit do svojí motorky. Už delší dobu mi trošku zlobí. Jedná se o Suzuki GS 500U r.v. 2005 35 kW. Najeto cca 23 000 km. Při nastartování musím dávat tak půlku sytiče jinak když dám víc tak se motorka udusí a chcípe. Když ji nastartuji tak i přes to že mám půl sytiče tak motorka tak jako brblá na cca 1500 otáček po chvilce se otáčky zvednou třebas na 3000 ( někdy taky ne ) když je studená tak se kouří bíle z výfuku. po cca 15 vteřinách začne na ten sytič koktat tak ho vypnu a motorka běží na volnoběh ... nechávám ji jetě tak 5 minut si brblat na volnoběh než vyjedu. když vyjedu a přidám cca 1/2 plynu tak se občas stane že se motorka rozjede potom jakby se začne dusit cca 2x si vystřelí do výfuku a pak už jede normálně.... dneska se mi stalo že jsem ujel cca 10 km a když jsem zastavil držela necelích 3 000 otáček ... nebo když normálně na volnoběh drží cca 1500 otáček a přidám plyn a uberu tak do cca 3000 otáček klesají otáčky normálně a od těch 3000 klesají dost pomalu nebo klednou na 2500 tam chvilku zůstanou a pak spadnou na 1500... co by to mohlo dělat ... ? jinak při jízdě motorka tahá normálně. mohla by být rozhozená rovnotlakost karburátorů ? Nebo potenciometry škrtící klapky ? Nějaké nápady ? Díky za každý nápad ... ;)
Anketa: Mám zkusit nechat seřídit podtlaky ?
ano
100%
1
ne
0%
0

občas střílí do výfuku, občas drží 3000 otáček, kouří z výfu...

8.7.2016 v 20:05 | Nahoru | #1
Potenciometry polohy plynu (TPS) tam nejsou, GS500 je naprosto jednoduchá motorka s primitivní CDI zapalovací jednotkou a karbci. Popsané chování může dělat jak rozhozená synchronizace podtlaků, tak i falešný vzduch (ty příruby mezi karbci a hlavou občas zpuchří, popraskají a propouštějí vzduch - proto jsou na některých motorkách omatlané silikontmelem, nebo chemoprenem), nebo i občas nestíhající přítok paliva - zkontrolovat průchodnost kohoutu, potažmo funkčnost podtlakového otevírání - chová se motor stejně i tehdy, je-li kohout v pozici "PRI"? Mohlo by teoreticky váznout i lanko plynu, ale od r. 2003 (motor není lakovaný na černo a nádrž je větší, širší, 19l místo 17l) Má GS500 "dvoulankový" převod ovládání plynu, takže, vračí-li se heft po uvolnění na doraz volnoběhu, v lankách a tím potažmo klapkách, chyba nebude.

Edit: Ohledně ankety: Prvně zkontroluj a popř. vyměň vzduchový filtr, pak koukni na svíčky, možná budou též na výměnu, odkal karbce, zkontroluj těsnost plovákových ventilů, zkontroluj průchodnost palivového kohoutu. Pak teprve má význam seřizovat podtlaky dle vakuometrů a až pak po seřízení synchronizace má význam hrabat do samotných karbců.

Naposledy editováno 08.07.2016 20:08:02

občas střílí do výfuku, občas drží 3000 otáček, kouří z výfu...

9.7.2016 v 09:09 | Nahoru | #2
Pokud máš budíky,podtlaky zjistíš za chvíli.Na GS to není nic složitého sundat nádrž.Podívej se do airboxu,jestli jsi nenechal otevřený kohout do polohy PRI a nenatekl ti benzín do airboxu.U GS jsem se s tím setkal několikrát.Na GS je tu specialista kubačech ,najdi si jej a on ti pomůže,má GS prolezlé do šroubku a ví o něm víc než ostatní.

občas střílí do výfuku, občas drží 3000 otáček, kouří z výfu...

9.7.2016 v 09:10 | Nahoru | #3
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 32 Včera v 21:30 Kohlstein
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 25.4.2024 v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist